|
|
Bekijk resultaten poll: Welk lichaam vind je het mooist | |||
Ik val niet op mannen | 29 | 16.86% | |
A | 5 | 2.91% | |
B | 12 | 6.98% | |
C | 12 | 6.98% | |
D | 6 | 3.49% | |
E | 4 | 2.33% | |
F | 65 | 37.79% | |
G | 16 | 9.30% | |
H | 0 | 0% | |
I | 0 | 0% | |
J | 0 | 0% | |
K | 8 | 4.65% | |
L | 1 | 0.58% | |
M | 1 | 0.58% | |
N | 2 | 1.16% | |
Geen van alle vind ik echt mooi.. | 11 | 6.40% | |
Aantal stemmers: 172. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
30-10-2007, 23:13 | ||
Citaat:
31-10-2007, 02:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Bottom line is: Als je gewoon wil neuken en je bent leuk in de omgang, dan zal je toch nooit afgewezen worden met als reden 'je hebt teveel spieren'. En als je een relatie wil dan boeien spieren al helemaal niks, want zolang je niet knetterlelijk bent gaat het er bij zulke zaken al helemaal om of je grappig en leuk bent. Dus hoewel genoeg meisjes doen van 'oh noes nee ik houd absoluut niet van zo veel spieren ' omdat ze nou eenmaal weten dat hun vriend en/of de meeste jongens geen hollywoodlijf hebben, is het voor slechts een miniem aantal ervan écht onaantrekkelijk (immers, je hebt vast ook vrouwen die gewoon een dikke kerel willen, of een heel magere, ieder zijn type he) en voor de meesten varieert het tussen 'maakt niet uit' en 'ja, dat is wel een plus'. Dat zie je hier ook: type F heeft 15 stemmen, H heeft er 0. Logisch, want F is een stuk realistischer dan H. Maar ik denk dat geen enkele vrouw in dit topic het zou gaan uitmaken met haar vriend als hij zou gaan trainen en er dan na verloop van tijd zou uitzien als H. En de vrijgezellen hier zouden een leuke jongen met een mooi koppie en toffe humor en toevallig de bouw van H ook niet aan de kant schuiven puur op basis van dat laatste feit. Wel apart: vrouwen zeggen vaker 'nee, dat vind ik lelijk' terwijl het voor de meesten niet veel zal uitmaken wanneer puntje bij paaltje komt, terwijl mannen bij het schoonheidsideaal wat vrouwen betreft juist vaker zeggen van 'ja, heet' terwijl eh ja geen idee want ik ben geen man. |
31-10-2007, 07:48 | ||
Citaat:
31-10-2007, 10:15 | |
Ik vond ze allemal niet zo mooi, ik wil toch wel een jongen met een beeeeeetje een zachte buik, niet zo drooggetraind. Wasbordjes zijn leuk, maar liggen zo hard. En het gaat me overigens toch voornamelijk om het hoofd dat erop zit.
31-10-2007, 11:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind H overigens ook niet bepaald mooi, maar als ik een vriend heb waar het verder op alle vlakken mee klikt en hij heeft briljante humor en we hebben fantastische seks en blablabla dan ga ik 'm echt niet de deur uitzetten omdat hij teveel Arnold Swarzeneggerfilms gekeken heeft en ook een klerenkastfiguurtje wil. (Dat hij dan kennelijk een beetje een brakke filmsmaak heeft is dan wel een probleem, maar goed, dan ga ik 'm natuurlijk gewoon leuke films opdringen of hopen dat hij net als ik alleen van slechte actiefilms houdt omdat ze zo slecht zijn.) |
31-10-2007, 11:50 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
31-10-2007, 13:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lichaam dat ik écht het mooiste vindt, staat hier gewoon niet bij. Dat is namelijk gespierd zoals veel klimmers die ik ken, met spieren die gewoon ontstaan door een goed, regelmatig gebruik van je héle lichaam. Prrrr. Capoeirajongens hebben dat ook nogal eens, en bij andere vechtsporten zie je het ook wel (en ws. bij nog wel meer sporten maar zoveel sporters zie ik nu ook weer niet). Dát is nou echt mooi, vooral ook omdat die spieren perfect in verhouding zijn - juist omdat je niet aparte oefeningen doet waarbij je verschillende spieren traint. Je hele lichaam wordt er gewoon mooi van. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 04-04-2012 00:24 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 14:53 | |
Seksualiteit |
Wat voor lichaam vinden mannen mooi? [revised] Hulk | 185 | 08-07-2008 23:47 | |
Lifestyle |
Vinden vrouwen spieren mooi? adon1s | 111 | 01-11-2005 20:07 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
Psychologie |
Aandacht besteden aan je lichaam? DarkCat | 46 | 28-07-2002 11:29 |