Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 12:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik keek gister tv en zag een meisje van 19 die 40 kilo was afgevallen en hierna erg veel overtollige huid had. Is het altijd zo dat je bij een dergelijke gewichtsafname veel overtollige huid houdt, of hangt het van de rekbaarheid van je huid af?

En als je wel overtollige huid houdt, wordt een corrigerende operatie dan vergoed?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:22
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
volgens mij is dat niet bij iedereen zo.
Ligt het ook niet aan het tempo waarmee je afvalt?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:58
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Iedereen die afvalt krijg last overtollige huid. toch als je 15 kilo + afvalt op afzienbare tijd! Ik ben 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en nu heb ik vel te veel op buik, achterwerk en de rest is ook elastisch . Fitnessen ofzo helpt niet zei de platstische chirurg enkel een operatie waar je van afziet en lelijke littekens aan overhoud
Denk niet dat die vergoed wordt nee
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:58
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-06-2005 @ 13:21 :
Ik keek gister tv en zag een meisje van 19 die 40 kilo was afgevallen en hierna erg veel overtollige huid had. Is het altijd zo dat je bij een dergelijke gewichtsafname veel overtollige huid houdt, of hangt het van de rekbaarheid van je huid af?

En als je wel overtollige huid houdt, wordt een corrigerende operatie dan vergoed?
Ik denk dat je altijd wel overtollige huid zal overhouden, maar het zal per individu verschillen waarschijnlijk.

Het zou redelijk zijn als dergelijke corrigerende operaties vergoed zouden worden, want het bespaart verzekeringen een hoop geld als de persoon in kwestie afgevallen is (kans op hart en vaatziekten enorm veel kleiner). Maar ja, redelijk of niet redelijk het gaat er om of ze het doen en dat weet ik niet.
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:59
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 13:58 :
Iedereen die afvalt krijg last overtollige huid. toch als je 15 kilo + afvalt op afzienbare tijd! Ik ben 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en nu heb ik vel te veel op buik, achterwerk en de rest is ook elastisch . Fitnessen ofzo helpt niet zei de platstische chirurg enkel een operatie waar je van afziet en lelijke littekens aan overhoud
Denk niet dat die vergoed wordt nee
Fitnessen helpt wel toch?

Als je meer spieren hebt... zullen die de plaats van het vet innemen en zal je dus minder last hebben van overtollige huid?
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 13:58 :
Iedereen die afvalt krijg last overtollige huid. toch als je 15 kilo + afvalt op afzienbare tijd! Ik ben 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en nu heb ik vel te veel op buik, achterwerk en de rest is ook elastisch . Fitnessen ofzo helpt niet zei de platstische chirurg enkel een operatie waar je van afziet en lelijke littekens aan overhoud
Denk niet dat die vergoed wordt nee
jij weegt ook veel te weinig, vind je het gek... als jij weer gezond wordt en op een normaal gewicht zit, is er weinig meer aan de hand.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:51
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 14-06-2005 @ 13:59 :
Fitnessen helpt wel toch?

Als je meer spieren hebt... zullen die de plaats van het vet innemen en zal je dus minder last hebben van overtollige huid?
op plaatsen met overtollig vel zit geen vet en dus kunnen de spieren hier ook nix aan veranderen. Je huid is gewoon elastisch dat het al dan niet over elkaar komt of begint te hangen
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:55
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-06-2005 @ 14:02 :
jij weegt ook veel te weinig, vind je het gek... als jij weer gezond wordt en op een normaal gewicht zit, is er weinig meer aan de hand.
Ik kan ook een huis bouwen


bedoelende: tis gemakkelijker gezegd dan gedaan
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 16:55 :
Ik kan ook een huis bouwen


bedoelende: tis gemakkelijker gezegd dan gedaan
Toch zijn er heel veel mensen die het met wilskracht kunnen. Ook al duurt t wat langer bij de 1.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:58
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmm nouja want ik wil zo'n 20 kilo afvallen en ben nu in 2,5 week al 6 kilo kwijt, best wel snel dus, en ik ben dus ook heel bang voor die overtollige huid.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-06-2005 @ 22:58 :
Hmm nouja want ik wil zo'n 20 kilo afvallen en ben nu in 2,5 week al 6 kilo kwijt, best wel snel dus, en ik ben dus ook heel bang voor die overtollige huid.
Dat is idd wel heel veel heel snel, doe je 't wel op een gezonde manier?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-06-2005 @ 22:59 :
Dat is idd wel heel veel heel snel, doe je 't wel op een gezonde manier?
Jawel, ik doe het met behulp van overgewicht.nl Ik ben begonnen met 1235 caloriën per dag en bouw dat nu langzaam op, ik zit nu op 1500 per dag. Maar ik at voor mijn dieet gewoon idioot veel waardoor het nu een enorme omslag voor mijn lichaam at. De laatste 5 kilo ben ik ook echt in een paar maanden aangekomen. Maar het gaat nu wel langzamer ook. Ik ben in de laatste week nog maar een halve kilo afgevallen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:06
Mara
Mara is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-06-2005 @ 23:03 :
Jawel, ik doe het met behulp van overgewicht.nl Ik ben begonnen met 1235 caloriën per dag en bouw dat nu langzaam op, ik zit nu op 1500 per dag. Maar ik at voor mijn dieet gewoon idioot veel waardoor het nu een enorme omslag voor mijn lichaam at. De laatste 5 kilo ben ik ook echt in een paar maanden aangekomen. Maar het gaat nu wel langzamer ook. Ik ben in de laatste week nog maar een halve kilo afgevallen.
Nee ok, want meestal als mensen zó snel zoveel afvallen zijn ze op een crashdieet.

Nog een vraagje, ook al beetje offtopic: Die 1500kcal, sport je dan ook nog op een dag?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-06-2005 @ 23:06 :
Nee ok, want meestal als mensen zó snel zoveel afvallen zijn ze op een crashdieet.

Nog een vraagje, ook al beetje offtopic: Die 1500kcal, sport je dan ook nog op een dag?
Ja, nu even niet, want ik ben half ziek Maar normaal probeer ik een half uur per dag te sporten, maar in ieder geval 3 tot 5 uur per week. Dat doe ik vanaf het begin.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 07:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-06-2005 @ 23:22 :
Ja, nu even niet, want ik ben half ziek Maar normaal probeer ik een half uur per dag te sporten, maar in ieder geval 3 tot 5 uur per week. Dat doe ik vanaf het begin.
Hmm, dan is 't verstandig om íets meer te eten, zo'n 1600kcal.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:03
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
laatst was er op tv ook zo'n vrouw die 50 kilo ofzo was afgevallen... echt ongelofelijk smerig. die overtollige huid hing over elkaar heen, en daaronder begon het te schimmelen.

het wordt niet vergoed, tenzij je er psychische schade aan hebt. maar daar komt verandering in geloof ik..
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 18:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 13:58 :
Iedereen die afvalt krijg last overtollige huid. toch als je 15 kilo + afvalt op afzienbare tijd! Ik ben 20 kilo afgevallen op 4 maanden tijd en nu heb ik vel te veel op buik, achterwerk en de rest is ook elastisch . Fitnessen ofzo helpt niet zei de platstische chirurg enkel een operatie waar je van afziet en lelijke littekens aan overhoud
Denk niet dat die vergoed wordt nee
Hoe heb je in 4 maand 20 kilo kwijtgeraakt?! *stil*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:45
phink
Avatar van phink
phink is offline
Ik zag laatst op tv een vrouw waarbij 't eerst ook niet werd vergoed,maar 't schijnt dat verzekeraars daar nu wel mee bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 20:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 15-06-2005 @ 19:38 :
Hoe heb je in 4 maand 20 kilo kwijtgeraakt?! *stil*
eetstoornis
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 08:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-06-2005 @ 21:17 :
eetstoornis
Ooh, sorry.. In dat geval was het wellicht niet zo slim ernaar te vragen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 08:39
fladdertje
fladdertje is offline
de kilo's die vliegen er meestal wel heel snel af hoor in het begin.. dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken ... binnenkort zal alles wel veel trager verlopen...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 09:26
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-06-2005 @ 09:28 :
Ooh, sorry.. In dat geval was het wellicht niet zo slim ernaar te vragen..
Maakt niet uit hoor, hij post wel vaker dat 'ie zoveel is afgevallen en dat je met 1000 kcal ook wel goed kunt leven volgens hem, dus hij is sowieso niet echt fijngevoelig bezig en bovendien kon jij het niet weten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Bloem schreef op 16-06-2005 @ 10:26 :
Maakt niet uit hoor, hij post wel vaker dat 'ie zoveel is afgevallen en dat je met 1000 kcal ook wel goed kunt leven volgens hem, dus hij is sowieso niet echt fijngevoelig bezig en bovendien kon jij het niet weten
Okay, bedankt voor je 'geruststellende' antwoord
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Borsten bij jongens
ScaniaV8
8 27-05-2012 20:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kernenergie
lawallan
244 13-09-2006 19:35
Lifestyle het waardeer jezelf topic :(
grandmommy
163 03-03-2006 13:54
Lichaam & Gezondheid Drie maaltijden per dag gezonder dan twee maaltijden per dag?
0fd1ba6bef258b3
10 11-10-2005 19:37
Lichaam & Gezondheid puistjes
Verwijderd
21 17-02-2002 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.