Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2005, 14:31
ziglietje
ziglietje is offline
hallo,

ik zit met een verschrikkelijk lastige vraag....
Ik heb net 2weken verlof gehad van mijn baas (omdat de winkel 2weken dicht ging), ik heb na die 2weken nog 3dagen gevraagd.... Die heb ik dan ook gekregen

Maar ik heb vandaag vernomen van de dokter dat ik geopereerd moet worden... ik vind dit VERSCHRIKKELIJK moeilijk en weet absoluut niet HOE ik hem erover moet aanspreken,

ik hoop dat jullie mij enkele tips, moed kunnen inspreken!
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2005, 14:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
daar hoef je toch geen vakantie voor te vragen ? dat heet 'ziekteverlof', en je baas is denk ik gewoon verplicht je hiervoor vrij te geven.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lijkt me duidelijk, je baas is voorzover ik weet gewoon verplicht jou die dagen te geven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:48
Verwijderd
Tegen je baas zeggen dat je geopereerd moet worden, wanneer en dat je dan dus niet kan komen werken. Daar hoef je geen vakantie voor te nemen en daar hoef je ook niet moeilijk over te doen, jij kan er immers niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gewoon precies zeggen wat je hier ook zegt: Ik heb vandaag de dokter gesproken en ik moet .. (datum) ... geopereerd worden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:42
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hahaha, hoekun je hier nu radeloos om zijn gewoon tegen je baas zeggen dat je geopereerd moet worden, hij bijt je niet! toen ik m'n duimtop er af had gesneden kreeg ik zolang ziekteverlof als de genezing nodig had en daarna ging ik ook nog eens op vakantie, dat was dus echt een maand dat ik niet kon komen maar daar werd niet moeilijk over gedaan. en je kunt toch moeilijk niet geopereerd worden, lijkt me...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik snap je probleem ook niet echt... Het moet wel een ongelofelijke eikel zijn als ie hier moeilijk over gaat doen. En als ie dat doet: pech voor hem. Je gezondheid is veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:22
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Ik vind ook dat je gewoon naar je baas moet gaan en je kan het rustig vertellen, waarom ook niet? Het gaat toch om je gezondheid! Dat moet zelfs de ergste baas kunnen begrijpen joh. Succes met vertellen en sterkte met je operatie!
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-08-2005 @ 15:10 :
Ik snap je probleem ook niet echt... Het moet wel een ongelofelijke eikel zijn als ie hier moeilijk over gaat doen. En als ie dat doet: pech voor hem. Je gezondheid is veel belangrijker.
Hij kan idd wel moeilijk doen, maar dat heeft toch geen zin, ze heeft gewoon recht op ziekteverlof.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.