Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2006, 13:19
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 23:27.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 17:13
mini89
mini89 is offline
ik heb ook pfeiffer gehad (waarschijnlijk, omdat het op het moment van bloedprikken al voorbij was). bij mij begon het met flauwvallen (ook bijna dan). daarna heb ik een paar weken gehad dat ik echt niet kon eten, alleen op bed lag en overgaf. iedere keer als ik rechtop zat, voelde dat alsof ik flauw ging vallen. het is nu meer dan een halfjaar geleden dat het begon, maar soms heb ik idd nog steeds van die "flauwvalaanvallen".
over de psychische schade weet ik niet zo veel, maar tijdens mijn "pfeiffer-periode" zat ik wel tegen het depressieve aan. ik dacht vooral dat het nooit meer over zou gaan en was idd ook steeds bang om het opnieuw te krijgen (me zo verschrikkelijk naar voelen).
nu nog steeds ben ik als ik bvb in een volle ruimte ben ofzow bang om flauw te vallen. ook als ik alleen thuis ben denk ik al heel snel dat ik me niet lekker voel. het helpt bij mij wel om dan echt iets te gaan doen, zodat je er niet aan denkt. Het duurt verschrikkelijk lang, maar het verbeterd op een gegeven moment wel. ik vraag me echter nog steeds af of ik ooit weer zo wordt als hiervoor.
sterkte, en je mag me ook PM-en hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 19:21
Coléoptère
Avatar van Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik heb ook pfeiffer gehad, niet zoo erg, alleen maar dikke klieren, koorts en heel veel moe. Ik kreeg het in september, en in januari/ februari was het ergste wel over, maar ik merk ook nog steeds dat ik veel sneller en langer moe ben dan vóór mn pfeiffer. Van een nachtje doorgaan ben ik nog steeds een week aan het bijkomen... Het schijnt dat als je te veel hebt gedaan in je erge periode, dat je dan je hele leven klachten en last van je lever en schildklier houdt...
__________________
nunc est bibendum
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 11:28
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 14:03
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ashamed schreef op 13-05-2006 @ 12:28 :

heeft er iemand nog dingen die hij/zij wel kon tijdens deze ziekte?
luisterboeken, muziek draaien (maar steeds maar 10 minuten of nog korter, anders putte het teveel uit), tv kijken was meestal te vermoeiend maar kon soms even, met magneten spelen (ik weet niet precies hoe die heten maar je kan dr leuke werkjes van maken, kan je uren zoet mee zijn als je je doodverveeld, is in de speelgoedwinkel te koop)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ik heb pfeiffer
ninatje
49 24-05-2004 20:33
Lichaam & Gezondheid flauwvallen
shania
14 13-01-2002 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.