Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 13:00
Zeepzop
Zeepzop is offline
De laatste tijd heb ik weinig zin in sex. Als ik in bed lig slaap ik liever. Als mijn vriend wel wil en begint hebben we hartstikke goede sex, maar ik heb gewoon geen behoefte om zelf te beginnen omdat ik net zo lief slaap. ik zie dit niet als een probleem, ook niet voor hem want als ie t wil kan ie t krijgen. maar nu hebben we de laatste tijd steeds vaker een discussie erover dat hij vind dat ik ook eens moet beginnen. ik vind dat onzin want ik heb er dan gewoon geen behoefte aan en zal t dan niet menen als ik begin. als hij wil kan hij toch beginnen? wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:02
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
je kan toch 's middags seksen?
of eerder op de avond?
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:02
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk vindt om altijd degene te moeten zijn die initiatief neemt... Misschien zou je eens initiatief kunnen nemen terwijl jullie níét in bed liggen. Dan doet dat slapen er ook niet meer toe.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:03
Verwijderd
Tsja, t kan best frustrerend zijn voor je vriend. Misschien heeft hij op een gegeven moment ook wel geen zin meer om te beginnen omdat hij niet meer weet of jij het wil of niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:05
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Zeepzop schreef op 20-01-2004 @ 14:00:
De laatste tijd heb ik weinig zin in sex. Als ik in bed lig slaap ik liever. Als mijn vriend wel wil en begint hebben we hartstikke goede sex, maar ik heb gewoon geen behoefte om zelf te beginnen omdat ik net zo lief slaap. ik zie dit niet als een probleem, ook niet voor hem want als ie t wil kan ie t krijgen. maar nu hebben we de laatste tijd steeds vaker een discussie erover dat hij vind dat ik ook eens moet beginnen. ik vind dat onzin want ik heb er dan gewoon geen behoefte aan en zal t dan niet menen als ik begin. als hij wil kan hij toch beginnen? wat vinden jullie?
Pfff, wat een eikel zeg. Sex heb je samen als je er SAMEN zin in hebt, en anders niet. Je hoeft toch niet steeds klaar te liggen voor 'm ? D'r zijn al meiden zat geweest die om van het gezeur af te zijn met de .....xxxxx nou ja, laat maar...
We leven nu in andere tijden hoor

PS Opmerkelijke posting van mijn kant: er staat niks over besneden zijn in...
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:07
Dennis27
Dennis27 is offline
Vrouwen zijn slow starters..da's algemeen bekend. Je bent zeker niet de enige vrouw die hier "last" van heeft. Voor mannen ligt het allemaal anders. Zij kunnen heel snel zin krijgen, terwijl de vrouw toch wel eerst een opwarmertje nodig heeft.

Dit is op zich niets nieuws...dit weet iedereen. Het feit dat jij vaak wel sex wilt als hij begint is toch een goed teken voor hem (en jou)? Laat hem dan beginnen..dan ontvlam jij vanzelf.

(Ben er van uitgegaan dat jouw "probleem" was dat je nooit zelf begint; niet dat je geen sex wilt)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jorryt schreef op 20-01-2004 @ 14:05:
Pfff, wat een eikel zeg. Sex heb je samen als je er SAMEN zin in hebt, en anders niet. Je hoeft toch niet steeds klaar te liggen voor 'm ? D'r zijn al meiden zat geweest die om van het gezeur af te zijn met de .....xxxxx nou ja, laat maar...
We leven nu in andere tijden hoor

PS Opmerkelijke posting van mijn kant: er staat niks over besneden zijn in...
Nu wel

Maaruhm, ik denk dat je het wel aan je vriend moet uitleggen (als je dat nog niet -goed- gedaan hebt), als hij steeds initiatief moet nemen kan hij het gevoel krijgen dat je m afwijst oid.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:23
PMEV
Avatar van PMEV
PMEV is offline
Bekend verhaal. Mijn vriendin begint ook zo wat nooit. Heb het er vaker over gehad en heb laten weten dat ik ook niet meer begin de komende tijd, dat het dus maar van haar moet komen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 20-01-2004 @ 14:07:
Vrouwen zijn slow starters..da's algemeen bekend.
Niet alle vrouwen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:30
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
kan me je probleem goed voorstellen

als je een druk leven hebt en savonds moe bent en zo....
maar ja idd ook wel vervelend voor hem

er is btw ook onderzoek naar gedaan
mannen hebben van te voren meer zin en beginnen duz makkelijk en snel
vrouwen krijgen bij het voorspel meer zin, beginnen duz niet zo snel

dat mannen meestal initiatief nemers zijn is duz gewoon door mama natuur bepaald

ik ben het er wel mee eens dat het niet altijd zo hoeft te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 20-01-2004 @ 15:30:
vrouwen krijgen bij het voorspel meer zin, beginnen duz niet zo snel
Hmm, ben ik het niet mee eens.
Maar ja, misschien heb ik dan wel altijd zin
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:36
Verwijderd
vrouwen moeten niet zoveel nadenken maar ook gewoon neuken...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:14
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-01-2004 @ 15:27:
Niet alle vrouwen
Exactly my thought...
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:17
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 20-01-2004 @ 17:36:
vrouwen moeten niet zoveel nadenken maar ook gewoon neuken...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 20-01-2004 @ 19:17:
Lees Linda.Magazine!!! Hoe meer je nadenkt hoe hoger de drempel wordt... Doe niet zo moeilijk, denk niet na: geniet beiden?! Is toch niet zo moeilijK!? Als je geen zin heb geil je je eerst toch op!?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
je moet ook niet nadenken over sex, want technisch gezien is sex een uiterst smerige bezigheid.
Maar wel erg lekker
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:54
Christeke
Christeke is offline
Mja tis soms wel wat contradictorisch.
Mijn vriendin heeft er soms ook wel last van.
Ze begint nooit uit haareigen, maar naar eigen zeggen geniet ze hoe langer hoe meer zelf van de seks etc.

Zelfs via sms ofmsn krijg ik regelmati "ik heb zin..." berichtjes, maar als we samen zijn zelf beginnen is er nooit bij...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Bij ons was het andersom, hij durfde niet te beginnen omdat hij bang was dat ik hem oversekst zou vinden (dat heeft zijn ex er in gedrillt, maar het is er weer uit en nu beginnen we even vaak)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:51
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik had dat soms. Zoiets van "Nou.. van mij hoeft het niet.." en dan nam hij het initiatief en was het heerlijk. Maar toch steeds weer die drempel. Raar hoor.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:37
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-01-2004 @ 20:51:
Ik had dat soms. Zoiets van "Nou.. van mij hoeft het niet.." en dan nam hij het initiatief en was het heerlijk. Maar toch steeds weer die drempel. Raar hoor.
vrouwen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 23:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik ken het probleem. Heb ik ook met mijn vriend gehad. Ben van mezelf niet zo vreselijk snel opgewonden, moet echt iets voor gebeuren. Dus hij was ook altijd de initiatiefnemer en daar baalde hij na anderhalf jaar toch wel een beetje van (enigzins wel begrijpelijk vind ik). Ik heb het als volgt opgelost: elke keer als hij maar enigzins de aanleiding gaf ben ik er op in gesprongen en wachtte niet eerst af tot hij verder ging. Deed ik zelf wel, hoewel ik dan nog niet echt opgewonden was, maar geloof me, als je eenmaal bezig bent komt dat vanzelf

En dat hoeft niet elke avond ofzow, maar zeg maar als hij het initiatief heeft genomen, neem jij die de volgende keer. Dan hij weer, dan jij weer, etc etc.

Is hij blij, jij hebt geen gezeur meer, probleem opgelost (bij mij tenminste wel )
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 08:44
Verwijderd
Veel vrouwen denken er idd wel te veel over na hoor... of ze zijn van mening dat je pas zin in seks hebt als je staat te springen van geilheid. Dat is natuurlijk onzin... als je denkt "ach ja, seks, gezellig", dan is dat net zo goed zin in seks.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 09:44
Verwijderd
Nu ik dr over nadenk, ben ik ook altijd degene die het initiatief moet nemen... Is gewoon echt fucking bad! Dat ben je gewoon echt schijtziek op een gegeven moment. Heb geen zin om eerst een half uur te klaaien en te strelen voor dat er geneukt wordt...

Goezz
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:09
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-01-2004 @ 14:02:
Ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk vindt om altijd degene te moeten zijn die initiatief neemt... Misschien zou je eens initiatief kunnen nemen terwijl jullie níét in bed liggen. Dan doet dat slapen er ook niet meer toe.
idd
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:12
Verwijderd
Oh en trouwens... als jullie in bed liggen, dan slaap je net zo lief als dat je seks hebt... maar dan is het dus ook zo, dat je net zo lief seks hebt als dat je slaapt. Toch? Dus logischer zou zijn om ongeveer de helft van de keren dat jullie samen in bed liggen, initiatief te nemen. Of is het eigenlijk zo dat je liever slaapt dan dat je seks hebt?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geen vrienden...
Verwijderd
10 06-07-2012 10:53
Liefde & Relatie Moeder en vriend ruzie..
BrunetJuh
16 26-10-2006 17:35
Psychologie en dat was mijn laaste vriend?
sasquatch
6 23-03-2006 18:54
Liefde & Relatie Mijn vriend probeert me over te halen..
Verwijderd
22 12-10-2004 12:05
Liefde & Relatie gezeur of terecht?
Fly-girl
14 05-06-2003 15:23
Liefde & Relatie Onzeker door het gedrag van me ex (goeie vriend nou)
Mutsjuh
9 23-04-2002 19:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.