Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2007, 18:23
*elava*
*elava* is offline
De best vriend van mijn vriend, vind mij nogal leuk.. Ik vind hem ook wel leuk, maar ik heb een vriend. Mijn vriend lag pas te slapen op de bank, toen we een film aan het kijken waren. Zijn beste vriend probeerde mij toen te zoenen. Ik heb toen m'n hoofd weggedraaid en mijn vriend wakker gemaakt. Verder heb ik toen niks meer gezegd.
Hij staart mij ook heel vaak aan (nou ja hij zoekt oogcontact) en probeert mij te versieren (complimentjes etc.). Mijn vriend heeft al een paar keer tegen hem gezegd dat hij op moet houden, maar hij gaat gewoon door als mijn vriend het niet ziet. Ik heb ook al een paar keer tegen hem gezegd dat hij op moet rotten, maar hij luistert gewoon niet.
Hij zei pas een keer dat hij het allemaal niet meende en dat het maar een geintje was, maar dan vind ik zoenen toch wel een beetje ver gaan als geintje.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik hem niet moet, en dat hij geen kans maakt, maar het werkt gewoon niet.
Mijn vriend heeft het dus ook een paar keer gezegd, maar die zegt niet te veel, want dan is hij bang dat hij zijn beste vriend kwijt raakt. (ik vraag me dan af wat hij een beste vriend noemt, als die zijn vriendin probeert te versieren maar dat zal wel aan mij liggen)
Ik probeer al zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven, maar dat gaat ook niet altijd en als hij mij ook maar heel even ziet gaat het alweer mis.
Hebben jullie misschien ervaring met zulk soort dingen? en misschien tips hoe ik van hem af kom? Hij is echt lastig en luistert echt niet als ik iets duidelijk probeer te maken. (en ik heb het echt al geprobeerd!!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2007, 18:25
Sushii
Sushii is offline
heb je het al geprobeerd door hem een blauw oog te slaan?
Oud 16-05-2007, 18:34
Verwijderd
misschien kun je hem eens op een luchtige manier vertellen dat stalkers meestal zeer zielige personen zijn en dat ze nergens gewaardeerd worden. Maar een blauw oog is ook wel mooi.

nee, serieus, als hij echt blijft vervelen moet je eens zeggen dat je naar z'n ouders gaat (ik weet niet hoe oud je bent). Als je meer naar het volwassenen neigt zou ik niet weten wat je moet doen, aangezien ik nog steeds het vertekend beeld heb dat volwassenen volwassen doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 18:57
Poepkind
Poepkind is offline
niet meer met de beste vriend afspreken lijkt me een goede methode.
Oud 17-05-2007, 07:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 16-05-2007 @ 19:57 :
niet meer met de beste vriend afspreken lijkt me een goede methode.
Precies. Zeg dat je je vriend niet wil zien als zijn 'zogenaamde' beste vriend er bij is. Ontwijk hem.
Mocht hij je nog eens proberen te zoenen, werkt een klap in het gezicht vaak ook goed
Oud 18-05-2007, 14:40
*elava*
*elava* is offline
Naar zijn ouders gaan zou kunnen, maar hij is 23, dus dat komt een beetje vreemd over .
Een blauw oog kan ik inderdaad proberen, maar ik vraag me af of hij dan wel ophoudt.
Tegen mijn vriend heb ik al gezegd dat ik niet wil afspreken als zijn zogenaamde beste vriend er bij is, en dat begrijpt hij ook dus dan gaat t wel goed.
Ik probeer hem ook al zoveel mogelijk te ontwijken, maar op feestjes enzo, komen mijn vriend en ik hem (heel toevallig ) best vaak tegen.. Ook als ik ergens heenga zonder mijn vriend kom ik hem heel vaak tegen.
Ik weet niet hoe ver hij zal gaan, maar ik word het echt zat. Maar ja ik weet eigenlijk niet echt een oplossing.. Ik denk dat de politie er nou nog niks tegen kan doen, omdat hij nog niet echt de fout in is gegaan, maar om nou af te wachten tot dat gebeurd vind ik ook niet echt een goed idee..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 16:28
Verwijderd
Tegen je vriend zeggen dat zijn vriend een klootviool is en dat je niet meer wilt dat hij erbij is. En als je hem dan inderdaad bij een feestje tegen komt zeg je het hem gewoon ronduit in zijn gezicht: Ik heb het je duidelijk proberen te maken, maar ik ben het nu gewoon echt zat en ik wil dat je me met rust laat.
* inclusief stevige toon en kwade blik *
Moet je zien wat de mensen op dat feestje ervan vinden als ze erachter komen dat hij de vriendin van zijn beste vriend probeert te versieren...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 16:35
Verwijderd
Als dat zijn beste vriend is heeft je vriend niet erg goede vrienden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:46
Verwijderd
Reken uit hoe zijn mindere vrienden zijn :')
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 07:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nala schreef op 18-05-2007 @ 17:28 :
Tegen je vriend zeggen dat zijn vriend een klootviool is en dat je niet meer wilt dat hij erbij is. En als je hem dan inderdaad bij een feestje tegen komt zeg je het hem gewoon ronduit in zijn gezicht: Ik heb het je duidelijk proberen te maken, maar ik ben het nu gewoon echt zat en ik wil dat je me met rust laat.
* inclusief stevige toon en kwade blik *
Moet je zien wat de mensen op dat feestje ervan vinden als ze erachter komen dat hij de vriendin van zijn beste vriend probeert te versieren...
Precies. Je moet dat gewoon wat harder zeggen, zodat (bijna) iedereen het kan horen. Ten eerste werkt dat op zijn schaamtegevoel/ego, en ten tweede weten mensen nu dat je niet geinteresseerd bent en als hij het dan weer probeert dan is ie al helemaal zielig (in de ogen van de andere mensen).
Oud 19-05-2007, 07:46
snoopy
snoopy is offline
Je zegt zelf: 'ik vind hem ook wel leuk'.
Weet je zeker dat je hem geen signalen geeft?
Oud 19-05-2007, 13:53
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-05-2007 @ 08:46 :
Je zegt zelf: 'ik vind hem ook wel leuk'.
Weet je zeker dat je hem geen signalen geeft?
Dat vond ik ook een beetje vreemd. Je begint je bericht met 'ik vind hem ook leuk' en je eindigt ergens met plannen om naar de politie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 16:59
Smokin'
Smokin' is offline
Je vriend is zwak. Zijn beste vriend is een rat. Good stuff.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:45
*elava*
*elava* is offline
nee ik vind hem niet leuk, maar ik vond hem eerst "gewoon leuk" zeg maar.. gewoon als normale vriend.
maar ik ben nou eindelijk van hem af, mijn vriend gaat niet meer met hem om, doordat zijn vriend mij op een feestje probeerde te zoenen.. Ik werd toen heel kwaad, en iedereen keek toen om. Mijn vriend kwam toen weer terug aanlopen, en hoorde wat er was gebeurd en werd toen dus ook heel kwaad.
Die jongen is toen weggegaan en iedereen weet nou hoe belachelijk hij deed. Nou heeft hij het eindelijk opgegeven (neem ik aan) want ik heb hem niet meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:57
Verwijderd
Fijn dat je van m af bent!

Anders had ik een mep in zn gezicht aangeraden, waar (zoals Nala zei) veel anderen bij staan. INclusief geschreeuw en boos en en en nog meer. Succes gegarandeerd!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:00
*elava*
*elava* is offline
tja, dat schreeuwen etc. heb ik dus al gedaan en ik weet zeker dat als ik hem weer tegen kom hij die klap ook nog wel krijgt..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:42
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Desnoods - mocht hij het tóch weer een x proberen omdat hij hardleers blijkt te zijn - zeg je tegen hem (voor mijn part weer in het openbaar) dat als hij echt zo door wilt gaan op die toer en het dus hard wilt spelen, jij op een harde manier zult reageren en hem aan zult geven bij de politie omdat hij je sexueel gezien lastigvalt & stalkt.
En niet alleen dreigen he, het ook doen! Eens zien hoe ver hij dan nog bereid is om te gaan als blijkt dat jij steeds een stap verder gaat dan hij.
Oud 31-05-2007, 17:08
*elava*
*elava* is offline
bedankt voor de tip als hij weer begint zal ik dat zeker doen..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 17:13
wushuman
wushuman is offline
Ze zijn allebei triest:

1) Jouw vriend omdat die niks durft

2) Die vriend omdat ie zijn vrienden naait.

Hopelijk kom je in aantrekkelijkere kringen in de toekomst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten