![]() |
|
Huzzah en hurray: DoP is een magische grens gepasseerd! We hebben niet 1, niet 2, niet 6, maar het ongelofelijke aantal van 100.000 posts bereikt. En wat voor een posts! Er is een indrukwekkend aantal van 15373 topics geopend, met daarin een gemiddeld aantal reacties van ruim 5,5. Er zijn 511 slotjes gezet en 61 topics verplaatst. Zo een historisch moment voor DoP, dat vraagt natuurlijk om uitgebreide festiviteiten - je bereikt de mijlpaal van 100.000 tenslotte maar één keer. Helaas hadden onze beste forumbazen het te druk met andere, vast ook heel belangrijke zaken, dus hebben wij - CSN en Sketch - een aantal dingen op touw gezet. Ja, beste Dopperwtjes: we hebben er geen gras over laten groeien. Niet alleen hebben we er voor gezorgd dat DoP een primeur heeft gekregen, namelijk de première van de officiële Dopstrip, - waar de vaste DoPchatters ongetwijfeld al iets over hebben gehoord - ook zullen we dit heuglijke feit vieren door spelletjes te spelen, waar we de DoP-kennis van de DoP’ers eens aan de tand zullen voelen. Tot slot is er dan ook nog een heus Nostalgietopic, waar we zullen verdrinken in nostalgisch gezwets en vermakelijke anekdotes. Kortom: genoeg te doen, genoeg te vieren!
CSN en Sketch. Links naar de andere feesttopics: De DoP-strip Herken de DoP’er Raad de Quote De Nostalgietopic Opnieuw in de schijnwerpers
Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 15:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In totaal zijn er 12 fototopics geweest. Meer statistieken krijg je niet, ik moet alles met de hand tellen namelijk. Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 10:16. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is 70.17543859649123 ppd. ![]()
||
Citaat:
![]() Zeg maar xiny, je mag dan wel in totaal zoveel posts hebben, dat betekent niet dat je nu niet meer hoeft te posten ![]() Iedereen gefeliciteerd ![]() en nog een extra groot applausje voor Mutant, Xineof en Halogeen en alle andere mensen die forumbaas zijn geweest ![]() ![]() ![]() Dat er 1008 posts zijn die geen reactie hebben vind ik wel schandalig eigenlijk, maar het is nu wel veel minder als vroeger, dat scheelt. Vanaf nu geen topics meer onbeantwoord ![]() Waar ik trouwens ook wel benieuwd daar ben is het aantal threads die regelrecht van Onzin vandaan komen, ga is tellen yannick ![]() Trouwens, jullie zeiden dat jullie het in het weekend zouden posten, maar jullie zijn te laat, en jullie weten vast nog wel waar we voor gewed hebben ![]()
||
Citaat:
Die stickers zijn voor ons! ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 10:54. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Leuk, al die statistieken ![]()
||
Citaat:
![]() Ik neem ze wel mee naar de meeting, jammer voor je als je niet kan komen xD
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil meer-meer-meer statistieken, misschien ga ik zelf nog eens wat dingen tellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Not for Sale heeft van de vorige kettingreactie ook eens een grafiek gemaakt, dat was ook leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() het totaal aantal letters op DoP? ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Edit: Whaha, de ava van Not for Sale ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 17:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|