Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 21:58
D
D is offline
Ik kan me niet meer aanmelden op Windows Live Messenger. Foutmeldingen die ik heb: 80048820/80048439. Ik heb met Google van alles gezocht en geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ik heb nog een computer in huis en daar kan ik me ook niet aanmelden. Iemand enig idee waar dit aan ligt? En nog belangrijker: hoe ik me wel weer kan aanmelden?
Oud 19-09-2006, 22:11
M@rco
M@rco is offline
Staat de datum op je computer goed ingesteld?
Oud 19-09-2006, 22:22
D
D is offline
Ja die staat goed. Op beide computers staat die goed ingesteld. Als ik me met een webmessenger probeer te melden wil het wel. Ik snap er dus niet echt veel van.
Oud 20-09-2006, 08:21
freyk
freyk is offline
Als je met webmessenger je wel kan aanmelden, dan is er toch iets niet goed met je msn messenger. Ik durf dus dan ook te wedden dat je met andere messengers die het msn netwerk ook ondersteunen (gaim, miranda, trillian en vele andere) je wel kan aanmelden. -> een tijdelijk redmiddel.

Om fout 80048820 op te lossen moet je een aantal bestanden in je register registeren en je klok van windows synchroniseren (zoals m@rco al eerder poste).
Hier vind je nog een samenvatting van de oplossingen voor dit probleem.
Misschien staat er nog wat tussen wat je nog niet gedaan hebt.

Helaas heb ik geen tijd meer om ff op onderzoek te gaan om fout 80048439 te kunnen verhelpen.

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 08:25.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 08:50
D
D is offline
De klok staat goed insteld en ook die .dll bestanden heb ik geregistreerd. Verder heb ik nog wat instellingen nagelopen maar het werkt nog steeds niet. Ik snap er helemaal niets meer van. Probleem deed zich gisteren voor nadat ik eerst Internet problemen had. Ik heb een LinkSys router (WRT54-G) en die staat verder voor zover ik weet goed ingesteld. Nog een idee?
Oud 20-09-2006, 09:59
M@rco
M@rco is offline
Router al gereset? Draai je verder geen software firewalls?
Oud 20-09-2006, 10:27
Verwijderd
Is je Linksys router ook gesynced met de klok (dus dat ie op GMT+01:00 France, Germany, Italy staat)?
Standaard staat de datum er niet altijd goed in namelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:38
D
D is offline
Staat gewoon op GMT +1. Router heb ik al gereset. Iemand nog een idee?
Oud 20-09-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
D schreef op 20-09-2006 @ 17:38 :
Staat gewoon op GMT +1. Router heb ik al gereset. Iemand nog een idee?
Idiote foutmeldingen krijg je bij Windows Live Messenger altijd na verloop van tijd. Je kunt dan zoeken wat je wilt, naar een oplossing, maar meestal helpt niks.

Je kunt ook Windows Messenger gebruiken. Die zit standaard bij Windows XP. Maar dan heb je bijv. niet alle smilies en kun je bepaalde andere dingen niet.

Je kunt ook een nieuw Windows account aanmaken, en kijken of Live Messenger daaronder wel werkt. Wel de bestanden die in je account zitten (Mijn documenten bijv.) backuppen als je je oude account vervolgens gaat verwijderen.

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 20:42
bam
bam is offline
Sorry hoor, maar ik heb altijd het idee dat WLM willekeurig foutmeldingen er tegenaan gooit.
1.5uur geleden deze foutmelding ook gehad bij een vriend van me waar ik net vandaan kom. Hij gelijk vragen aan mij hoe het komt en of ik het even kon oplossen.
ik heb gezegd dat hij gewoon even een half uurtje tv moet gaan kijken.

En vrolijk achter msn heb ik 'm achter gelaten
Oud 20-09-2006, 22:51
D
D is offline
Ik heb echt geen idee meer, hoop dat het snel werkt. Want dit is echt zwaar bagger.
Oud 21-09-2006, 01:44
D
D is offline
Ook heel vreemd is trouwens dat ik de upload snelheid op geen enkele site kan testen. Dat werkt niet. En bepaalde websites laden ook niet goed meer. Kan dit er iets mee te maken hebben? En waardoor zou dit komen?
Oud 21-09-2006, 12:04
Verwijderd
Ik krijg precies dezelfde foutmelding sinds gisteren...Ik heb het vermoeden dat het probleem niet aan mijn computer ligt, maar ergens bij WML zelf...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:07
D
D is offline
Ik heb onderhand echt alles geprobeerd. Ik heb geen idee meer. Iemand nog wel een idee?
Oud 22-09-2006, 16:34
Elite!
Elite! is offline
cookies en oude internetbestanden verwijderen via configuratiescherm (of ccleaner www.ccleaner.com) dat wil nog weleens helpen
Oud 22-09-2006, 16:44
Elite!
Elite! is offline
http://www.jigsawboys.com/2006/01/27...0048820-error/

Dit topic biedt meerdere oplossingen aan. 1 ervan werkt vast wel
Oud 23-09-2006, 13:59
Mankind
Mankind is offline
Of je installeert gewoon de "oude" MSN Messenger 7.5?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 07:53
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Mankind schreef op 23-09-2006 @ 14:59 :
Wrm zou je die andere moet het gewoon doen...
Oud 24-09-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Mankind schreef op 23-09-2006 @ 14:59 :
Nee, je gebruikt gewoon Windows Messenger 4.7
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2006 @ 12:47 :
Nee, je gebruikt gewoon Windows Messenger 4.7
of 1.1
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:13
Miles
Miles is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 24-09-2006 @ 18:39 :
of 1.1
Die werkt niet op XP.
Oud 24-09-2006, 18:23
bam
bam is offline
Citaat:
Miles schreef op 24-09-2006 @ 19:13 :
Die werkt niet op XP.
So?
Betere redenatie: MSN 1.1 wordt niet meer ondersteunt door de servers, ze kunnen niet echt meer communiceren met elkaar
Oud 24-09-2006, 21:03
Verwijderd
D, had je al geprobeerd wat ik zei: een nieuw account aanmaken en het 'recalcitrante' Live Messenger daaronder draaien? Ik heb dit namelijk zelf eens gedaan, en dat werkte. Welke account gebaseerde instellingen dit veroorzaakten weet ik helaas niet.

Ook las ik ergens het idee om je netwerkkaart te herinstalleren. Dat ook al geprobeerd?

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
D schreef op 21-09-2006 @ 02:44 :
Ook heel vreemd is trouwens dat ik de upload snelheid op geen enkele site kan testen. Dat werkt niet. En bepaalde websites laden ook niet goed meer. Kan dit er iets mee te maken hebben? En waardoor zou dit komen?
Zou kunnen. Misschien heb je spyware of een virus op je computer?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:44
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
D schreef op 21-09-2006 @ 02:44 :
Heb je soms een software firewall geïnstalleerd (bijv. ZoneAlarm)? Zo ja, weg ermee.
Reageren

Regels voor berichten