![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
en jah. dat zei ik dus ook... ik heb waarschijnlijk mzl gehad. maja zit nu met me knie.. een keer vol gevallen en sindsdien vrij vaak last.. met skien meteen eerste dag weer verdraaid.. gewoon hele week doorgegaan en nooit meer wat gevoelt behalve ochtend erna... ohh ik prijs me ook gelukkig voorlopig hoor |
![]() |
|
oeh...eindelijk iets waark over mee kan praten...
je moet echt voldoende rust nemen... ik heb het zelf 5 jaar geleden gehad (altijd al slechte enkels gehad trouwens ), maar de dokter d8 eerst dat het gekneusd was...dus ik kreeg ook een drukverbandje en 3 dagen krukken + been omhoog...maar het was niet over...en het ging ook niet over na een week op 2...toen ben ik naar de fysiotherapeut gegaan...heb ik een maand of 4 gelopen....6 weken krukken gehad....3 maand niet gesport...een brace aan over gehouden... kortom...het kan flink tegen vallen..er zijn ook gevallen waarbij het lang niet zo lang ddurt, dus miss heb je geluk, maar voorlopig even wat rust kan iig geen kwaad... ![]() suc6
|
mijn broertjes skateboarden beide en hebben ook allebei hun enkelbanden al wel gebroken. maar ze gaan na een aantal weken gewoon weer skateboarden
![]()
|
heb al 4 keer gescheurde gewrichtsbanden gehad... geloof me, drie dagen stilzitten haalt niets uit! een maand rust is niet overdreven, en verstevegingsoefeningen aangeraden! eens je iets voor hebt, zal dat deel van het lichaam heel lang het zwakke punt blijven (ik kan het weten
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blessures Mereljeanne! | 23 | 17-01-2016 09:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
gescheurde enkelband mickit | 3 | 02-07-2014 06:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enkelbanden gescheurd FrantiC | 41 | 07-04-2010 17:53 | |