Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Firefox 0.8 Geen extensies of plugins Vooral wanneer ik wat meerdere pagina's open heb staan (en geheugen zit dan nog niet vol). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal het morgen eens laten komen, dat is niet zo moeilijk volgens mij... |
![]() |
||
Citaat:
Het verschil tussen firebird en firefox is nog steeds de naam hé! ![]() Maar het vreemde is dat firefox nog nooit bij me heeft gecrasht ![]()
|
Vanaf versie 0.8 heet het Firefox, daarvoor heette her Firebird (0.7) en nog eerder terug Phoenix.
Firefox zal wel blijven, het waren problemen die de nieuwswijziging forceerden (bedrijf dat Phoenix heette had bezwaar, en Firebird is een Open Source database).
|
eXo, kan natuurlijk. En FireFox 0.9 zal nog instabieler zijn omdat hier de nadruk wordt gelegd op het implementeren van alle features. Pas na 0.9 komt 1.0, de final. Hierbij zullen niet of nauwelijks nieuwe features worden toegevoegd, maar alleen/vooral bugs worden gefixed.
Zodra 1.0 uit is (deze zomer) dan kun je het beste wel overstappen. 0.9 en 1.0 zullen gebaseerd zijn op de Mozilla 1.7 branch, wat inhoudt dat sites beter renderen en dergelijke.
|
kvind firefox maar kut, het prog start slomer op als IE en ik heb vaak dat ie plaatjes niet kan vinden of bepaalde sites niet goed opent. IE werkt prima zeker met een google popup blockertje. Maarja dat zullen de dy-hard pc'er niet met mij eens zijn denk ik
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij opent hij sneller dan MSIE.. Sluit eens alle windows af, en start dan Firefox en MSIE tegelijk op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zelfs dan start Firefox bij mij nog steeds sneller op.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
IE is idd wel een fractie sneller qua opstarttijd enzo, maar dat haal je er zo weer uit door het gemak van oa tabbed browsing, geintegreerde google search en die functie waardoor je naar hyperlinks kan navigeren door ze gewoon te typen
![]() Een verbeterpunt wat ik graag zou zien in volgende versies van Firefox is de mogelijkheid voor IE-achtige Rich Text Form fields. |
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik die googlezoek functie bijna nooit. Ik vind het vrij irritant dat dat ding dan google opent in de tab waar ik het intyp. Meestal wil ik de site waar ik ben echter gewoon nog houden. Dus dan moet ik dan maar een nieuwe tab openen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan google instellingen even wijzigen (voorkeuren) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb hier alleen Firefox 0.8 (dus zonder die andere mozilla zooi) Maar dat met ctr-t is wel handig idd. Tis nog net niet automatisch, maar zo kan ik ermee leven. En die nederlands google kon ik krijgen door op het pijltje te klikken bij het google tekentje..en dan add engines...en dan ff een plugin installeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je naa google.com gaat kun je daar voorkeuren wijzigen (gewoon een linkje). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik het in de standaard search in firefox zoek op ... dan krijg ik gewoon de www.google.com site... als ik echter op het inet naar google.com ga wordt ik automatisch doorgelinkt naar google.nl. Dus volgens mij hebben je webvoorkeuren bij google niets te maken met welke google site firefox gebruikt. |
![]() |
|
|