Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 19:04
DeSchilleboer
DeSchilleboer is offline
Ik vraag me af hoeveel uren een GLTC student (in Leiden) volmaakt met het volgen van colleges.

Op de site van GLTC in Leiden zijn dergelijke roosters (nog) niet beschikbaar dus ik dacht, dat er wellicht hier iemand zou zijn die zijn/haar collegerooster kan posten.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 19:13
Evito
Evito is offline
Ik studeer niet in Leiden maar ik heb ongeveer 18 uur les per week.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:22
DeSchilleboer
DeSchilleboer is offline
Bedankt voor je snelle reply.

Hoe zit het met de verdeling van de uren? Heb je bijvoorbeeld elke dag zo'n 3 uur les of heb je 1 of 2 dagen vrij, waardoor je de overige dagen meer uren hebt?

Ik ga zelf GLTC studeren, volgend jaar, dus vandaar mijn interesse.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:11
Evito
Evito is offline
Ik ben 1 hele dag vrij in de week en verder is het redelijk verdeeld,
2 kortere dagen en 2 wat langere dagen,
goed te doen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 22:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hee ik studeer ook GLTC (ook niet in Leiden) en als 1ejaars heb ik op dit moment 18 uur college met 2 vrije dagen, maar daar komen nog colleges op (in totaal 4) dus dan zit ik op 22 uur per week, maar sommigen worden maar 4 weken in totaal gegeven.
Maar weet je al zeker dat je naar leiden gaat?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 22:42
Missy1234567890