![]() |
||
Citaat:
Heb jij ooit wel eens ergens een eigen mening over, of is álles wat jij denkt een copy-paste van een wetenschappelijke site? ![]() Overigens is het bovenstaande nog helemaal niet onomstotelijk bewezen. Men is er nog steeds niet helemaal uit wat het nou precies is. Sommigen beweren dat het tóch gewoon urine is, anderen dat het opgehoopt vaginaal vocht is, en weer anderen dat het een soort vrouwelijke variant van sperma is. Ik hou het op het laatste. Uit ervaring kan ik zeggen dat het er anders uitziet, smaakt en ruikt dan urine en vaginaal vocht. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik apprecieer zijn uitleg maar even goed als de jouwe, dus z**k op 'n ander. hij geeft tenminste een uitleg die ergens op slaat, ook al is het "allemaal niet bewezen" volgens jou. en trouwens, in je eigen reply bevestig je zowat alles dat hij zegt. *blue* |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet bekennen dat jouw vraag "Heb jij ooit wel eens ergens een eigen mening over, of is álles wat jij denkt een copy-paste van een wetenschappelijke site?" nogal kwetsend op mij overkomt, ook al heb je dat misschien niet als zodanig bedoeld toen je deze reply opstelde. Ik ben, in tegenstelling tot wat jij meent te moeten veronderstellen, wel degelijk in staat om er een eigen mening op na te houden en zelfstandig te denken, ook al is mijn denkwereld vanwege mijn wiskundige achtergrond misschien anders dan de jouwe en ben ik door die achtergrond misschien geneigd om dingen anders te benaderen dan jij zou doen. Ik heb er nu eenmaal behoefte aan om dingen op te zoeken en voor geïnteresseerden ter beschikking te stellen, dus doe ik dat ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() * geeft mathfreak knuffel * moet je je allemaal niet aantrekken joh... dat was heus niet persoonlijk op jou gericht... en trouwens, wat hij daar zei over dat "eigen mening" gedoe: dit is een topic waarin je niet "je mening" kan geven, de thread-starter vroeg toch achter quasi-wetenschappelijke uitleg? niet dan? je moet je zo gauw niet persoonlijk aangevallen voelen, toch zeker niet op een forum waar voornamelijk pubers rondhangen... ![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
* geeft *blue* hartelijkke knuffel terug *
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wtf! Verwijderd | 500 | 18-08-2006 16:21 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |