Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 15:51
Whiteboy
Whiteboy is offline
In mijn vorige topic.. vroeg ik dus hoe ik moest vragen aan mijn vriendin of ze me wilden pijpen ik haar beffen enzo...
Nouja ik befte haar gisteren.. en ze kwam spuitend klaar!???!?!?!?? Kijk een jongen.. dat begrijp ik wel maar een meisje ? Dus .. de vraag : Is dat nou "vrouwelijk sperma" of "plas" of iets anders (gewoon vocht???)
bvd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:00
Lindansje
Lindansje is offline
het is geen urine en ook geen "vrouwelijk sperma" ()

het is idd vocht, maar het schijnt iets te verschillen van het normale vaginale vocht

er is al eens vaker een topic over geweest, daar staat waarschijnlijk precies in wat het wel is

ik ga ff voor je zoeken...
Oud 14-06-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Whiteboy schreef:
Is dat nou "vrouwelijk sperma"
ROFL
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 17:26
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
het is geen urine en ook geen "vrouwelijk sperma" ()

het is idd vocht, maar het schijnt iets te verschillen van het normale vaginale vocht

er is al eens vaker een topic over geweest, daar staat waarschijnlijk precies in wat het wel is

ik ga ff voor je zoeken...
Het gaat hier om vocht dat via de urinebuis wordt geloosd doordat de G-plek wordt geprikkeld. Volgens Ernst Gräfenberg, de arts die hier in 1950 over publiceerde en naar wie de G-plek is vernoemd, wordt dit vocht geloosd op het moment dat het hoogtepunt van de vrouw zijn maximum bereikt. De G-plek is 2,5 tot 3,5 cm in doorsnede en ligt ongeveer 2 vingerkootjes diep in de ingang van de vagina. Dit vocht is volgens Gräfenbergs onderzoek geen urine en heeft ook geen glijmiddelfunctie.
Oud 15-06-2002, 07:41
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Het gaat hier om vocht dat via de urinebuis wordt geloosd doordat de G-plek wordt geprikkeld. Volgens Ernst Gräfenberg, de arts die hier in 1950 over publiceerde en naar wie de G-plek is vernoemd, wordt dit vocht geloosd op het moment dat het hoogtepunt van de vrouw zijn maximum bereikt. De G-plek is 2,5 tot 3,5 cm in doorsnede en ligt ongeveer 2 vingerkootjes diep in de ingang van de vagina. Dit vocht is volgens Gräfenbergs onderzoek geen urine en heeft ook geen glijmiddelfunctie.
Zucht, weer een copy-paste van een internetsite?
Heb jij ooit wel eens ergens een eigen mening over, of is álles wat jij denkt een copy-paste van een wetenschappelijke site?

Overigens is het bovenstaande nog helemaal niet onomstotelijk bewezen. Men is er nog steeds niet helemaal uit wat het nou precies is. Sommigen beweren dat het tóch gewoon urine is, anderen dat het opgehoopt vaginaal vocht is, en weer anderen dat het een soort vrouwelijke variant van sperma is.
Ik hou het op het laatste. Uit ervaring kan ik zeggen dat het er anders uitziet, smaakt en ruikt dan urine en vaginaal vocht.
Oud 15-06-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Heb jij ooit wel eens ergens een eigen mening over, of is álles wat jij denkt een copy-paste van een wetenschappelijke site?
is dat erg dan? jezus christus, als die kerel mensen wil helpen bij het dingen te weten komen
ik apprecieer zijn uitleg maar even goed als de jouwe, dus z**k op 'n ander.
hij geeft tenminste een uitleg die ergens op slaat, ook al is het "allemaal niet bewezen" volgens jou.
en trouwens, in je eigen reply bevestig je zowat alles dat hij zegt.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 09:57
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

Overigens is het bovenstaande nog helemaal niet onomstotelijk bewezen. Men is er nog steeds niet helemaal uit wat het nou precies is. Sommigen beweren dat het tóch gewoon urine is, anderen dat het opgehoopt vaginaal vocht is, en weer anderen dat het een soort vrouwelijke variant van sperma is.
Ik hou het op het laatste. Uit ervaring kan ik zeggen dat het er anders uitziet, smaakt en ruikt dan urine en vaginaal vocht.
Om te beginnen heb ikdeze informatie niet van een Internetsite gehaald, maar uit het boek Kijk op seksualiteit van Milton Diamond. Ik heb inderdaad wel eens wel eens ergens een eigen mening over en het is volstrekt niet zo dat alles wat ik denk van een wetenschappelijke site afkomstig is. Het is alleen zo dat ik er behoefte aan heb om bepaalde informatie op te zoeken die voor een bepaald topic van belang zou kunnen zijn als ik toevallig weet dat ik die informatie tot mijn beschikking heb. Als jij meent dat jij een betere informatiebron weet te verstrekken dan ik houd ik mij overigens van harte aanbevolen.
Ik moet bekennen dat jouw vraag "Heb jij ooit wel eens ergens een eigen mening over, of is álles wat jij denkt een copy-paste van een wetenschappelijke site?" nogal kwetsend op mij overkomt, ook al heb je dat misschien niet als zodanig bedoeld toen je deze reply opstelde. Ik ben, in tegenstelling tot wat jij meent te moeten veronderstellen, wel degelijk in staat om er een eigen mening op na te houden en zelfstandig te denken, ook al is mijn denkwereld vanwege mijn wiskundige achtergrond misschien anders dan de jouwe en ben ik door die achtergrond misschien geneigd om dingen anders te benaderen dan jij zou doen. Ik heb er nu eenmaal behoefte aan om dingen op te zoeken en voor geïnteresseerden ter beschikking te stellen, dus doe ik dat ook.
Oud 15-06-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
*knip*
[je bent net mijn wiskundeleraar van vorig jaar, die kon ook zo'n lange teksten schrijven met zoveel moeilijke woordjes ]

* geeft mathfreak knuffel *
moet je je allemaal niet aantrekken joh... dat was heus niet persoonlijk op jou gericht...
en trouwens, wat hij daar zei over dat "eigen mening" gedoe: dit is een topic waarin je niet "je mening" kan geven, de thread-starter vroeg toch achter quasi-wetenschappelijke uitleg? niet dan? je moet je zo gauw niet persoonlijk aangevallen voelen, toch zeker niet op een forum waar voornamelijk pubers rondhangen...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:39
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:

[je bent net mijn wiskundeleraar van vorig jaar, die kon ook zo'n lange teksten schrijven met zoveel moeilijke woordjes ]

* geeft mathfreak knuffel *
moet je je allemaal niet aantrekken joh... dat was heus niet persoonlijk op jou gericht...
en trouwens, wat hij daar zei over dat "eigen mening" gedoe: dit is een topic waarin je niet "je mening" kan geven, de thread-starter vroeg toch achter quasi-wetenschappelijke uitleg? niet dan? je moet je zo gauw niet persoonlijk aangevallen voelen, toch zeker niet op een forum waar voornamelijk pubers rondhangen...

*blue*
Misschien was het ook niet persoonlijk op mij gericht, maar het kwam door zijn manier van formuleren wel als zodanig op mij over. Het is ook zo dat ik me over het algemeen niet zo gauw aangevallen voel, en ik ga er van uit dat Whuzz ook niet van plan was om dat te doen, maar dat hij nogal impulsief reageerde zonder zich te realiseren wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben. Ik moet bekennen dat mij dit ook wel eens overkomt en dat ik me daar achteraf best rot over voel.

* geeft *blue* hartelijkke knuffel terug *
Oud 15-06-2002, 14:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
De G-plek is 2,5 tot 3,5 cm in doorsnede en ligt ongeveer 2 vingerkootjes diep in de ingang van de vagina. [/B]
Gege.. ben ik nou de enige die dat grappig vindt?
Oud 15-06-2002, 15:04
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Citaat:
rosi schreef:

Gege.. ben ik nou de enige die dat grappig vindt?
nee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten