Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 16:43
anjali
anjali is offline
Studeert iemand dit? En is het moeilijk? Ik ben vrij slecht in economie dus ik vroeg me af zou dat een probleem worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2003, 11:24
Winner
Winner is offline
Dit zit geloof ik in Arnhem en in Utrecht (ten minste van die 2 weet ik het). Het is volgens mij alleen niet echt een hele goede studie. Kwam slecht uit de bus bij onderzoek van Elsevier naar HBO-studies. Ik weet niet of het voor jou al vaststaat dat je dat wil gaan studeren, maar ik wil best even in dat onderzoek kijken voor je wat erover gezegd wordt. Stuur me maar een mail als je dat wilt.

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:55
guesst
guesst is offline
Hej, ik studeer IBL, ik heb ook Elsevier gelezen maar naar mijn mening kwam het niet bijzonder slecht uit de bus.. tuurlijk waren er 'btere' opleidingen maar ook 'slechtere'..

Maargoed, genoeg over de Elsevier! Ik zal je ff iets vertellen over de opleiding op zich: economie is niet het hoofdonderdeel maar vormt op zich wel een belangrijk deel van de opleiding. Zo krijg je algemene economie, een beetje bedrijfseconomie (niet zoveel gelukkig), en marketing e.d. Verder nemen de talen best veel in beslag. Ik heb als talen frans, spaans en engels. (en natuurlijk nederlands). Kortom: economie komt wel voor (is tenslotte HEO-opleiding), maar het is zeker niet de hoofdmoot. Een beetje een mix van talen en economie is het eerder, met wat ondersteunende vakken..

Ik zit nu bijna in m'n derde jaar, en ga dus bijna op stage, maar de eerste twee jaar heb ik eigenlijk niet als moeilijk ervaren. Tuurlijk moet je er wat voor doen en er een beetje feeling voor hebben, maar ik denk dat het goed te doen is voor iemand die bijv. van de HAVO afkomt met het profiel E&M.

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!

Greetz Guesst
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:20
marlies
marlies is offline
Ook al ben je vrij slecht in economie denk ik wel dat je deze studie aan zult kunnen. Ik heb eens een dag meegelopen en ik heb lessen gevolgd en boeken gezien en het viel reuze mee.

Ik heb alleen het idee dat deze studie te breed is om iets voor te stellen, maar goed ik volg deze studie niet
Oud 02-07-2003, 16:34
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik wilde deze opleiding eerst gaan doen aan de Hogeschool Rotterdam maar heb er vanaf gezien omdat het 60% economie is en 40% talen. Ik zou die opleiding eigenlijk alleen voor de talen gekozen hebben omdat ik slecht in eco ben.

Ik ga nu Communicatie doen en eerlijk gezegd lijkt mij dat ook veel leuker en breder. Maar iig succes met je keuze.
Oud 02-07-2003, 17:40
Aishwarya
Aishwarya is offline
Bestaat communicatie dan niet uit veel economie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten