![]() |
||
Citaat:
* In VS is de Irak-Resolutie aangenomen * Irak laat op 2 plaatsen die verdacht zijn (productie (kern) wapens) door de Amerikanen wapeninspecties toe. Dus, Irak laat controleurs toe op verdachte plekken, VS neemt Irak-Resolutie aan. Is dat niet ietwat onrechtvaardig, als Irak dan controleurs toelaat?
|
![]() |
|
![]() ![]() (dit is ff MiNDLeZz onder cha0z naam ![]() Nog belachelijker: (had ik dacht ik zaterdag of zondag op TV gezien): Bush propt een hoop geld in militair gedoe, maar ondertussen gaat het slecht met de economie en zijn er vet veel mensen die onder de armoedegrens leven! (vandaag) Echt, denkt die man wel is na? Ik denk dat ie geen drol geeft om zijn land, alleen om de grote bedrijven waar hij munt uit kan slaan voor zijn fijne persoonlijke oorlogen. En ze waren toch zo bang voor het Communisme in Rusland, destijds? Heel ver doorgetrokken hoor, maar het beleid wat Bush nu voert komt er qua bepaalde punten best bij in de buurt. Als je anders bent of denkt (denk aan moslims bijv. Die liggen zwaar onder vuur nu in Amerika) kan je "preventief" opgepakt worden, en de CIA enzo heeft veel meer afluistervrijheid gekregen enzo. Kill Bush!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Terwijl de wereld naar VS vs Irak kijkt, nomineert Bush: Gatara | 15 | 17-02-2003 20:42 | |
Vs vs Irak Joop von Amsber | 2 | 15-01-2003 10:14 | |
VS lappen internationaal recht aan hun laars Gatara | 85 | 09-10-2002 12:05 | |
'VS verklaren Irak binnen enkele weken de oorlog' Buzzzfuzzz.vs | 11 | 07-08-2002 20:24 |