![]() |
|
Verwijderd
|
Softcup is geen tampon of maandverband, Softcup is een zacht flexibel cupje dat je inwendig draagt. Softcup is echt uniek omdat het cupje je menstruatie vloeiing opvangt.
Softcup is gemaakt van een irritatievrij, niet absorberend thermoplastisch materiaal dat zacht wordt door je lichaamstemperatuur. Hierdoor zal Softcup zich schikken naar je inwendige bouw en ontstaat een persoonlijke pasvorm wat lekkage en geurtjes helpt voorkomen. Softcup is echt onzichtbaar en werkt zeker 2x langer dan tampons en maandverband tot wel een maximum van 12 uur. Softcup breng je in je vagina door de rand plat samen te knijpen. Softcup glijdt dan op de juiste plek open, namelijk achter je baarmoedermond en schaambeen. (Denk aan het pessarium principe.) Softcup is gemaakt van speciaal kunststof wat ook wordt gebruikt voor katheters en baby fopspenen. Softcup bevat geen latex of rubber en veroorzaakt geen allergische reactie. ![]() http://www.softcup.nl/ Ik vroeg me af of er al meisjes zijn die dit geprobeert hebben. Ik vind/vond het een frikkin eng idee maar het het uitgeprobeerd en het is echt IDEAAL. |
![]() |
|
zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=520683 en http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=266849
||
Citaat:
Euhm, het lijkt me niets eigenlijk ![]() En wanneer is hij vol? Als je gaat "lekken"? Dát wordt pas een hel met het verwijderen. Soort soepkom tot de rand gevuld (om Quiana d'r worden maar te gebruiken). Ik ben namelijk niet zo "regelmatig", dus een vaste tijd om tampons erin te laten heb ik niet, laat staan z'n ding. Nee, laat maar!
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 15:25. |
![]() |
|
![]() |
Ik ken iemand die het geprobeerd heeft. ze was er heel ontevreden over. Het kan lekken en je voelt hem de heletijd zitten, vooral als je zit. als je hem eruit haalt zitten je handen helemaal onder en ze zeggen dat je hem een paar keer kunt gebruiken maar het is nogal een goor idee volgens haar om hem schoon te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen idd het uitdoen is een rot gedoen, je bent echt flink aan het worstelen en mja, een tampon is toch makkelijker en minder vies met uitdoen. Leuk bedacht, maar voor mij geen succes, het in doen is al gefrutsel en het uitdoen helemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben namelijk niet zo "regelmatig", dus een vaste tijd om tampons erin te laten heb ik niet, bedoel je dat je tijdens je ongestelheid een dag kan bloeden, daarna een dag niet, en daarna een dag weer wel. Of doe jij altijd tamponsin tijdens de periode dat je denk dat je ongesteld gaat worden? ;s |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
overigens, wie heeft er in het begin dan niet geworsteld met tampons? |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me eerlijk gezegd ook onwijs handig, maar toch blijf ik liever nog ff bij tampons. Dat gaat ook goed.
|
Lijkt me echt niets..
Sowieso als je op school bent ofzo, vaak heb je dan alleen in het 'halletje' wasbakken, dus hoe wil je dat gaan doen? Softcup eruit halen, doodleuk naar die wasbakken lopen met dat volle ding (wat iedereen kan zien?) omspoelen en weer terug het toilet in? Ehm...., nee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dit eens doorgelezen en het lijkt me echt 10 keer niets.
![]() Ik heb ook een beetje het '' omgevallen-tomaten-soepkom-idee" hierover. *bibber* Volgens mij geeft dat echt enorm veel troep enzo ![]() Het zal vast even wennen zijn, maar nee, het lijkt me helemaal niets.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nog even wat, probeer je iedereen over te halen dat te gebruiken ofzo? Want zo kom je een beetje over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ja, maar als je opgewonden raakt, dan verwijdt je vagina zich. Citaat:
En ja, dat doe ik (als ik thuis ben niet trouwens), kheb wel eens gehad dat gewoon de sluizen open gingen. Dan ben je blij toch iets in te hebben hoor ![]()
|
Ja ik heb ze ook een keertje gebruikt...
Het indoen was echt geen probleem, hij "kantelde" alleen niet, mn vinger is daar te kort voor ofzo om m er goed in te douwen ![]() Gevolg was dat ik er naast lekte. Je schijnt er ook seks mee te kunnen hebben, ik heb het geprobeerd maar mijn vriend voelde gewoon de hele tijd dat randje van de softcup... Tnx, but no tnx, ze zijn trouwens ook iets te duur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
maar dat "zakje"van die softcup is toch heel zacht neem ik aan? of niet?
hoe krijg je dat nou ooit goed in je vagina.. een tampon kun vanonderen vastpakken en verderduwen via de onderkant tot de goeie plek. hoe doe je dat met dit ding dan? want alleen het bovenste randje is een beetje hard neem ik aan? dan kun je em er toch niet in duwen??? en hoe haal je die eruit?? je kan toch niet met 2 vingers in je vagina dat ding gaan pakken?? of moet het er niet zo ver in als bij een tampon? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik bedacht me ineens vanmorgen onder de douche (wat een tijd om na te denken....) dat je idd een half eierdopje BLOED verliest. De rest is slijm, weefsel en vocht. Dat is écht geen half eierdopje (en ook geen theekopje, zoals ik in het andere topic las).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ongesteld tijdens... help Yummie | 60 | 12-10-2004 08:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
softcups bitchie | 29 | 04-10-2004 18:37 | |
Seksualiteit |
Sex tijdens "die" periode miekmuis | 86 | 15-01-2004 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Soft cup Verwijderd | 37 | 05-01-2004 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
softcups never mind | 2 | 28-06-2003 10:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup ZHAzha | 32 | 05-11-2002 18:24 |