Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 11:51
Verwijderd
Een vriendin van me speelt Esra. Ik ben erg benieuwd, niet alleen omdat zij meespeelt, maar het lijkt me een bijzondere film. Het is gebaseerd op het voorval met het meisje dat voor de tram/metro geduwd werd tijdens een ruzie. Gebaseerd dus, het is allemaal verzonnen verder.

Gaan jullie kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 12:52
TAFKAB
TAFKAB is offline
ja..speelt toch het susje van tatum dagelet in?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:48
Verwijderd
ja, ook.. zij speelt het zusje van esra, esra wordt verdacht.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:16
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
telefilm = film die alleen op tv te zien is...??

als ik het niet vergeet ga ik zeker kijken!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:44
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
mm zal zien. BNN zend wel leuke dingen uit dus wie weet ga ik kijken. thnx voor de tip.

xoxoxo moi
Oud 16-04-2003, 19:03
joopie
joopie is offline

Welke is het!?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:13
JoRTh
JoRTh is offline
Deze vond ik een beetje tegenvallen. Ik had er heel veel van verwacht (jonge cast en ook een zeer jongere en talentvolle regisseur) maar uiteindelijk viel hij mij zeer tegen.

Ze proberen het verhaal quasi mysterieus te brengen maar het kon mij uiteindelijk nog weinig schelen waarom het meisje en door wie ze onder de trein was gemieterd.
Het acteerwerk viel me ook een beetje tegen, Marijn Klaver overtuigde niet als 'jongen die het allemaal filmt'.

En tja, op de Finals-stijl van filmen ben ik inmiddels ook wel uitgekeken en volgens mij nog meer mensen.
Oud 16-04-2003, 19:22
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
JoRTh schreef op 16-04-2003 @ 20:13:
Deze vond ik een beetje tegenvallen. Ik had er heel veel van verwacht (jonge cast en ook een zeer jongere en talentvolle regisseur) maar uiteindelijk viel hij mij zeer tegen.

Ze proberen het verhaal quasi mysterieus te brengen maar het kon mij uiteindelijk nog weinig schelen waarom het meisje en door wie ze onder de trein was gemieterd.
Het acteerwerk viel me ook een beetje tegen, Marijn Klaver overtuigde niet als 'jongen die het allemaal filmt'.

En tja, op de Finals-stijl van filmen ben ik inmiddels ook wel uitgekeken en volgens mij nog meer mensen.
waar de neuk haal je je commentaar vandaan?? Van God Los "had je ook al gezien" ..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
joopie schreef op 16-04-2003 @ 20:03:
[afbeelding]

Welke is het!?
de krullenbol in het midden.

TAFKAB : Hij heeft een paar keer in de bioscoop gedraaid.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:07
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-04-2003 @ 21:46:
de krullenbol in het midden.

TAFKAB : Hij heeft een paar keer in de bioscoop gedraaid.
ow..oopsie
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 19:49
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 16-04-2003 @ 20:22:
waar de neuk haal je je commentaar vandaan?? Van God Los "had je ook al gezien" ..
Oh, sorry, voor de duidelijkheid: Alle telefilms zijn eerst in openbare premiere gegaan in het Ketelhuis in Amsterdam en daar zag ik dus 15:35 Spoor 1.

Voor Van God Los had ik kaartjes gewonnen voor de 'speciale voorpremiere' die BNN, co-producent van de film, had georganiseerd. En die was afgelopen zaterdagochtend, ook in Amsterdam, dit keer in de altijd ongezellige Pathé Arena.
Oud 19-04-2003, 10:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
begind ie nou 15:35, of hoort dat bij de titel?
Oud 19-04-2003, 10:24
Vaach
Vaach is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-04-2003 @ 11:20:
begind ie nou 15:35, of hoort dat bij de titel?
Nederland 2
20:25-21:45
15.35: Spoor 1

15:35 hoort dus bij de titel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ok, bedankt VAach

is dat meest rechtse meisje, die blonde, het zelfde meisje van six pack?

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 11:06.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 12:31
Verwijderd
dat weet ik niet, ik weet wel dat 't de dochter van Renée Soutendijk is.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:21
Pla
Pla is offline
Ik heb een verjaardag, misschien dat ik hem opneem.. ik zie wel..
Oud 19-04-2003, 20:45
Verwijderd
Wat vonden jullie ervan? Ik vond 'm vrij kort duren, maar wel goed. De overgang van heden naar flash-back vond ik leuk gedaan. Het acteerwerk vond ik ook goed. Niet bevorderlijk voor het imago van Marokkaanse jongeren (ik verwijs naar Mustafa).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 20:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
WAUW......ik vond het echt goed. Ik hoop dat ze het nog een keer gaan uitzenden zodat ik het op kan nemen.

Maar effe een paar dingen:

- Dit was toch gebaseerd op een echte gebeurtenis?

- Dat hele verhaal van die 3 mensen die de documentaire gemaakt hebben is neem ik aan gewoon verzonnen?

- Is het dan ook verzonnen dat dat meisje verkracht is? en dat dat dus de hele aanleiding was.....

Maar ja, ik vond het echt heel sterk gemaakt. De eerste minuten had ik wel zoiets van; Damn, wat een kut acteer werk. Ik ga zo zappen hoor!. Maar uiteindelijk heb ik wel heel erg geboeid gekeken.
Oud 19-04-2003, 20:51
G.T.C.
G.T.C. is offline
BTW......ik moest het toch effe zeggen. Dila, dat meisje wat één van de documentaire makers was, was echt een mooi meisje
Oud 19-04-2003, 21:28
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik vond zijn egoistische karakter storend. Vooral in het begin als hij nogale banale opmerkingen maakt en wonderbaarlijk blijven ze meewerken. Ik vond de acteurs verdienstelijk en de regie wel oké. Vroeg me wel steeds af of alles nou daadwerkelijk met een canon xl-1 geschoten was en met een gewone lens (op een paar webcam en 'lipstick'-cams na). Daar is weinig informatie over te vinden. Heeft iemand het email adres van Tim Oliehoek?
Oud 19-04-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-04-2003 @ 21:46:
Maar effe een paar dingen:

- Dit was toch gebaseerd op een echte gebeurtenis?

- Dat hele verhaal van die 3 mensen die de documentaire gemaakt hebben is neem ik aan gewoon verzonnen?

- Is het dan ook verzonnen dat dat meisje verkracht is? en dat dat dus de hele aanleiding was.....
1: gebaseerd.

2: Ja

3: ja

het enige waargebeurde is dat het meisje voor de metro geduwd werd. de rest is fictief.

Ik heb 'm helaas ook niet opgenomen, ik zal aan 'Esra' vragen of hij nog eens uitgezonden wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten