Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TAFKAB : Hij heeft een paar keer in de bioscoop gedraaid. |
![]() |
||
Citaat:
Voor Van God Los had ik kaartjes gewonnen voor de 'speciale voorpremiere' die BNN, co-producent van de film, had georganiseerd. En die was afgelopen zaterdagochtend, ook in Amsterdam, dit keer in de altijd ongezellige Pathé Arena.
|
WAUW......ik vond het echt goed. Ik hoop dat ze het nog een keer gaan uitzenden zodat ik het op kan nemen.
Maar effe een paar dingen: - Dit was toch gebaseerd op een echte gebeurtenis? - Dat hele verhaal van die 3 mensen die de documentaire gemaakt hebben is neem ik aan gewoon verzonnen? - Is het dan ook verzonnen dat dat meisje verkracht is? en dat dat dus de hele aanleiding was..... Maar ja, ik vond het echt heel sterk gemaakt. De eerste minuten had ik wel zoiets van; Damn, wat een kut acteer werk. Ik ga zo zappen hoor!. Maar uiteindelijk heb ik wel heel erg geboeid gekeken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: Ja 3: ja het enige waargebeurde is dat het meisje voor de metro geduwd werd. de rest is fictief. Ik heb 'm helaas ook niet opgenomen, ik zal aan 'Esra' ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|