Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hem al gezien, recensie ook al geschreven en die gaat eind deze maand online.
Ik vond de film vermakelijk, maar meer ook niet. Originaliteit was ver te zoeken en Edward Norton niet heel bijzonder.
||
Citaat:
Scarface is ook een remake... wat is nou je punt? Ik vind Jerry Bruckheimer kut, zoals hij in interviews over zijn films praat is gewoon echt niet naar mijn smaak, en Pearl Harbor, Bad Company, Beverly Hills Cop 2, Coyote Ugly, Top Gun vind ik gewoon echt slecht The Rock, Con Air en Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl zijn weer wel zeer melige films... Er zijn zoveel films die niet origineel zijn, die wel melig zijn, en het feit dat ik Jerry Bruckheimer haat heeft geen fuck met mijn houding tegenover remakes te maken (eerlijk gezegd houdt ik ook niet zo van remakes), maar alleen al het feit dat Edward Norton er in zit, is voor mij al een garantie dat er iets goed is aan die film ![]() Kom op zeg, dit is toch gewoon gemaakt om te worden gehaat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat kan jou die hele vent schelen dat ie jou haat zogenaamd verdient ![]() Je zou bijna denken dat je jaloers op m bent ![]()
||
Citaat:
Maar TAFKAB brengt het steeds naar voren, vandaar, en ik wilde ff de situatie uitleggen hehe |
![]() |
||
Citaat:
hmm ten eerste, het is GEEN remake, het idee is een beetje gejat, met die minis en zo, maar het verhaal is heel anders, en ik kan het weten want ik heb em al gezien (werk in een bioscoop) ten tweede het is een gewedige film, die MOETEN jullie allemaal zien
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hij acteert daar inderdaad heel serieus en droog. Goede acteur, alleen jammer genoeg niet echt doorgebroken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
De Kantine |
citaten debieltje nr 1 | 61 | 08-06-2005 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 |