Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vond de film echt tegenvallen, de recenties hebben imho de film flink overgewardeerd
ik zal dan ook niet naar deel 2 en 3 toe gaan in de bios
||
Citaat:
En dan nu de terugvraag: waarom is hij níet de moeite waard?
|
Ik heb m gezien en hij was zelfs mijn 4 euro nog niet waard. Leuke effectjes af en toe hoor daar niet van. Maar je kreeg echt n gevoel van "ze proberen t wel, maar t lukt ze gewoon niet". Bovendien zitten er veel fouten in. Ik geloof dat ik er in de eerste 10 minuten alleen al 3 gezien heb (en ik zie nooit zo snel fouten). Voor mij geen goede film dus, misschien wel iets voor de echte liefhebbers, maar niet voor mij.
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen het begin al met die ellenlange monoloog. Waarom, waarom? Het leek wel weer babyvoer. De oninteressante, slecht uitgewerkte relaties tussen personen werken ook niet mee. En de wendingen die het verhaal maakt zijn weer onnodig en geforceerd. Pluspuntjes? Natuurlijk, de transformatie van een persoon in een hybride-vorm is natuurlijk aardig. En het gegeven van de oorsprong van de rassen geeft ook een aardige, dramatische invalshoek.
|
Ik vond het gewoon leuk vermaak, goed gemaakt voor 20 miljoen dollar. Absoluut geen moderne klassieker of wat sommige mensen het willen bestempelen, maar dat hoeft ook niet.
En Bill Nighy als Viktor, zag pas bijna op het einde van de film dat hij het was, dus ik "Hey, das die maffe zanger uit love actually!". Mijn vraag aan Legatus; Kan jij eigenlijk nog wel genieten van een film? Aangezien 90% tegenwoordig toch "babyvoer" is, waarom geef je er dan geld aan uit?
||
Citaat:
Het probleem is dat ik heel veel babyvoer-films zie omdat ik de mogelijkheid heb veel voor niets te zien. Ik geef dan ook veel geld uit aan het filmhuis en dvd's.
||
Citaat:
|
![]() |
Aaargh ik word toch zo moe van al die trailertjes he..
There is a war... Now... They have to fight... This Summer... Prepare... To fight... blablabla Het lijkt me nog wel aardig om een keertje thuis te kijken met een paar vrienden ofzo, maar wel erg standaard idd. Ik snap alleen echt niet waarom ze al die films in trailers zo "cool" moeten presenteren.. wie trapt daar nog in? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Underworld Dinalfos | 13 | 29-08-2003 21:20 |