Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
55,- ofzo.. Dat is bij andere ISP's ook omgeveer zo met die kwaliteit en specs. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik de hogere downloadsnelheid niet zo belangrijk, 2Mbps is snel genoeg. Het belangrijkste verschil is de datalimiet, bij Cistron is deze voor het 2/1 abo 50GB en voor het 8/1 abo 100GB. Dat maakt het verschil. Vergis je niet, 1Megabit vol-open is in één maand al 250GB.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel afhanelijk van de afstand van jou tot centrale. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook op je universiteit heb je geen 100mbit verbinding.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en eentje van 40,- Ik hoop dat je die van 40,- hebt.. Dataliemiet van 30,- is 4Gb (echt armzalig weinig). Dataliemiet van 40,- is 20Gb, is te overleven maar je moet niet echt gaan leechen.. Trouwens wel grappig.. Hun zetten erneer: Dynamisch IP-adres: Ja Als dat beter is dan statisch ![]() ![]() Maar de meeste hebben dus liever statisch.. Je moet trouwens toch neit inbellen he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TU-Twente heeft een 1Gb verbinding met SURF-net, maar de meeste TU's hebben een 10mbit verbinding.. TU/e heeft een 8Mbit verbinding, heeft mijn school (ROC) ook.. Maar die deel je dus wel met een paar honderd man, en vaak nog wat servers... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat we die van 30,- hebben, en 4GB datalimiet? Ik dacht dat we f.u.p. hadden ![]() En het is 'ZIJ zetten er neer' .... maar wat is een dynamisch IP? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in theorie zou dan mn ip niet veranderen, tenzij de stroom uitvalt (en de router dus ook) zoals laatst. Klopt dat? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ADSL met dynamisch IP werkt het meestal zo dat je een willekeurig IP krijgt toegewezen elke keer dat je inlogt/inbelt. Ik vind die prijzen die je noemt helemaal niet zo laag, Demon biedt dan een veel beter abonnement, en Demon heeft de beste connectietype: ethernet bridge. Net als Cistron en sommige andere ISPs: stekker in je computer en je bent online, niets inbellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, die hebben ze hier niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||