Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In de gymzaal. Alleen nog hopen dat er niet van die irritante k* kindertjes buiten bij de fietsenstalling blijven hangen. Anders kan ik ze wel afmaken grrrr. Vaak gebeurd bij proefwerken. De laatste 2 jaren hebben we telkens proefwerken in de gymzaal gemaakt. Toch wel relaxt. Hebben we een beetje kunnen wennen.
|
![]() |
|
In de gymzaal, maar deze staat op het zuiden en dus in de zon. Nou heb ik een concentratiestoornis (adhd) en word ik (ondanks te alfabetische volgorde) in een hoekje zover mogenlijk van de deur vandaan gezet. Nou zit ik dus óf in de schaduw óf bij het raam in de zon (wij hebben van die leuke zonneschermen die al bij het kleinste zuchtje wind weer oprollen). 50% kans dat ik goed zit (jahaaa.... wiskunde hoef ik eigenlijk al niet meer te leren, hé?)
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 13:43. |
![]() |
|
Bij ons zijn de SE's in twee lokalen met een studiehoek ertussen waarvan de wanden weg kunnen zodat je een grote zaal hebt, de CE's zijn (zoals haast overal) in de gymzaal.
|
bij ons was het in de gymzaal. alle mavo, havo en vwo bij elkaar. vond ik best storend, omdat mavo over het algemeen minder tijd heeft en ze over het algemeen meer herrie maakten dan havo-ers en vwo-ers. en dan waren ze dus eerder klaar en gingen dan best wel rumoerig weg...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons is het dus ook in de aula en in de gymzalen... zit liever in de aula. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamen mondeling: Tips/ervaringen. kramerseha | 52 | 21-07-2014 14:15 | |