Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (woow ik ben egt irritant hey hahahaha) |
![]() |
||
Citaat:
ik blokfluit ;(
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: Psst, heb jij je PM al gelezen? Zo onredelijk was-ie toch niet? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je zei is idd wel heel erg goed verwoord: Begin op akoestisch als je ook daadwerkelijk niet veel meer ambitie hebt dan simpel kampvuur-akkoorden spelen, óf juist als je echt vanaf dag 1 goed techniek aan wil leren en ook de bijbehorende discipline hebt. Denk eraan: Het is dus maar net wat je wilt en verwacht. In jouw geval, TS, denk ik dat je in principe net zo goed meteen met elektrisch kunt beginnen. Een goede startergitaar is de Ibanez GRX 40 (vaak ook incl. versteker etc.). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() PS: Op Iron Maiden ''somewhere in time;'' wordt ook zo'n instrument gebruikt. O,ja voordat ik het vergeet, check even PM. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Koop een elektrische gitaar, een starterset o.i.d. Neem les dan leer je je nl. gelijk de juiste techniek aan, aangezien de akoestische techniek wel degelijk heel anders is dan de elektrische.
Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 20:56. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zit iets in van 'begin bij de basis, dan de show'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je wilt muzikant worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En les is idd wel handig, al is het maar dat je geen foute dingen aanleert. Ik heb nooit les gehad en ik merk ook dat ik (na heel wat jaren gitaar) nog altijd moeite heb met dingen die een gitarist mét les op zn spreekwoordelijke sloffen doet.
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast wil ze liever elektrisch spelen dan akoestisch, dus lijkt me dat ook verstandiger om te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let op jongens, akoestisch != klassiek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
p.s. voor de eppo`s, een klassieke gitaar heeft geen f*ck met klassieke muziek te maken
|
![]() |
|
|