Advertentie | |
|
![]() |
|
All stars zijn kewl mits ze goed worden 'gedragen' zeg maar...ik vind ze niet overal bij staan, ze staan wel heel kewl onder bijvoorbeeld een driekwartbroek..natuurlijk moet iedereen zelf weten watvoor schoenen hij draagt, maar ik vind ze bijvoorbeeld ook niet zo mooi als diegene heel erg grote voeten heeft want door All stars lijken je voeten alleen maar groter..maar hee, als diegene ze leuk vind moet ie ze vooral dragen
![]()
|
![]() |
Ik vind Allstars wel okay. Ik heb zelf ook een paar, gewone zwarte. Ze staan bijna iedereen en tja, als je nu eenmaal maat 50 van schoenen hebt, flatteert dat ook niet echt dat bepaalde merk schoenen.
Heb je weleens een jongen met maatje 50 in bootschoenen gezien ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb nl ook allstars + maat boot ![]() mensen vuren vaak vragen op me af in de trant van "wat hebjij voor maat??" ...."ohww maar ze zijn wel cool hoor ![]() maar ook al vonden ze ze niet cool... kep vast wel wat anders om me druk over te maken...
|
ik vond ze vroeger altijd heel stom, vooral onder een strakke spijkerbroek, maarja das punk geloof ik he? maar goed ik vond ook altijd van zoo daar krijg je grote voeten van. maar nu je ze wat vaker ziet wen ik er aan en kan ik het mooie er wel van zien. wil ze zelf alleen niet he
||
Citaat:
maar dan wel de hoge...
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
*Miss Quasy*
Ik heb knalroze Allstars en ze lopen heerlijk, ik vind dat ze leuk staan onder een spijkerrokje of een iets uitlopende broek, ze zijn lekker luchtig in de zomer en ik ben blij met ze. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo ongeloofelijk achterlijk duur zijn, dat iedereen ze plotseling heeft (maar eerlijk is eerlijk, ik heb ze zelf ook gekocht "in de hype") maar ik heb nog niemand met mijn kleurtje zien lopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik vind allstars ook cool... Maar wat boeit het nou in hemelsnaam wat voor schoenmaat iemand heeft?? So what als je voeten er wat groter door lijken?? Net alsof je bijvoorbeeld ook geen wijde broken mag dragen als je wat dikker bent omdat je dan nog dikker lijkt, ofzo...
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de zwarte met glitters |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Die vind ik dus lelijk Je hebt ook heeeeeeeele leuke allstars dat zijn meer van die sneakers/gympen daar heeft kipling ook schoenen van nou die vind ik echt stoer... maar die andere.. pfft.. k vind ze een beetje passé k bedoel MIJN MOEDER heeft ze gedragen en ik vind de meeste niet eens zo ontzettend ![]() maar ik zal eens een plaatje zoeken van wat ik bedoel.-.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb nu de hawaiiversie in het rood. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Lifestyle |
nieuwe trend: de broek-in-de-schoenen-look bij meisjes Optima | 55 | 15-05-2003 16:34 |