| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En Vanilla Sky, de trailer had inderdaad een beetje..het muhaha effect. Maar ik kan nog niet oordelen, ik zie het wel ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
één van de beste films zei ik ook
en het acteerwerk kun je NIET weglaten want tenslotte vullen alle elementen aan tot een geheel. Alles wat niet gezegd word in woorden en uitdrukkingen (lees: geacteerde gevoelens) word verteld door muziek. De belichting is niet echt een rode draad maar een uiterlijk dat bij de film past, dat wazige transparante laagje van nostalgie en het verleden met altijd een vleugje hoop en warmte, want nergens komt er iemand in echt gevaar of willen ze een keiharde realiteit creeëren. Er waren ook geen geluidseffecten met een diepere vertel-bedoeling.Het is een combinatie van alles die zoals ik zei een warme nostalgische sfeer creeëren van het verleden die iets over het leven vertelde zonder ooit dat wazige laagje te laten vallen.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Star Wars Trilogy gekocht. Máár... Verwijderd | 17 | 28-06-2005 09:16 | |
| Films, TV & Radio |
The Village Apomes | 174 | 17-02-2005 18:53 | |
| Lifestyle |
Movies @ Lifestyle Apomes | 104 | 15-09-2004 23:10 | |
| Films, TV & Radio |
Het [Raad een film aan] Topic heavinly | 30 | 12-06-2004 19:57 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 14-01-2004 00:03 | |
| Muziek |
Stillwater kaleidoscope | 11 | 09-09-2002 03:33 | |