Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bij gebrek aan medische verklaring kan ik je ni vertellen wat ik heb. (dat op zich vind ik eig nogal kut, er is geeneens een naam voor, alleen een hoop symptomen. of misschien is die der wel maar vertellen ze dat niet tegen een klein meisje, die begrijpt er toch nix van, die moet niet weten wat er met haar gebeurt
![]() ![]() wat bedoel je met geloof in jezelf
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat voor pijn heb je eigenlijk? Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, gewrichtspijn, spierpijn? |
![]() |
|
![]() |
ik zit nu al maanden ziek thuis en na kerstmis heb ik er allerlei vage klachten bij gekregen... en dan krijg je ook allerlei onderzoeken waar niets uit komt, en dan gaan ze maar zeggen dat het psysisch is... dat wil zeggen dat ik bij m'n zelf pijn aan het doen ben...
ik weet niet of ik het positief zou kunnen opvatten als ik nu de rest van m'n leven in pijn blijf leven.... het is knap dat mensen het kunnen in ieder geval.
|
gewrichtspijn en spierpijn.
artsen boeien me niet meer, ik heb het wel gehad met ze, teveel rondgehos, teveel fouten. ik weet niet of ik nog wel in mezelf kan geloven, ik ben misschien zelf een beetje te streng voor mezelf. dat ik me van mezlf niet altijd zo moet aanstellen. en je moet er ook altijd maar rekening mee houden, dat ben ik wel beu. maar als je het niet doet schiet je ook nix op, dan moet je alsnog toegeven. of me moeten rechtvaardigen als ik niet naar een feesje bij een vriend van me ga want dat is drie kilometer bergop rijden. ik haat het dat ik dit niet kan verbergne gewoon, dat niemand er wat van merkt. dat ze op me moeten wachten na een beklimming of dat ik ze niet ff een dak op kan helpen ook al ben ik de enige die erbij kan ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja dat zegt iedereen ook maar altijd, en het zal wel niet helpen dat ik zo lang ben. maar daaraan alleen kan het niet liggen, heel mijn familie is lang en die hadden daar geen last van of bij hun ging de pijn gewoon weg als ze stopten met groeien. mijn vrienden hebben nooit ergens last van gehad zegge ze (die van 1.96 en 1.90 enzonog wat)
leonoor: tankje ik zoek ff *ok gevonde* neej ik denk niet dat het dat is, enkele symptomen kwamen wel overeen maar toch lang niet alles en de belangrijkste ook niet. en het komt vooral voor bij vrouwen tss 20 en 50, dus niet van jongsaf. bedankt iig
Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 16:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
ALTIJD spierpijn na training!? Bruut | 32 | 22-02-2004 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |