Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar toen ik in antwerpen was 2 jaar geleden (bleef er een nachtje) ben ik er op vrijdag avond geweest. Kan me de enorm hoge roltrappen en al die zalen nog wel herinerren. De dierentuin daar heb ik ook aangedaan. Vond ik erg leuk weet niet meer precies hoe alles eruit zag maar iig veel mooie dieren. Ik kan me ook herinerren in zo'n treintje te hebben gezeten die de hele stad laat zien, kom je snel langs alle leuke punten. nja antwerpen is gewoon een leuke stad die je een keer gezien moet hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2 weken is toch erg lang om in Antwerpen te zitten? Ga je er echt als toerist of niet?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Metropolis is 'de' bioscoop als je met de auto gaat. En soms zijn er meer Nederlanders dan Belgen op een zaterdagavond. Maar als je in de stad zelf zit, heb je vlakbij het station een UGC zitten die dan veeel dichterbij is en ook een stuk of 12 zalen heeft. Daarbij praat hier iemand over roltrappen. Die zijn ook in de UGC, niet in de Metropolis, daar zijn 't allemaal trappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja er komen tamelijk veel Nederlanders, hier gaat iedereen eigenlijk altijd naar Antwerpen |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HIVT Antwerpen steljevoor.. | 2 | 27-04-2007 23:20 | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
Muziek |
[03/02/07] BREAKCORE GIVES ME WOOD@hof ter loo, antwerp Verwijderd | 5 | 25-01-2007 01:16 | |
Muziek |
Nick Cave: 24-09-06 - Antwerpen Poor Leno | 14 | 26-09-2006 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Boekenbeurs van Antwerpen Verwijderd | 3 | 16-11-2003 16:07 | |
De Kantine |
rtd - antwerpen centraal Guy,Interrupted | 13 | 03-08-2003 19:07 |