Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nou zeg...... dat wilde ik nou net allemaal lopen lullen geloof me of niet maar het is echt waar oke nummer 6 niet direct maaar de rest wel. dikke kussssssssss |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blauw : PERFECT(dus die is goed) Rood : Kracht en wil Grijs : Kweenie Donker: PERFECT Geel : Rust en mogelijkheid om te leren(dus wijs) -Gokubjorn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmmm, ik zeg, gewoon kijken op de juiste manier. Klaar, works for me.
|
AURA'S BESTAAN... jeetje, hoevaak moet dit nog verklaard worden. Er kunnen zelf's AURA-foto's gemaakt worden.
Ik heb hier al vaker over gediscussieerd en aura's zijn aanwezig bij mensen omdat je een levend wezen bent met vochtigheid, warmte, energie, etc. Daarom hebben voorwerpen geen aura. Mensen die Aura's kunnen zie is erg moeilijk om daadwerkelijk aan te tonen, zij zien veelal andere aura's dan diegene die genomen worden met een Kirlian-fototoestel. Er is geen indicatie dat ze je ziel zijn of ander paranormaal verschijnsel.
||
Citaat:
http://www.geocities.com/genijezz/Classes.htm gewoon op de juist manier kijken dus, geen moeilijk gedoe met 3e oog, ik streef naar eenvoud. (Misschien hebben we het dan wel over hetzelfde Ki-fighter maar ik zeg het toch echt anders.) waar staat trouwens JOUW uitleg over hoe je dat 3e oog opent? ![]() [Dit bericht is aangepast door Digger3 (22-02-2002).]
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestaan aura's? DBZ | 32 | 19-11-2009 21:51 | |
Ik heb hem... naamloozzz | 1 | 31-03-2005 14:37 | |
Homeopathie en andere bullshit Drs. M | 62 | 03-01-2005 15:34 | |