Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 13:16
Atje85
Atje85 is offline
oke, iemand die ik ken, die heeft dus win xp, en windows messenger, wat er standaard opzit.
das dus versie 4.7
internet via chello/upc

als ze msn opent, dan krijg je dus gewoon dat hoofdvenster, maar dan gaat ie na een paar seconden automatisch aanmelden.

bij extra>opties staat nergens iets waar je dat kan uitzetten.

bij versie 5.0 is er wel zo een vakje waar je het kan uitzetten.

moet je nu gewoon versie 5.0 downen of is er een manier om 4.7 niet automatisch te laten inloggen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2002, 15:29
DeSSie
DeSSie is offline
1. het is versie 4.6
2. meld je af ga inloggen en dan kan je zeggen w8woord opslaan of niet als je ja zegt hierop meld ie gelijk aan ja als je dit hebt uit staan dan niet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 15:39
-niels-
-niels- is offline
4.7 is Windows Messenger (Windows Messenger zit standaard bij XP)
5.0 is MSN Messenger (Die je kan downloaden)

Vandaar dat 't ook allemaal niet helemaal gelijk werkt... maar goed... idd Sign Out => Sign In... => en dan inloggen onder je account alleen die checkbox moet je uitlaten...
Oud 25-12-2002, 15:52
bam
bam is offline
Citaat:
-niels- schreef:
4.7 is Windows Messenger (Windows Messenger zit standaard bij XP)
5.0 is MSN Messenger (Die je kan downloaden)

Vandaar dat 't ook allemaal niet helemaal gelijk werkt... maar goed... idd Sign Out => Sign In... => en dan inloggen onder je account alleen die checkbox moet je uitlaten...
schone instalatie xp = 4.0 hier bij mij
Oud 25-12-2002, 15:56
Atje85
Atje85 is offline
hmz, bij haar is het 4.7 en bij mij ook dus...

maar goed, je hebt dus dat grijze deel waar je kan inloggen, dan hoef je alleen maar een klik te geven en hij logt in.
wil je op een andere naam inloggen dan moet je op dat regeltje eronder klikken en dan inlognaam+password invoeren.

nou staat er dus bij dat grijze inlogdeel die inlognaam vanhaar, moet ze nou dus gewoon daaronder op dat regeltje klikken, vervolgens haar inlognaam en password invullen dat checkboxje niet aanvinken en inloggen???

maar de vraag is nu dus of dat grijze deel dan niet meer het password weet???
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:21
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Atje85 schreef:

maar goed, je hebt dus dat grijze deel waar je kan inloggen, dan hoef je alleen maar een klik te geven en hij logt in.
wil je op een andere naam inloggen dan moet je op dat regeltje eronder klikken en dan inlognaam+password invoeren.

nou staat er dus bij dat grijze inlogdeel die inlognaam vanhaar, moet ze nou dus gewoon daaronder op dat regeltje klikken, vervolgens haar inlognaam en password invullen dat checkboxje niet aanvinken en inloggen???

ja... dat vergeet ie dan gewoon...
maar heb je 't al geprobeerd, anders vraag je alleen maar dubber

En ik bedoelde dat windows messenger standaard met XP wordt meegeleverd, welke versie, geen idee, maar de laatste versie is iig 4.7
Oud 27-12-2002, 21:19
Atje85
Atje85 is offline
hmz ja ik heb nu dus gewoon 5.0 erop en windows messenger uitgezet.

bij 5.0 kan je t instellen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:44
thuggirl
thuggirl is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
hmz ja ik heb nu dus gewoon 5.0 erop en windows messenger uitgezet.

bij 5.0 kan je t instellen
Kan je mijaub uitleggen hoe dat moet??? of maybe iemand anders want ik kom er nog steeds nie uit
Oud 28-02-2003, 12:46
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef:

Dat weet hij dan nog steeds wel
Ik kom er ook niet meer uit
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:19
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Iemand heeft per abuis bij de eerste keer aanmelden in MSN een vakje (automatisch inloggen) aan laten staan.
Ken het probleem en daar is naar mijn idee heel weinig tegen te doen. Je kunt proberen Servicepack 1 te installeren. Je krijgt daarmee een prog dat heet Programmatoegang en instellingen.
Wellicht dat je MSN daarmee kunt deinstalleren om het er daarna weer op te zetten. En deze keer dan wel lezen wat er allemaal staat want dat vakje ben je zo voorbij.
Oud 28-02-2003, 21:26
Verwijderd
Dit 'probleem' heb ik ook. Volgens mij krijg je het niet weg. Wat ik heb gedaan is als volgt opnieuw inloggen: Een emailadres met een zelfbedacht wachtwoord gebruiken en hierbij 'automatisch aanmelden' aanvinken. Nu gaat ie hierop aanmelden, maar dan krijg je snel een venster (buiten beeld als je msn niet geselecteerd hebt) dat het password niet klopt en hij meldt dan dus niet aan....

Toeter
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:22
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Dit 'probleem' heb ik ook. Volgens mij krijg je het niet weg. Wat ik heb gedaan is als volgt opnieuw inloggen: Een emailadres met een zelfbedacht wachtwoord gebruiken en hierbij 'automatisch aanmelden' aanvinken. Nu gaat ie hierop aanmelden, maar dan krijg je snel een venster (buiten beeld als je msn niet geselecteerd hebt) dat het password niet klopt en hij meldt dan dus niet aan....

Toeter
Ja maar dat is dan wel weer zwaar irritant
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Ja maar dat is dan wel weer zwaar irritant

Zeikerd, je weet nu hoe t moet
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
thuggirl schreef:
Kan je mijaub uitleggen hoe dat moet??? of maybe iemand anders want ik kom er nog steeds nie uit

msn 5.0 opnieuw installeren

dan naar Extra>Opties>Algemeen>3e vinkje uitzetten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Dit 'probleem' heb ik ook. Volgens mij krijg je het niet weg.

Toeter

5.0 er af flikkeren via Software.(+msn plus enzo als je dat hebt)

Dan opnieuw erop en zie
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:22
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Rugbuksnuffer schreef:
Iemand heeft per abuis bij de eerste keer aanmelden in MSN een vakje (automatisch inloggen) aan laten staan.
Ken het probleem en daar is naar mijn idee heel weinig tegen te doen. Je kunt proberen Servicepack 1 te installeren. Je krijgt daarmee een prog dat heet Programmatoegang en instellingen.
Wellicht dat je MSN daarmee kunt deinstalleren om het er daarna weer op te zetten. En deze keer dan wel lezen wat er allemaal staat want dat vakje ben je zo voorbij.

SP1 kan je toch alleen isntalleren als je een legale windows xp op je pc hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:32
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
5.0 er af flikkeren via Software.(+msn plus enzo als je dat hebt)

Dan opnieuw erop en zie
Nee want ik heb het verwijderd, en opnieuw gedownload, maar heb hetzelfde probleem nog steeds, en wat jij zegt over; Extra>Opties>Algemeen>3e vinkje uitzetten. Die derde vinkje is al uit, hij start dus niet automatisch op als ik mijn pc opstart, maar mocht er iemand anders achter mijn pc zitten dan hoeft die alleen maar msn te openen en op het aanmelden knopje te drukken en dan zit ie gelijk op mijn msn, en dat wil ik dus niet.
Dus is de enige oplossing nou die fake mail ofzo? Want dat is echt zwaar irritant.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:13
mitchuhl
mitchuhl is offline
Afgelopen week ben ik hier ook mee bezig geweest en msn heeft hier iets van op de website uitgelegd.

In je gebruikers-beheer kan je iets instellen in het .NET passport. Als je hier het standaard passport verwijderd zal je wachtwoord ook weg zijn.

Kijk hier eens voor meer informatie.
Oud 03-03-2003, 17:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
mitchuhl schreef:
Afgelopen week ben ik hier ook mee bezig geweest en msn heeft hier iets van op de website uitgelegd.

In je gebruikers-beheer kan je iets instellen in het .NET passport. Als je hier het standaard passport verwijderd zal je wachtwoord ook weg zijn.

Kijk hier eens voor meer informatie.
thnx!! maar dit kan dus alleen bij versies ouder dan 5.0

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Nee want ik heb het verwijderd, en opnieuw gedownload, maar heb hetzelfde probleem nog steeds, en wat jij zegt over; Extra>Opties>Algemeen>3e vinkje uitzetten. Die derde vinkje is al uit, hij start dus niet automatisch op als ik mijn pc opstart, maar mocht er iemand anders achter mijn pc zitten dan hoeft die alleen maar msn te openen en op het aanmelden knopje te drukken en dan zit ie gelijk op mijn msn, en dat wil ik dus niet.
Dus is de enige oplossing nou die fake mail ofzo? Want dat is echt zwaar irritant.
Oke oke...

Bij versies ouder dan 5.0:

Hoofdscherm openen, NIET inloggen.
Extra>Opties>Accounts
Klik op Communicatieservice
Schakel vakje ''mijn contactpersonenlijst bevat...'' IN.
Ga naar het vakje Aanmeldingsnaam en maak m LEEG.
Druk op Geavanceerd en zet m op ''auto-configuratie''
Klik nu op OK en zie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten