Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmz, bij haar is het 4.7 en bij mij ook dus...
![]() maar goed, je hebt dus dat grijze deel waar je kan inloggen, dan hoef je alleen maar een klik te geven en hij logt in. wil je op een andere naam inloggen dan moet je op dat regeltje eronder klikken en dan inlognaam+password invoeren. nou staat er dus bij dat grijze inlogdeel die inlognaam vanhaar, moet ze nou dus gewoon daaronder op dat regeltje klikken, vervolgens haar inlognaam en password invullen dat checkboxje niet aanvinken en inloggen??? maar de vraag is nu dus of dat grijze deel dan niet meer het password weet??? |
![]() |
||
Citaat:
maar heb je 't al geprobeerd, anders vraag je alleen maar dubber ![]() En ik bedoelde dat windows messenger standaard met XP wordt meegeleverd, welke versie, geen idee, maar de laatste versie is iig 4.7 ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik kom er ook niet meer uit ![]() |
![]() |
|
Iemand heeft per abuis bij de eerste keer aanmelden in MSN een vakje (automatisch inloggen) aan laten staan.
Ken het probleem en daar is naar mijn idee heel weinig tegen te doen. Je kunt proberen Servicepack 1 te installeren. Je krijgt daarmee een prog dat heet Programmatoegang en instellingen. Wellicht dat je MSN daarmee kunt deinstalleren om het er daarna weer op te zetten. En deze keer dan wel lezen wat er allemaal staat want dat vakje ben je zo voorbij.
|
Verwijderd
|
Dit 'probleem' heb ik ook. Volgens mij krijg je het niet weg. Wat ik heb gedaan is als volgt opnieuw inloggen: Een emailadres met een zelfbedacht wachtwoord gebruiken en hierbij 'automatisch aanmelden' aanvinken. Nu gaat ie hierop aanmelden, maar dan krijg je snel een venster (buiten beeld als je msn niet geselecteerd hebt) dat het password niet klopt en hij meldt dan dus niet aan....
Toeter |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
SP1 kan je toch alleen isntalleren als je een legale windows xp op je pc hebt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus is de enige oplossing nou die fake mail ofzo? Want dat is echt zwaar irritant. |
![]() |
|
Afgelopen week ben ik hier ook mee bezig geweest en msn heeft hier iets van op de website uitgelegd.
In je gebruikers-beheer kan je iets instellen in het .NET passport. Als je hier het standaard passport verwijderd zal je wachtwoord ook weg zijn. Kijk hier eens voor meer informatie.
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 17:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij versies ouder dan 5.0: Hoofdscherm openen, NIET inloggen. Extra>Opties>Accounts Klik op Communicatieservice Schakel vakje ''mijn contactpersonenlijst bevat...'' IN. Ga naar het vakje Aanmeldingsnaam en maak m LEEG. Druk op Geavanceerd en zet m op ''auto-configuratie'' Klik nu op OK en zie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|