Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent fucking 15, dus houd je mond maar over je snoepje en je poepje, fuck jou en je hele ghetto wigger groepje Jammer dat het er niet om gaat, wie het gangsterst op de foto staat, dat het gaat om wie kan rijmen, punchlines aan elkaar lijmen Laat me niet lachen maat, Je word gedisst door een kakker waar je bij staat. mijn opponent: ![]()
||
Citaat:
laat wat van je horen maakt geluid ik ben dan wel 15 maar daar gaat het nu niet om, ben je echt zo stom Jij bent dan wel ouder maar je rijms zijn 12 keer kouder je wil me misshien wel dissen maarhet lukt je niet want ik ben hier the fucking favoriet K praat je onderste boven en zelfs al die doven kom hier naar mij luisteren want ik heb nix te verduisteren met die fotow maak je me niet bang dus ga maar lekker je gang zo iemand als jij praat ik tot 0 want wat jij rapt is allemaal gelul |
![]() |
||
Citaat:
Geen afrikaanse hongerlijer die met jou wil ruilen want het is triest, als ik rijm is het net alsof het vriest, zoals je zei, mn rijms zijn 12 keer chiller dan die van jij of van jou Fuck it ik weet al niet meer wat ik zeggen wou.
||
Citaat:
dat is fucking laf ga niet praten over afrikanen dat is hetzelfde als ik ga rappen over bananen Dat doen alleen de beginnende amateurs ze zijn net begonnen en rappen met instructuers dat is gewoon te triest voor woorden ze denken dat ze met hun raps mij kunnen vermoorden ik ben DE doc, en kom dus niet uit hte noorden en kap eens met dat geflubber, ga aan het werk en dan pas sta je misshien wel sterk je vecht als een meid je disst andere om hun leeftijd maar ik heb vette schijt want jij hou me zeker niet tegen met je wacke rijm het lijkt wel een sinterklaasgedichtje met allemaal geslijm |
![]() |
||
Citaat:
hahaah laat me niet lachen dat doet pijn je denkt dat je alles bent maar je rent op het moment dat het erop aankomt en laat niets meer van je horen opeens ben je helemaal verloren je haalt je maten erbij om te winnen maar oh my god je zinnen lopen voor geen ene meter net als een vastgeknoopte veter waar je je leven lang niet meer uitkomt nog steeds heb je het niet in de gaten het gaat niet om het winnen maar om praten je moet je kunnen uitleven je leven ervoor geven je moet alles in deze wereld eens beleven Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 21:03. |
![]() |
||
Citaat:
en deze lui gappen ook nog eens onze topic ideen, ![]() ![]() BM Freestyl roelt
|
Yo
Yo i ditacate this song to Dr. HenDre Dr HenDre is tha man who’s tricket by his friends And all that motherfuckers are later his fans Dr HenDre is the man the power is he He is even bigger than Snoop dogg tha G When henri’s gonna battle against eminem I think Henri just beat him goes, he is tha man Yeah, you hear it right when Henri raps slim I say it again, he will just win Now i will go back Now i will go back to henri’s old friends That fuckers can’t rap just like lance bance Allright i repeat i will say it twice They realy can’t rap like vanila ice That guys go to em Not one is a fan That fuckers are losers just like the hole crowd And that is the reason why tha show is sold out Hen guys like you are lesser than less I will wish you a lot of succes by: MC Casto |
![]() |
|
Maypole gaat vol gas over het forum .. en vind het weer eens geen porum.
Een battle topic waarin het nergens over gaat maakt Mijlpaal weer eens kwaad Ik heb geen goede reputatie , maar ik ben wel tegen castaratie Meneertje Dre denk dat hij iedereen kan dissen , pleur nou is op ik moet er van pissen!. Rap is een grote hoop stront , het is net als een grote sinterklaas gedicht , alleen dan geuit met een grote mond BEAT THAT! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
yo, ik ben dus Lord Snees
ik schrijf mijn rhymes nog harder dan ik kees ik heb een fluxe groove waarmee ik jullie vermaak maar in de pit sla ik jou keihard op je kaak mijn motto is dat je niet met mij moet sollen ga maar ergens anders heen met je grappen en grollen de reden dat ik zo goed ben in dichten is dat een poëziewerkstuk mij daartoe heeft laten verplichten dus al mijn wigga's in de hoed kijk maar uit, ik sla je op je snoet! |
![]() |
||
Citaat:
Op een show ga ik weer eens helemaal los , ook al heb iemand een grote haardos Ik heb het niet zo op emo Mits ik ben uitgenodigt bij telekids |
![]() |
||
Citaat:
wie gaat er nu rijmen met castratie en gaat dan lullen over zn reputatie en jij bent de gene die standaar sinterklaasgedichten maakt "iedereen dissen, ik moet pissen" ga eerst leren rijmen en kom dan terug als je het doet, doe het een beetje vlug bedenk eerst owk onderwerpen voordat je komt want hip hop is nu nog niet voor jou, owk al werk je je eigen bont en blauw en nu heb ik genoeg van dit nederlandse kutzooi dit is alles behalve mooi |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*zet grunt grindstrot op*
Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik Ik steek je in de fik
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij haalt onze goede naam door het slijk. M'n z'n quasi ghetto bullshit crap Z'n flows en rhymes zijn een grote grap. Wat denk je nou, dat geouwehoer over 'de straat' Dat echte hiphop daarover gaat? BlackMetal freestyle, dat is de shit Met 1 BM nummer gegarandeerd een hit. De teksten zijn niet ingewikkeld en heb je zo in elkaar gebikkeld steek maar 'n paar kerken in de brand wat dat is er aan de hand Met BM hiphop yeah! chorus: MMOOOAAAAARARGHHHHHRRRHHGGHHH GOORCHGELBRRMMGGGRMMMGGGRRWWHHHHAAAHHHHH!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Helaas geld dit niet voor mij , of krijg ik nu een mes in m,n zij ? Ik heb een hekel aan Rap dus optyften anders krijg je een mep met m,n zonneklep. Rappen ken iedere halfezool , Maypole ken het ook dus iedereen word dol. Insperatie loze kut zooi is waar het hier op gaat , pleur nou is op met je grote verhalen over de straat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelfs in de cel heeft hij zijn platen verpatst hij heeft lang genoeg tijd gehad om rhymes te schrijven want hij moest heel lang in de kut-nor blijven strax komt hij terug met extra geweld en dan wordt er door de BM-scene gereld! want Burzum ownt, dan is da shit freaky powermetallers gaan dan beter weg, sneaky want als Marduk die ziet kruipen door het slijk dan neemt Euronymous een pilsje met een lijk ciao, balle! |
![]() |
|
Hoor mij eens:
ik vat hip hop in 3 korte zinnen ja? Uhm hum... yeah Muddafugga...Byatch ... Hey het zijn er maar 2... ach zo veel hip hop is er toch niet dus... HEY! Ik steek je in de fik! nou dat zijn er drie.Steel een deuntje van Led Zeppenlin en zet het op de achtergrond + een goedkope scratch geluid erbij. Nou nog een hele leuke video met brotha's, ass shakin' bitches, bling-bling, BMW's en je hebt het gemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snees en Maypole doen 't best aardig |
![]() |
||
Citaat:
Als jullie het niet aan staat ,, schop ik jullie Voor de bek. Ik moet snel weer moshen , anders valt me haar uit in dossen. 27 februarie fucking mosh .. beter dan iedereen er is anders zijn jullie de klos Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 21:53. |
![]() |
|
Ik zat het al te overwegen , maar ik vertel jullie het wel m,n oom heet harry vermegen .
Straight edge is voor mij een feit , gelukkig ben ik de kluts niet meer kwijt . Ik heb een vette band genaamd BTP , neem als vast die plee rollen mee! Wij maken bruute hardcore , ik hoor de mensen al schreeuwen we want more! Ik kan niet stoppen met rappen , maar toch geef ik de voorkeur aan vliegen meppen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is 'opzekers' wel n vette show Maypole zal daar weer moshen gaan en kleine youth mannetjes de tiefus slaan maar zal je oppassen voor mij? van n klap op mn bek word ik immers niet blij februari is niet met -i-e maar je zal wel hersenletsel hebben opgelopen in die vuistenzee.. |
![]() |
||
Citaat:
Rambo is zo vet , dus dat word weer dikke mosh pret Ook al wil het in de scsi cell wel eens lam zijn , maar de dansvloer is mine. Belle je bent toch geen vent ? ik heb geen idee wie je bent. |
![]() |
|
jullie durven er niet om te vragen
jullie durven de gok niet te wagen daarom vanuit eigen initiatief rock ik dit topic wederom actief ille rijms vloeien als bier op vrijdag zaterdag zondag maandag ik flow zo snel ik vergeet m'n hartslag mijn shit heeft effect op verschillende lagen lamme trancenummers zullen vervagen r&b beats verdwijnen in vlagen uit de losse pols met de vlakke hand sla ik de commercie aan de kant wanneer ik denk aan de breezahsletjes voel ik me als bin laden met binnenpretjes nog even en ze worden weggeblazen wanneer mijn dope flows worden aangedragen niets kan ze tegen houden en of stoppen hendre, voor wat hiphoples kun je beter bij mij aankloppen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben dus niet in t bezit van een .... *lalalala* mofo! |
![]() |
||
Citaat:
Holy shit maypole gaat met gelovige termen smijten , Gelukkig zijn dit niet echt feiten. Ik baal van dit rappen motherfuckers , ik wil kijken naar de blues brothers. what een mess .. het is op sbs6 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Games |
Het grote game koopjes topic 'I'he Prophet | 8 | 11-05-2004 11:57 | |