![]() |
|
ik gebruik dat spul ook en mijn huid wordt ook erg droog hierdoor, ik smeer daarna er Vaseline Intensive Care (lotion) op, mijn huid is daarna minder droger, nu ik benzoylperoxide wat langer gebruik is de droogheid ook iets minder geworden. Maar zolang mijn huid zo droogt blijft, smeer ik er Vaseline op (mijn huid trok echt verschikkelijk, echt een rot gevoel)
|
![]() |
het is natuurlijk ook wel een goed teken als je huid droog wordt! je acne droogt uit...
ik heb zelf namelijk via de huidarts pillen geslikt ertegen, toen werd mijn huid ook erg droog, maar als ik er wat vettigs opdeed kwamen er weer puistjes opgang... ik raad je dus aan om ff door te bijten, de cremes tegen een droge huid bevorderen toch je acne!!! |
![]() |
|
hebben jullie ook last van schilverige droge huid??
dat heeft een meisje in m'n klas namelijk, ze heeft er erg veel last van, en gewone dagcreme's helpen niet ertegen weet iemand van jullie wat... ze zit er erg mee de acne is bij haar wel sterk vermindert, maar dit vind ze ook niet geweldig, gaat het over of blijft het zo schilverig als ze het blijft gebruiken ???
|
Verwijderd
|
Ja eigenlijk is het best wel rot spul dat benzoylperoxide. Ik zou er even een tijdje mee ophouden/ minderen (heeel dun erop smeren), want je huis gaat er heel erg van trekken(tenminste bij mij zo). Verder creme wat je tegen schale huid kan gebruiken die ik heb is biodermal, maar das best duur. Waarschijnlijk kan je alle dagcreme (voor de onzuivere huid) gebruikten. Met olie zou ik oppassen als ik jou was, want daar krijg je weer puistjes van...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=356052 tralala fiedeldie
|
![]() |
|
tja.. je moet sowieso die van 5% gebruiken.. 10% is te gebruiken voor bijvoorbeeld je rug maar is te sterk voor je gezicht. Als je make up gebruikt moet je daar maar mee proberen te stoppen of zo min mogelijk zodat je huid weer een beetje kan ademen.
Met cremes is t maar proberen, smeer sowieso maar zo min mogelijk benzoylperoxide op je huid, t effect laat wat langer op zich w8en maar het is gewoon beter voor je huid. |
![]() |
|
![]() |
hm dat hak eerst ook ja... maar nu gebruik ik ook de diana 35 pil erbij.. al bijna een jaar.. en hek bijna geen puistjes meer.. maar sochtends gebruik ik dus heeeel weinig dagcreme.. maar t is nog steeds wel een beetje droog soms.. soms ook vet... heb beetje rare huid.. ene keer droog andere keer vet
![]() |
![]() |
|
'K heb precies hetzelfde probleem gehad: mijn huid werd echt vreselijk en acne zelfs nog iets erger
Nu gebruik ik Calendula(goudsbloem) en helpt erg goed! Tegen de droge huid én ook acne. Het klinkt gek maar het werkt . Info: Calendulan Zalf 30 gram,VSM ,+/- 4 euro . Er is ook de 80 gram , die kost dan weer 8 euro. Vergrijgbaar bij drogist(Etos, DA, Kruivat e.a) en de apotheek. Zijn er nog anderen die dit gebruiken, die hun huid ook zagen en voelde verbeteren? In ieder geval...Succes! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hevige Acne xLienaa | 12 | 14-12-2016 09:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane Methuselah | 500 | 17-01-2007 11:41 | |