![]() |
|
Ben onbesneden. De eikel is idd minder gevoelig waardoor diegene waarschijnlijk langer nodig heeft om kaar te komen.
Maar ach met een beetje controle als onbesnedene kan je t ook wel een tijdje uitzingen. En daarnaast, anders zou ik m'n vriendin een kwartiertje verwennen op een andere manier en dan kan ik er wel weer tegenaan. ![]() Dus ach waarom zou ik me drukmaken over het feit dat ik t besneden langer volhou. Besneden in slappe toestand ziet er eigenlijk toch wel vreemd uit, zo'n ontblote eikel terwijl de penis niet in erectie staat. En stijf is er geen verschil in uiterlijk.
|
Verwijderd
|
Ik heb er geen ervaring met besneden piemels (nou ja plaatje uit mijn bioboek). Mijn vriendje is namelijk niet besneden.
Ik weet wel dat mijn moeder het heel erg lelijk vindt, en toen het ter sprake kwam dat mijn broertje misschien besneden moest worden, dat zij daar heel erg op tegen was omdat het er dan zo lelijk uit komt te zien! Verder lijkt het me eigenlijk niet echt iets om druk over te maken. Ik bedoel als je helemaal verliefd bent op een jongen en hij blijkt besneden te zijn, ik zou dan niet afknappen hoor!! |
![]() |
|
ik ben zelf besneden maar ik den dat ik iever onbesneden had willen zijn, best wel associaal van mijn ouders om te doen als ik besneden had willen zijn had ik ook gewoon zelf als volwassene ofzo naar de docter kunnen gaan, maar dat bedenken ze pas als mijn broertje is geboren argggg.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar mij maakt het niks uit, besneden of onbesneden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hygiëne is dus echt zo'n flauwekul argument! Als je doucht trek je even het velletje naar achter, je zet de straal erop en klaar.
||
Citaat:
Maar als je er als onbesneden man gewoon de gewoonte op na houdt dan houd je de boel mooi schoon hoor (ja eigen ervaring, dat t schoon blijft dan)
|
Verwijderd
|
Precies. Als je elke ochtend de boel goed schoonhoudt is het net zo hygiënisch als iemand die besneden is. Pure lulkoek dus.
Om met Hans Teeuwen te spreken: 'En bij hele jonge jongetjes snijden wij een stuk van de lul af!' Ik vind het gewoon grote onzin. Het zoveelste wanprodukt van geloof. |
![]() |
|
![]() |
Een jaar of tien geleden hebben ze de ingreep circumcisie getoetst aan de criteria waar een nieuwe behandelmethode aan moest voldoen, wilde hij toegestaan worden door de amerikaanse overheid.
Er kwam uit dat circumcisie een levensgevaarlijke ingreep was met veel te veel kans op directe complicaties, een te hoge kans op mortaliteit, en teveel ernstige en niet omkeerbare gezondheidsrisico's op de wat langere termijn. Als iemand het nu zou uitvinden, dan zou het onder het hoofdstuk medische malpractice vallen. Maar ja, traditie... Ik heb ook een stukje gelezen over hoe de ingreep wordt uigevoerd bij pasgeborenen. De baby krijgt geen verdoving of narcose, dat is te schadelijk voor zijn gezondheid. Er is een speciaal bakje voor, waar hij in vatsgeklemd kan worden, zodat hij stilligt. Met een tangetje en een spateltje wordt de voorhuid, die bij babies nog vergroeid is met de eikel, losgeschraapt van de eikel. Daarna wordt hij rondom afgeknipt, en vervolgens de wondranden dichtgeschroeid met een soldeerbout of gehecht. Het duurt ongeveer twintig minuten. De babies huilen niet meer na tijdje, ze raken in een soort shock. Zijn helemaal van de wereld, en reageren totaal niet meer op prikkels, ze trekken zich in zichzelf terug. Erna begint het bittere wenen, omdat de urine in de luier er zo vreselijk in brandt.
Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 23:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, ik was al tegen besneden baby's, maar nu al helemaal... brrr, de arme dingetjes... waarom kunnen die gelovige baby's niet gewoon besneden worden als ze vijf zijn of tien? Maarja, dat is net zoiets als om aan een katholiek te vragen om zijn/haar kind pas te dopen als het vijf of tien jaar is, en dat doen de meesten ook niet (mijn ouders wel, ik was 7 toen ik gedoopt werd, maar mijn ouders zijn dan ook niet écht katholiek, ze vonden het gewoon een mooie traditie om je kind te dopen en ze zijn beide katholiek opgevoed)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is een duidelijk verband tussen de ziektekostenverzekering en het bestaan van baby-besnijdenis. Staten waar ouders het zelf moeten betalen, kennen nog nauwelijks besnijdenis van niet joodse babies. Het was namelijk zo'n gewoonte, en het kostte toch niks, en ziekenhuizen beschouwden het als een melkkoetje. Besnijdenis wordt standaard uitgevoerd door co-assisitenten, en het was voor hen een belangrijke bron van inkomen. Dus die pleitten er erg voor, soms werd de ingreep al uitgevoerd op de dag van de geboorte, en hadden ouders er niets over te zeggen, die werden gewoon voor een voldongen feit gesteld. O mevrouw Jansen, we hebben Uw zoontje vast besneden hoor.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*Overigens was het niet mijn bedoeling geweest om zo'n reactie te krijgen, aangezien mijn vorige reply meer als geintje naar nare man was bedoeld, maar dat even terzijde* Offtopic: Nog even één verzoek: als je me aan wenst te spreken heb ik liever niet dat je dat met Math doet, maar liever met mijn volledige nickname.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
|