Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 15:04
jayjay
jayjay is offline
Ik vind besneden piemels er niet uitzien in slappe toestand. Stijf maakt het niet veel uit.

Besneden jongens schijnen door het constante wrijven over de eikel blijkbaar minder gevoel waardoor ze langer door kunnen gaan.

Ik ben voor onbesneden. En jullie?
Oud 09-07-2003, 15:15
Laïs
Laïs is offline
Ik ook niet.
Oud 09-07-2003, 15:22
jayjay
jayjay is offline
zijn er nog nesneden jongens op het forum. Ik ben erg nieuwsgierig
Oud 09-07-2003, 15:23
Ndimension
Ndimension is offline
Ik ben gewoon onbesneden, ze blijven af van mijn heiligste lichaamsdeel!
Oud 09-07-2003, 15:28
tjeu
tjeu is offline
Ik ben voor onbesneden

Dan bent u bij mij aan het goede adres...
Oud 09-07-2003, 15:45
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
tjeu schreef op 09-07-2003 @ 16:28:
Ik ben voor onbesneden

Dan bent u bij mij aan het goede adres...
dan laat maar eens horen, want met het adres kan ik niets
Oud 09-07-2003, 15:56
Verwijderd
Ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:03
Verwijderd
ik ben vóór penissen, maakt niet uit of een voorhuid aan vast zit of niet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
jayjay schreef op 09-07-2003 @ 16:04:
Ik vind besneden piemels er niet uitzien in slappe toestand. Stijf maakt het niet veel uit.

Besneden jongens schijnen door het constante wrijven over de eikel blijkbaar minder gevoel waardoor ze langer door kunnen gaan.

nou ik vind een onbesneden penis er juist niet uitzien in slappe toestand. Net zo`n leeg gelopen ballonnetje.

En ja de eikel is inderdaad minder gevoelig maar dat is juist toch beter bij het neuken. Dan kun jij als meisje wat langer genieten

Ik ben voor besneden, en gelukkig ben ik het zelf ook
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:19
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ben onbesneden. De eikel is idd minder gevoelig waardoor diegene waarschijnlijk langer nodig heeft om kaar te komen.

Maar ach met een beetje controle als onbesnedene kan je t ook wel een tijdje uitzingen. En daarnaast, anders zou ik m'n vriendin een kwartiertje verwennen op een andere manier en dan kan ik er wel weer tegenaan.
Dus ach waarom zou ik me drukmaken over het feit dat ik t besneden langer volhou.

Besneden in slappe toestand ziet er eigenlijk toch wel vreemd uit, zo'n ontblote eikel terwijl de penis niet in erectie staat. En stijf is er geen verschil in uiterlijk.
Oud 09-07-2003, 16:43
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-07-2003 @ 17:03:
ik ben vóór penissen, maakt niet uit of een voorhuid aan vast zit of niet
same here
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:52
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring met besneden piemels (nou ja plaatje uit mijn bioboek). Mijn vriendje is namelijk niet besneden.

Ik weet wel dat mijn moeder het heel erg lelijk vindt, en toen het ter sprake kwam dat mijn broertje misschien besneden moest worden, dat zij daar heel erg op tegen was omdat het er dan zo lelijk uit komt te zien!

Verder lijkt het me eigenlijk niet echt iets om druk over te maken. Ik bedoel als je helemaal verliefd bent op een jongen en hij blijkt besneden te zijn, ik zou dan niet afknappen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:53
Bosserini
Bosserini is offline
Besneden... bah!

Gadver, moet er niet aan denken, dan zal die van mij helemaal uitdrogen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 09-07-2003 @ 18:53:
Besneden... bah!

Gadver, moet er niet aan denken, dan zal die van mij helemaal uitdrogen.
uitdrogen? huh?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:22
Cæles
Cæles is offline
Ik heb nu pas een vriend die niet besneden is, voor de rest waren ze allemaal besneden
Nu kan je zo leuk met de voorhuid spelen
Oud 09-07-2003, 19:27
Fleur
Fleur is offline
Ik heb nog nooit een besneden piemel gezien, dus heb geen flauw idee.
Volgens mij maakt het allemaal weinig uit hoor.
Kan me niet voorstellen dat ik echt een voorkeur zou hebben.
Oud 10-07-2003, 08:07
lune
lune is offline
ik ben zelf besneden maar ik den dat ik iever onbesneden had willen zijn, best wel associaal van mijn ouders om te doen als ik besneden had willen zijn had ik ook gewoon zelf als volwassene ofzo naar de docter kunnen gaan, maar dat bedenken ze pas als mijn broertje is geboren argggg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 08:33
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
lune schreef op 10-07-2003 @ 09:07:
ik ben zelf besneden maar ik den dat ik iever onbesneden had willen zijn,
Kun je ook vertellen waarom?
Oud 10-07-2003, 10:02
Magdalena
Magdalena is offline
het maakt mij allemaal niet zo gek veel uit...besneden, onbesneden, penis, geen penis....
Oud 10-07-2003, 10:05
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 10-07-2003 @ 11:02:
het maakt mij allemaal niet zo gek veel uit...besneden, onbesneden, penis, geen penis....
Dus als je met een jongen naar bed gaat maakt het je niet uit als hij geen pikkie heeft?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:09
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
iej...? schreef op 10-07-2003 @ 11:05:
Dus als je met een jongen naar bed gaat maakt het je niet uit als hij geen pikkie heeft?
ehm, ik had het eigenlijk in dat geval over meisjes, maar nu ik erover nadenk....als mijn vriend zn pikkie op de één of andere manier geamputeerd zou worden, dan zouden we wel creatief genoeg zijn om het nog steeds voor mij leuke seks te laten zijn, maar ik denk dat hij er misschien niet zo veel meer aan heeft.
Oud 10-07-2003, 10:30
lune
lune is offline
Citaat:
jayjay schreef op 10-07-2003 @ 09:33:
Kun je ook vertellen waarom?
nou omdat ik et er beter iut zie vinden en het voelt gewoon anders, snappie maar daar is niks aan te doen ik heb e geen en hij groeit heus niet terug
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:34
theoneme
theoneme is offline
Citaat:
lune schreef op 10-07-2003 @ 11:30:
nou omdat ik et er beter iut zie vinden en het voelt gewoon anders, snappie maar daar is niks aan te doen ik heb e geen en hij groeit heus niet terug
Maar was het toen niet gewoon nodig? Of hadden ze ook de keus het te laten zitten?
Oud 10-07-2003, 10:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Onbesneden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:42
lune
lune is offline
Citaat:
theoneme schreef op 10-07-2003 @ 11:34:
Maar was het toen niet gewoon nodig? Of hadden ze ook de keus het te laten zitten?
ze hadden de keus want ik ben joods maar mijn broertje is niet besneden bij hem zeiden ze hij moe het zelf beslissen of hij het il of niet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:22
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Citaat:
jayjay schreef op 09-07-2003 @ 16:04:

Mijn vriend is besneden, maar kan juist helemaal niet lang doorgaan. Juist erg kort eigenlijk.
Maar mij maakt het niks uit, besneden of onbesneden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:19
leon-v
leon-v is offline
besneden
Oud 10-07-2003, 17:40
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
pink_lady schreef op 10-07-2003 @ 15:22:
Mijn vriend is besneden, maar kan juist helemaal niet lang doorgaan. Juist erg kort eigenlijk.
Maar mij maakt het niks uit, besneden of onbesneden.
misschien maak j hem TE geil?
Oud 10-07-2003, 18:35
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Besneden

bij geboorte al gedaan dus verder weinig last van gehad,...
Oud 12-07-2003, 20:58
A.K.A I-D-I-O-T
A.K.A I-D-I-O-T is offline
mijn vriendje is lekker besneden .. lekkere lange sex... en ik heb geen voorkeur... ik vind t n beetje onzin om n voorkeur te hebben... t neukt t zelfde.. en de meeste jongens hebben niet zelf de keuze kunnen maken DUSSSSZ!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 21:33
Verwijderd
Maakt me niets uit. Ik ben voor allebei... Als m'n vriend zich morgen laat besnijden, best hoor, als hij dat fijn vindt... Ik vind penissen altijd mooi (en warm en lekker zacht)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 22:31
Somebody Special
Somebody Special is offline
Wat maakt het nou weer uit of een jongen wel of niet besneden is?
Voor mij iig helemal niets!
Een piemol is een piemol
Oud 12-07-2003, 23:19
Bindy
Bindy is offline
Tja ik weet het eigelijk niet...?
1 ding is cker...jongens die besneden zijn kunnen hun eikel veel beter schoonhouden...dus eigelijk is het wel schoner als je een besneden vriend hebt...(als hij zich wast dan natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bindy schreef op 13-07-2003 @ 00:19:
Tja ik weet het eigelijk niet...?
1 ding is cker...jongens die besneden zijn kunnen hun eikel veel beter schoonhouden...dus eigelijk is het wel schoner als je een besneden vriend hebt...(als hij zich wast dan natuurlijk)
Als jij je oren en je neus eraf zou snijden, zou je die ook veel beter schoon kunnen houden.

Hygiëne is dus echt zo'n flauwekul argument! Als je doucht trek je even het velletje naar achter, je zet de straal erop en klaar.
Oud 12-07-2003, 23:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-07-2003 @ 00:26:
Hygiëne is dus echt zo'n flauwekul argument! Als je doucht trek je even het velletje naar achter, je zet de straal erop en klaar.
Ja idd, alleen moeten besneden mannen geen moeite doen om het velletje naar achter te doen, hebben ze immers niet meer.
Maar als je er als onbesneden man gewoon de gewoonte op na houdt dan houd je de boel mooi schoon hoor (ja eigen ervaring, dat t schoon blijft dan)
Oud 12-07-2003, 23:39
Verwijderd
Precies. Als je elke ochtend de boel goed schoonhoudt is het net zo hygiënisch als iemand die besneden is. Pure lulkoek dus.

Om met Hans Teeuwen te spreken:

'En bij hele jonge jongetjes snijden wij een stuk van de lul af!'

Ik vind het gewoon grote onzin. Het zoveelste wanprodukt van geloof.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:45
poesiefox
poesiefox is offline
Een jaar of tien geleden hebben ze de ingreep circumcisie getoetst aan de criteria waar een nieuwe behandelmethode aan moest voldoen, wilde hij toegestaan worden door de amerikaanse overheid.

Er kwam uit dat circumcisie een levensgevaarlijke ingreep was met veel te veel kans op directe complicaties, een te hoge kans op mortaliteit, en teveel ernstige en niet omkeerbare gezondheidsrisico's op de wat langere termijn.

Als iemand het nu zou uitvinden, dan zou het onder het hoofdstuk medische malpractice vallen.

Maar ja, traditie...

Ik heb ook een stukje gelezen over hoe de ingreep wordt uigevoerd bij pasgeborenen.

De baby krijgt geen verdoving of narcose, dat is te schadelijk voor zijn gezondheid. Er is een speciaal bakje voor, waar hij in vatsgeklemd kan worden, zodat hij stilligt.

Met een tangetje en een spateltje wordt de voorhuid, die bij babies nog vergroeid is met de eikel, losgeschraapt van de eikel. Daarna wordt hij rondom afgeknipt, en vervolgens de wondranden dichtgeschroeid met een soldeerbout of gehecht. Het duurt ongeveer twintig minuten.

De babies huilen niet meer na tijdje, ze raken in een soort shock. Zijn helemaal van de wereld, en reageren totaal niet meer op prikkels, ze trekken zich in zichzelf terug.

Erna begint het bittere wenen, omdat de urine in de luier er zo vreselijk in brandt.

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 23:51.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 00:25
Verwijderd
Schijtjoden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:11
Verwijderd
Mjah, ik was al tegen besneden baby's, maar nu al helemaal... brrr, de arme dingetjes... waarom kunnen die gelovige baby's niet gewoon besneden worden als ze vijf zijn of tien? Maarja, dat is net zoiets als om aan een katholiek te vragen om zijn/haar kind pas te dopen als het vijf of tien jaar is, en dat doen de meesten ook niet (mijn ouders wel, ik was 7 toen ik gedoopt werd, maar mijn ouders zijn dan ook niet écht katholiek, ze vonden het gewoon een mooie traditie om je kind te dopen en ze zijn beide katholiek opgevoed)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 01:25:
Schijtjoden.
Maar Wouter toch...
*En dat voor een advocaat in spe... *
Oud 13-07-2003, 15:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 13-07-2003 @ 11:45:
Maar Wouter toch...
*En dat voor een advocaat in spe... *
In de verenigde staten zijn het niet alleen de joden die aan neonatale circumcisie doen. Het is wel de joodse lobby die het in het ziekenfondspakket wil houden.

Er is een duidelijk verband tussen de ziektekostenverzekering en het bestaan van baby-besnijdenis. Staten waar ouders het zelf moeten betalen, kennen nog nauwelijks besnijdenis van niet joodse babies. Het was namelijk zo'n gewoonte, en het kostte toch niks, en ziekenhuizen beschouwden het als een melkkoetje. Besnijdenis wordt standaard uitgevoerd door co-assisitenten, en het was voor hen een belangrijke bron van inkomen. Dus die pleitten er erg voor, soms werd de ingreep al uitgevoerd op de dag van de geboorte, en hadden ouders er niets over te zeggen, die werden gewoon voor een voldongen feit gesteld. O mevrouw Jansen, we hebben Uw zoontje vast besneden hoor.
Oud 13-07-2003, 15:37
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Absoluut voor onbesneden..de groeibelemmering blijft uit
Oud 13-07-2003, 15:37
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 01:25:
Schijtjoden.
pardon?
Oud 13-07-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
laudate dominum schreef op 13-07-2003 @ 16:37:
pardon?
hij zei "schijtjoden"
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-07-2003 @ 16:14:
In de verenigde staten zijn het niet alleen de joden die aan neonatale circumcisie doen.
Dat weet ik. Het wordt ook gedaan om medische en/of hygiënische redenen.

Citaat:
Het is wel de joodse lobby die het in het ziekenfondspakket wil houden.
Mogelijk ook vanwege het religieuze aspect dat bij joden een rol speelt, lijkt me.

Citaat:
Er is een duidelijk verband tussen de ziektekostenverzekering en het bestaan van baby-besnijdenis. Staten waar ouders het zelf moeten betalen, kennen nog nauwelijks besnijdenis van niet-joodse babies. Het was namelijk zo'n gewoonte, en het kostte toch niks, en ziekenhuizen beschouwden het als een melkkoetje.
Weet je toevallig ook om hoeveel staten het dan precies gaat?

Citaat:
Besnijdenis wordt standaard uitgevoerd door co-assisitenten, en het was voor hen een belangrijke bron van inkomen. Dus die pleitten er erg voor, soms werd de ingreep al uitgevoerd op de dag van de geboorte, en hadden ouders er niets over te zeggen, die werden gewoon voor een voldongen feit gesteld. O mevrouw Jansen, we hebben Uw zoontje vast besneden hoor.
Dat is inderdaad wel heel extreem. Laten we hopen dat we hier in Nederland voor dat soort uitwassen gespaard blijven.
*Overigens was het niet mijn bedoeling geweest om zo'n reactie te krijgen, aangezien mijn vorige reply meer als geintje naar nare man was bedoeld, maar dat even terzijde*
Offtopic: Nog even één verzoek: als je me aan wenst te spreken heb ik liever niet dat je dat met Math doet, maar liever met mijn volledige nickname.
Oud 13-07-2003, 15:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 13-07-2003 @ 16:43:
hij zei "schijtjoden"
En hij heeft groot gelijk. Ik ben absoluut niet anti joods, maar neonatale circumcisie vind ik een inbreuk op een mensenrecht van het kind zelf, en zou als zodanig verboden moeten worden. Met 16 mag je zelf over je lichaam beslissen, volgens de Wet Geneeskundige Behandel Obereenkomst, dan wordt je geacht zelf in staat te zijn te beslissen over je eigen lichaam. Tot die tijd mogen er GEEN MEDISCH NIET NOODZAKELIJKE MUTILERENDE INGREPEN aan je lichaam plaatsvinden, ook niet met jouw instemming, want daar ben je nog te jong en te onzelfstandig voor.
Oud 13-07-2003, 16:06
lune
lune is offline
waaaaaaaaaa ik vind het stom iki ga mijn ouders echt heel hard slaan ik wil niet eens bsneden zijn stomme dozen en mijn broertje niet besnijden die moet zelf kiezen of die het wil of niet, wat een rotstreek grrrrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 13-07-2003 @ 16:45:

Offtopic: Nog even één verzoek: als je me aan wenst te spreken heb ik liever niet dat je dat met Math doet, maar liever met mijn volledige nickname.
Tuurlijk, U heeft gelijk.

Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 17:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-07-2003 @ 17:20:
Tuurlijk, U heeft gelijk.
Ik zal nóg eens een verzoek tot je richten...
*maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*

Regels voor berichten