![]() |
|
lol tupac, ik vind jou grappig
![]() je komt raar over, toch nuttige posts en je weet meestal waarover je praat... k nu ontopic: men stiefma en vader zijn van die narrowmindend allestaboe doodzwijg - types; en denk dat stiefma voorliefde had om mij te betrappen fzo (jaliezie? goor echt...) Wel n keer liep m'n toenmalig lief uit badkamer omdat ik iets hoorde, men kamer was jusit ernaast, stoefma zag enkel glimp. Ik rustig erna op de gang stappen, draaide me om en keek vragend naar stiefma, zij keek eerst kwaad, werd dan rood en was terug weg. (ze kan op een of andere manier er niet tegen als ik naakt voor haar sta, tjah narrow-minded...) Niet echt zo boeiend. Verder wist men broertje van 8 altijd waar we mee bezig waren, hij kwam soms als hij zich verveelde een papier "niet storen" aan de deur tapen ![]() Nu woon 'k alleen, word alleen soms openbaar betrapt, maja das risico ervan eenmaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Niet echt betrapt in de zin van er komt iemand binnen en ziet ons ( altijd deur op slot ) Maar egt heel vaak klopt er iemand aan. Jo doe es open ( is een vriend van mij ofzo ) en dan zo van, JOOOOO W8 ff, en dan aankleden. Dan hebben ze het egt wel in de gaten
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het deed me gewoon pijn aan de ogen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
-genoeg eigenlijk, was keeertje bezig toen zen ouders niet thuis waren we zaten op de zetel en ik zat op hem plots kwam zen zus binne en trok nogal een gezicht,
-waren een keertje sexspelletje aant spele matras op de grond beide spiernaakt kwam die zus weer es binne zeker kwas rap weg had laken meegenomen hij natuurlijk pech gehad en ze bleef dan nog is staan om zo is klapke te komen doen -zat ne keer in de living bij hem ouders zate in de keuke en zen zus kwam binnen had juist zen pyamabroek naar beneje getrokke en zen ding in me mond gestoke had ze et gezien en zei dat openbarezedeschennis was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowy Ppl voor dees maar moest ff gebeuren ![]()
|||
Citaat:
en sorry voor mijn reactie maar ik moest het echt 3x leven voor ik het begreep ![]() ben niet zo goed in dialecten ![]() Citaat:
||
Citaat:
2. Het is moest het 3x leZen ipv leVen 3. Ik ben ni snel aangebrand 4. Jij moet zo'n commentaar voor jezelf houden en on topic blijven
||
Citaat:
2. ik maak een typfoutje vind ik toch iets anders sorry.. 3. nee hoe kom ik daar nou weer bij ![]() 4. dit antwoord was zeker ook heel ontopic...
||
Citaat:
hmm dan voel je je ook genaaid (letterlijk en figuurlijk ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mah kzal niet samen gaan douchen als je ouders erzijn alhoewel ligt erook aan hoelang je hebtm hoe je met die oduersomgaat , hoe open zij/jij thuis bent etc |
![]() |
||
Citaat:
maar we douchen gewoon als iedereen thuis is hoor!! ik heb 5 1/2 maand met haar.. en kan het erg goed vinden met haar moeder ![]()
||
![]() |
Citaat:
zge ik ga ff roken dus doorposten ![]() je loopt 8er |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ben op mijn werk (it beheerder ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
denk je dat mijn moeder dat weet? ![]()
||
Citaat:
maar hoezo sex "uiteraard" wel?
|||
Citaat:
Citaat:
Dat scheelt nogal, toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
Seksualiteit |
Betrapt worden tijdens het masturberen/seks Verwijderd | 28 | 21-07-2011 20:41 | |
Seksualiteit |
Wel eens iemand betrapt? Mo-tje | 71 | 22-01-2011 09:59 | |
De Kantine |
Ben jij weleens in aanraking geweest met de politie? ook hallo | 154 | 08-03-2006 20:12 | |
De Kantine |
Het grote Ja & nee vragen topic spel! Doodle! | 500 | 13-06-2004 14:16 |