Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zoals aaimeisje al zei : Microsoft is niet gericht op security.
Voorbeeldje : users van linux/unix kunnen niet bij elkaar in de folder komen users bij windows kunnen via bijv. explorer zi bij mekaar in de map kijken. NTFS is gewoon te bereiken voor iedereen anders zijn er makkelijke utils om er zo binnen te wandelen bijv. via dos. Je zegt zelf al je kunt er geen paswoord toekennen, maar als dat niet kan wat is dan de beveiliging? NU is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik een gehele topic change oproep maar wou het wel ff kwijt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Hiernaast is het zo dat de mogelijkheid er in zit bij windows moet je het via 3de doen Citaat:
dus dan weer een prog door derde. Citaat:
Maar ik doelde met het password ook op de encryptie als je geen paswoord op je encrytie filesystem gooit kun je toch nog niet spreken van een beveiliging. Das het zelfde als dat een bank zijn kluis open laat staan en dan zeggen maar we hebben wel een kluis en dus hebben we beveiliging. Hoop niet dat ik nu te vaag wordt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Beveiliging] Map beveiliging Moonspell | 2 | 02-01-2004 10:45 |