Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zag laatst een meisje met haar spijkerjasje binnenstebuiten, en het stond echt leuk. (Het was zowiezo een mooi meisje, zal wel mede daardoor zijn). Ze droeg het in combinatie met een linnen broek en 'turkensloffen'. Het laatste is nou ook niet echt mijn stijl, maar ik vind het niet per definitie fout. Als iemand het leuk weet te combineren, en het echt bij die persoon past vind ik het zelfs wel leuk staan ![]() |
![]() |
|
het is niet mooi en ook NIET orgineel!!!!!
ik zag een half jaar geleden ofzo de 1e paar mensen die er mee gingen lopen, vidn het dan niet echt meer orgineel... wat wel orgineel GAAT worden ( tis vandaag pas bed8).. van je eastpak (niet orgineel) de linker onder dr af halen en de rechter boven kant, en dan het andere deel scheef vastknopen zodat jeje rugzak scheef draagt ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (En kap nou es met dat op voorbeelden ingaan ![]() ![]() Het gaat erom of je vindt dat kleding gedragen moet worden zoals het hoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind dat kleding ook gedragen mag worden zoals het eigenlijk niet hoort... Ik vind dat de mode door de jaren heen moet veranderen... Dan blijft het anders en dan blijft het spannend... Ook al zit het niet lekker of het staat het niet mooi, dat vind ik ondergeschrikt... Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 23:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() naja het lijkt mij niet echt handig, een broek binnenstebuiten dragen, moet je zo gaan frunniken met je rits enzo ![]() kleding die er zo voor is gemaakt dat je het aan twee kanten kan dragen is weer wat anders... |
![]() |
||
Citaat:
haha ik ben nie zo goed in uitleggen,boeiuh ![]() maar kijk je zorgt dat je dus ( van voor gezien) maar 1 band hebt zo schuin van boven na beneden en uhh de andere band knip je dr vanaf ofzo of prop je weg ![]() jah tis een bietje vaag mja t was ook nie mijn idee, ma zo draag je je eastpakkie dus anders als anders...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|