Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben normaal blond, maar er is echt 1 ding dat ik zou willen met mijn haar: HOOG BLOND
![]() Zeg maar, het haar dat denen en noren hebben. Niet zomaar blond, maar ECHT wit. Dat kan alleen met een waterstofperoxide oplossing, maar toen ik het ging gebruiken prikte het ontzettend aan mijn hoofd, dus toen heb ik gelijk mijn kop onder de douche gehangen. Nah, ik ga het anders volgend weekend weer eens proberen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb het aan drie kappers maar geen van alle wist waar ik het over had ![]() ze zeiden allemaal dat er maar 1 manier van blonderen bestond. wel dan er na het blonderen verschillende manieren voor kleuren bestond. maar hoe heet het dan? en wat is er dan anders aan? |
![]() |
|
![]() |
nee joh niet doen niet blonderen vaak hebben brunettes hele donkere wenkbrauwen ik vind het dan echt geen porem dat hele lichte daarbij! maar goed ik heb dus heel lang licht blond maar ik ga juist het ietsje donkerder doen omdat het zo winter is en om dan met een heel licht tintje rond te lopen is niet mooi.
Maar luister als je wilt blonderen doe het dan is stapjes steeds als je naar de kapper gaat 2 tintjes niet in 1 keer dat wordt een ramp.
|
ik heb van mezelf donkerbruin haar, en ik heb het ook geblondeerd... mijn eigen haarkleur is er wel een beetje doorheen gekomen... nu is het weer een stukkie donkerder..
voordat ik het ging laten blonderen, was ik heel bang dat het droog en touwerig zou worden, maar dat is helemaal niet gebeurd... gelukkig!! |
![]() |
|
![]() |
je kan het misschien beter een keer highliten (
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het is niet goed voor je haar, maar mischien heb jij wel gewoon sterk haar ofzow
![]() In ieder geval zou ik het als ik jou was in stappen blonderen. Helaas zul je dan eerst een weekje met oranje achtig haar moeten lopen, maar het is wel beter voor je haar. Dan geef je het namelijk even de tijd iets te herstellen voordat je voor de tweede keer gaat blonderen. (ps, in een keer blonderen lukt namelijk toch niet)
|
![]() |
uhm ok, ten eerste: tuurlijk laat ik het bij de kapper doen
![]() ten tweede is het zo dat je je haar wél in 1 keer kan blonderen maar als je zulk donker haar als ik hebt zit je dr wel een uurtje of 5. maar idd het is beter op het in stapjes te doen. en ten derde vind ik het juist mooi als iemand donkere ogen heeft en lichte haren. wat mijn huid bereft maakt het nix uit want die is gewoon licht en me wenkbrouwn verf ik 1 tintje lichter ( dus niet dat je van die fake wenkbrouwen krijgt). ik denk dat je dan een beetje een shakira-achtig effect krijgt, alleen ik heb een lichtere huid en ben ik een stuk lelijker dan haar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kappers zegen tegen mij ook altijd dat ik het te veel verf. Ze moeten niet zo zeuren.
||
Citaat:
wat het witblonde haar is geweldig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
het grote HAAR en KAPSEL topic innogen | 500 | 02-08-2010 02:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
blonder haar? Verwijderd | 22 | 17-05-2004 07:33 | |
Lichaam & Gezondheid |