Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben m niej tegengekomen(zou t niej eens willen)
maaaaaaaar de zoon van Raymond van Barneveld zit bij mij op school jaja wat gewellug nja eigenlijk zit hij op t gebouw in Ypenburg, maar goed.... enne als je mij tegenkomt dan zie je ook iemand van tv *lol* heb ooit in een ver verleden meegedaan aan de alles kits kwis ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vorig jaar ben ik met een vriendin een weekje naar Six Flags geweest (erg gezellig). De eerste dag kwamen we Juan Wells (of hoe schrijf je dat?!) tegen. Hij had haast en zwaaide... wat aardig. En een paar dagen daarna zat Ruud van Big Brother op het terras te eten en ook die zwaaide.
|
ff een lang verhaal:
Op tv gelderland was deze zomer een actie: De gouden camera. Daarin moesten 4 groepen, uit 4 regios een programma maken. Een van die regio's was Arnhem. Daar zat een jongen bij en die stond laatst voor me op school in de kantine bij de catering. jaa, dat is pas een bekende
|
Uhm... Een keer Jeroen Nieuwenhuizen langs zien lopen (zo heette die toch?) en een keer Henny Huisman bij Jumping indoor Maastricht en op een goede donderdagmorgen sleepte een vriendin me opeens aan mijn haren mee omdat ze iemand zag van GTST... Morris...?
En de buurvrouw zat een keer hyperventilerend in de huiskamer omdat ze bij ons op een verjaardag mensen had zien zitten die ook in het boekje van de postcodeloterij stonden. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Schoolopdracht: interview (8 vragen)! Mitaar | 7 | 26-10-2013 01:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 04-01-2005 23:40 | |
Psychologie |
Waarom zijn negers zo agressief? JantjePietje | 212 | 06-08-2004 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslims opgeroepen A'dam te mijden op Koninginnedag Gatara | 200 | 01-05-2004 02:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |