Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ken een Frans Duits ![]() ![]() En ik vond mijn dikke invaller voor wiskunde ook een leuke naam hebben; Suijckerbuijck. Cool ook, die spelling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Hij heet Anders." -"Hoe dan?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en ik zag laatst een kind dat Zilver heette. Dat vind ik in het Nederlands ook echt idioot klinken. Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 11:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou mensen, kijk hier eens zou ik zeggen: www.voornamen.com
De raarste voornamen die je ooit gezien hebt. Het topic kan meteen dicht. ![]() Een paar hoogtepuntjes: - Herbaren (het kind is er nog niet helemaal uit, je moet nog even herbaren! ![]() - Sekkeries - Roelvinkje (hahaha) - Symphorosa edit: Tesselschade, wtf ![]() Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en ik vind die Friese namen ook raar. Een studiegenoot van me heet Romkje en al dat Popke, Taeke gedoe vind ik maar vaag.
||
Citaat:
![]() De eerste keer dat ik Mercedes hoorde (meisje), vond ik ook grappig. Maar het is niet onoverkomelijk ofzo. Speciaal maar mooi vind ik Storm en Svekke voor een jongen en Sterre voor een meisje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Svekke dus, IJsbrandt, Tonneke |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En idd Tesselschade! Er is zelfs een vereniging voor Tesselschades. ![]() Oh en ik vind Grietje ook een rare naam, het is een oude naam oké maar toch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet trouwens van iemand dat ze Wijntje heet, maar dat is ook al een oud iemand. En ik "ken" een jongen die Walewijn heet. Best leuk eigenlijk. Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ouders met een slecht gevoel voor humor denk ik. OT: ik kan me een heel erg raar verhaal herinneren van John Cleese, die eigenlijk John Cheese heette, maar dat hij in het leger ging en daar een Butter tegen kwam, en na een tijdje de Cheese and Butter grappen beu was en toen zijn naam had veranderd :') en mijn moeder heette bijna Trui! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'- Hoe heet je?' 'Thom met th' ![]() Ik vind het al irritant dat ik een letter uit m'n achternaam geregeld toe moet lichten. En dat is nog maar m'n achternaam en niet eens altijd..
|
|