Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet gewoon iets serieus geven, het hoeft geen groot of duur cadeau te zijn, als je maar niet met een afwasborstel aan komt zetten ofzo... De boodschap moet gewoon overkomen: dat je van dr houdt....
|
Verwijderd
|
Ik kreeg lang, lang (bijna een jaar
![]() ![]() maar op de vragen kan ik geen antwoord geven als niemand er bij zegt waar diegene van houdt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben al content met een klein knuffelbeertje, niets duur of 'glinsterend' ....
Ik ben meer voor iets leuks en lief... ![]() Maar ik ben iemand die ook nooit weet wat ik moet geven!?!?!? En als ik dan eindelijk besloten heb wat te kopen en gekocht heb, dan begin ik te twijfelen of het wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: geurtjes, fotos van jezelf in leuk lijstje, sieraden, 'nuttige dingen'. |
![]() |
|
Voor meisjes is het zoo makkelijk om een cadeautje te kopen! Meisjes vinden echt alles leuk! Al is het een tandenborstel met haar naam erop (nouja...)
Maar als je nou toch echt GEEN idee hebt en ook echt iets LEUKS wil kopen waar ze blij mee is geef je of: -een geurtje -een armband (Kijk maar in die vitrines van de bijenkorf naar iets wat glinstert van otazu). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kussentjes ofzo.. guys zijn veeeeel moeilijker.. |
![]() |
||
Citaat:
|
jongens tjah.... (wat ik nu opnoem kan ook voor meiden btw)
- een cd van hun favo groep (in het geval van mijn vriend is dat dus HERRIE) - een ketting met jou naam erop (voor de duidelijkheid een LEUKE ketting) - 2 kaartjes voor de bios / concert noem maar op... - neem het mee uit eten...(??) - fotolijst met jou foto erin (of een waar jullie samen opstaan) - als je zo'n computerverslaafd vriendje hebt is het ook duidelijk... - vriendschapsringen (die je dus allebei draagt...) ?? voor meiden: - kaarsen - armband - ketting - fotolijstje - cdtje - lief knuffeltje verzin wat leux! nou, voor de mensen die niet weten wat ze voor een gewone vriend(in) moeten kopen: - maak zo'n grote lijst met allemaal foto's waar jullie samen (en ook met andere (gezamelijke) vriendinnen opstaan) de rest is allemaal cliché (zoals sieraden)
||
Citaat:
||
Citaat:
dus eigenlijk wou ik je ff helpen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
MUBA,
je vind alles al vrij snel duur he ![]() maar wanneer is nou echt iets duur, en het ligt er ook aan hoelang je iets met iemand hebt.. na 1 week verw8 ik geen grote cadeau's enzow.. maar na 5 jaar bijvoorbeeld verw8 ik toch wel wat meer als een kaartje.. (naja dit is subjectief want ik verw8 eigenlijk niets speciaals ofzow) en duur.. tjah wat is duur, jij vind een cd duur, of bios.. terwijl ik dat juist weer goedkoop vind ![]() ... ![]() leuke suggesties maar ook hier ligt het behoorlijk aan je vriend/.vriendin.. ik zie het namelijk niet zitten dat ik of mijn vriendin met een ketting en een grote naamplaat eraan rond loopt ![]() ![]() en over dat computer gedoe, ik ben redelijk computer "verslaafd" maar i kzou echt niets computer gerelateerds willenv an me vriendin ![]()
|
Voor een meisje: Een luchtje, of een cadeau-bon van een winkel waar je parfum en dergelijke kunt kopen (zoals Douglas), is altijd goed.
Anders, als je een wat "grappiger" of origineler kadootje wilt kopen: - chocolade bodypaint (EXPO) - een taart met haar naam erop ![]() - een etentje - iets voor in bad (zoals: knetterbadbruispoeder (TUINEN) ) - wierook - boekenbon (als ze van lezen houdt) - Cdbon (als ze van muziek houdt)
|
ik vind kado bonnen altijd zo afgezaagd,
het komt zo over van of je kan niks bedenken voor je vriendin, of je wil er goedkoop en makkelijk vanaf komen.. als ik echt niets zou kunnen verzinnen voor me vriendin zou het naar alle waarschijnlijkheid in ieder geval geen kadobon worde ![]()
||
Citaat:
GOUDVISSEN! Das pas origineel! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |