Advertentie | |
|
![]() |
|
bij mij...
boxen/subvwoofer.. een stereo set en GEEN pc shit boxen met subwoofer die dingen werken noooit zo goed als je stereotoren monitor boeit me geen fuck als ie maar groot is (in inches) kast.. erg belangrijk.. zwart bij voorkeur.. standaard zuigt.. kast moet mooie vorm hebben ik heb een chieftec da-01bd window mod, raamrubber (in rood) eromheen.. 3 ccfls achter de window 1 voorin aand e voorkant onderin de kast 5 fans met baybus, uiteraard 3 standen (12/0/5 volt) en met dual color led... ook schakelaartjes voor elke ccfl voorin de kast.. verder is me waterkoeling ook een belangrijk onderdeel van mijn casemod.. ik heb helaas geen nieuwe fotos maar voordat ik er waterkoeling in had en dat raamrubber en veel ccfls zag ie er zo uit: ![]()
|
![]() |
Kent iemand nog een bedrijf dat gave kasten verkoopt voor je pc? (geen kast om je pc in te zetten, maar een om hem in te bouwen, je snapt het wel...)
Ik heb nu een simpele oerlelijke Aopen kast (en zo een als hierboven op een foto met blauw en wit) en wil graag iets sjiekers op m'n bureau hebben staan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zitten er thermometertjus op je gpu enzo ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar jij bent natuurlijk heel erg blij met je nieuwe pc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja hè, dacht ik al te kunnen zien aan je reactie. Hetero's denken alleen maar aan zichzelf.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Materialisme. P.:NTIL | 500 | 19-05-2008 15:48 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
[OS] Mac OS X 10.4: Tiger MacArt | 10 | 29-04-2005 21:25 | |
Software & Hardware |
Apple vs. Windows Sterrenkijkster | 84 | 30-06-2003 15:38 | |
Software & Hardware |
Waarom zweren designers nog steeds op mac? Verwijderd | 3 | 27-02-2003 20:38 | |
Games |
wat vinden jullie v/d xbox reuffneck | 57 | 20-08-2002 06:45 |