Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
|
mijn casemod:
http://members.chello.nl/pvanham/casemod/ mijn voeding mod: http://members.chello.nl/pvanham/Voeding%20Mod/ voeding zit nu in me kast maar daar heb ik nog geen pics van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: resettim roelz trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alles gaat gewoon aan bij booten van de pc, logisch ![]() En waarom zou je het haaks zetten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarom zou je het haaks zetten? geen idee dan hoef je geen gat te zagen voor die fan ![]() -de postbode-
|
dat zwarte draadje is stekker
die trek ik er gewoon altijd uit als ik me pc utzet.. en stop um in stopcontact als ik me pc op ga starten als ik het vergeet.. dan blijft me pc nog steeds mooit MAX 75 graden ![]() over dat van me rad als ik hem anders had gezet had het een aantal nadelen 1) slangen kwamen dan moeilijk uit 2) 92mm fan ipv 120 punt 2 is het grootste probleem want een 92mm fan op zon klein radje koelt voor geen fuck.. gat zagen is geen prob met een frees hoor ![]() dompelpomp == sicce nova btw da bakje is gewoon een diepvriesbakje van curver |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik dacht dat je een 92mm rad had ![]() -de postbode-
|
pomp bij locae aqauriumzaak gehaald..
en nooit van sicce gehoord ? heelt got praat erover.. vandaar dat ik daar ook mijn keuze op heb gemaakt hij is in mijn geval 800 l/h maar je hebt ook zwaardere sicces het voordeel aan sicce is da ze goedkoop en klein zijn (eheims zijn groot e nduur) prijs was 13.55 ofzow bij oc-shop.nl hebben ze hem ook voor het bedrag van zon kleine 24 euro ofzow.. de afzetters ![]() ondertussen zijn fotos oud.. kheb nieuwe pc ![]()
||
Citaat:
Toeval: Kheb dezelfde plan als jou. ![]() - Courage
Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Damn! Me hoofd zit namelijk ergens anders vandaag ![]() Mijn esc. hiervoor - Courage ![]()
|
premade casemod kastjes zijn :r:r:r:r |
![]() das zooo nep voor die gaste die wel willen maar niet kunnen.. casemodden moet LEUK zijn en je moet kunnen zeggen "kijk da heb ik gemaakt" en niet "kijk da heb ik gekocht voor 30000euros want zelfmaken duurt me te lang" newbs ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/5283
||
Citaat:
![]() -de postbode-
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Courage
||
Citaat:
- Courage
|
Ik heb alleen een keer voor de grap mijn kast gespoten. Het was toch wel veel werk, het moest steeds maar 24 uur drogen.
Volgende computer will ik echt gaan modden, maar ik weet nog niet precies wat te doen is, ik wil er wel iets orgineels van maken.
||
Citaat:
gewoon CCFL kopen en voor in het rooster bevestigen zoek eens wat rond op got.tweakers.net op het casemod forum ccfl kun je in veel winkels halen (ook lokale elektroboer)
||
Citaat:
![]() KUT moni als ik weer geld had zou ik een 19" flattron kopen (wel crt dus geen tft) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hoe haal je de voorkant eraf. Bij de inbouw van die lichtbauwe neonbuis, heb je die ventilatorgaten voorin dan ook een beetje platgeslagen zegmaar zodat het buisje er een beetje tussen past? greetz |
![]() |
||
Citaat:
schuiven is de oplossing. ![]() ![]() -de postbode-
||
Citaat:
rooster kan er af als je even je doppen opendoet zie je bovenaan de zijkant 2 dingen die je in kan duwen.. duw je in en trek je de bovenste kap eraf.. dan zie je onder 2 klipjes.. beetje op duwen en je schuift zo je onderste kap eraf.. ventilator gaten niet platslaan.. evt er helemaal uithalen maar is geen noodzaak
||
Citaat:
bij 5 volt is lampje groen bij 12 is lampje rood uit = lampje uit ![]() onderste schakelaartjes zijn voor al de CCFL lichtjes in mijn kast.. voor in grill 1 .. 2 zijkant midden, 1 zijkant boven is niet gezaagd maar gefreest met CNC machina
||
Citaat:
![]() gewoon met dremel, decoupeerzaag, cnc freez aan de gang gaan plaatje plexiglas / hobbyglas / acrylglas halen en er tegenaan plakken niet echt moeilijk je kan ook voo sommige kasten standaard zijpanelen kopen met een raampje erin.. lekker premodded. zeker wel stoer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het iemand puur om het eindresultaat gaat en niet om het knutselen, dan moet dat toch kunnen? Er zijn genoeg mensen die een kant-en-klare boekenkast kopen, ipv dat ze er zelf een ontwerpen en inelkaar timmeren. |
![]() |
||
Citaat:
casemodden gaat om de lol en plezier die je beleeft ana het MODDEN en dan kan je trots zijn op je eindresultaat.. als je een premodded case koopt ben je zon "ik wil wel maar ik kan niet" type.. beetje triest en dat verneukt ook bigtimwe de casemod scene het ook casemodden betekent het modden van je case ene boekenkast is vergelijkbaar met CASE boekenkastmodden is dus casemodden dus als je je boekenkast wil veranderten en je maakt er wa gaten in en da doe je goed is het resultaaat beter dan zon kast die 1000man heeft |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet iedereen is zo handig met zagen en zo, en tja, de kans dat je het kan up fucken is dan groot he, maar ja......... SJ
||
Citaat:
maar premodded cases zijn dom... schande voor casemod scene
||
Verwijderd
|
Citaat:
sim-pel |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal mee eens!! ![]()