Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 17:02
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Hoi!
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die bij een castingbureau ingeschreven staan, zo ja, wat is je ervaring hier mee en bij welke sta je ingeshrven?
Ik sta ingeschreven bij Harry Klooster en Hans Kemna!
x
Oud 29-03-2003, 18:48
Dwarser
Dwarser is offline
Ik sta zelf (nog) niet ingeschreven bij een castingbureau. Maar ik vraag me af: Waarom wil je weten wat voor ervaringen mensen hebben. Heb je zelf soms slechte ervaringen? En wat zijn jouw ervaringen eigelijk? heb je wel eens een opdracht gehad via zo'n bureau? Misschien kan je ook over je eigen ervaringen vertellen.
Oud 29-03-2003, 20:45
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik ben geinteresseerd of mensen bij een castingbureau slechte ervaringen zodat ik weet dat ik me niet bij dat bepaalde castingbureau in moet schrijven!

Ik sta nu zelf ingeschreven bij Hans Kemna Casting en daar heb ik al uitnodigingen va gekregen dus dat is een goed castinbureau!

Binnekort ga ik figureren voor dit bureau! Voor de rest heb ik geen ervaringen mee omdat ik nog maar net ingeschreven sta!
Oud 30-03-2003, 21:06
Winner
Winner is offline
Ik sta sinds een week ingeschreven bij SMVC. Ik moest langskomen (voor de eerste keer naar Amsterdam voor mij) ze hebben me gefilmd, ik moest een stuk spelen voor de camera en ze hebben fotos gemaakt. Ze waren heel aardig (2 vrouwen en 1 man). Achteraf kreeg ik emailtje thuis met 'bedankt voor het komen, goede test blabla'. Dat was ook wel aardig. Nou nog hopen dat ik er ooit nog iets van hoor.
Oud 01-04-2003, 12:28
JuuSTeH
JuuSTeH is offline
waar zijn die casting bureaus dan en hoe kan je je aanmelden zijn er ook in Limburg!
Oud 01-04-2003, 15:51
Cola_Light
Cola_Light is offline
Ik sta ingeschreven bij Harry Klooster en Bij Kemna Casting

Via Harry Klooster heb ik nu al een keer auditie moeten doen voor een vaste rol in GTST en voor een vaste rol in ONM.

Vet coooool was dat, ik was helaas niet het type maar ze waren wel heel enthousiast over me. Ze zeiden dat ze me zeker zouden onthouden.
Oud 01-04-2003, 20:06
Dwarser
Dwarser is offline
Kost dat inschrijven bij een castingbureau eigenlijk geld? en hoeveel. weet iemand dat?
Oud 02-04-2003, 18:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Cola_Light schreef op 01-04-2003 @ 16:51:
Ik sta ingeschreven bij Harry Klooster en Bij Kemna Casting

Via Harry Klooster heb ik nu al een keer auditie moeten doen voor een vaste rol in GTST en voor een vaste rol in ONM.

Vet coooool was dat, ik was helaas niet het type maar ze waren wel heel enthousiast over me. Ze zeiden dat ze me zeker zouden onthouden.
oh grappig!
om welke rollen ging dat dan? (kneem aan dat d'r inmiddels al wel anderen die rollen aan 't spelen zijn)
Oud 07-04-2003, 21:06
Denise84
Denise84 is offline
http://modelinfo.tk/

een site waarop van alles staat: adressen, ervaringen, tips e.d. voor zowel modellenbureaus als castingbureaus.
Oud 09-04-2003, 20:36
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik moest voor GTST de rol van Wendela Hafkamp die zit er nog niet in! en voor Cees & Co voor de oudste dochter.
Oud 17-04-2003, 18:59
Winner
Winner is offline
Je staat bij Harry hopelijk niet ingeschreven als figurant? Ik las net op die site dat alleen het inschrijven je 25 euro kost. Dan ben je toch dom als je je inschrijft of niet dan?
De acteurs hoeven geloof ik niks te betalen, dus ik neem (ik ben er van overtuigd dat je niet 'dom' bent) aan dat je als acteur ingeschreven staat?
Oud 18-04-2003, 14:12
Silvana
Silvana is offline
heej kiss pookie,
als jij bent uitgenodigt voor gtst en voor kees en co
dan was dat via Harry Klooster neem ik aan (zij zijn de enige voor die 2 programma's) maar bij Harry Klooster kan je, je als acteur alleen maar inschrijven als je op een toneelschool zit. en dan alleen de echte toneelacademies
jij bent toch 16 neem ik aan?
hoe heb jij dat dan gedaan? Daarbij ingeschreven

bij Harry Klooster zijn ze trouwens best bot!
als je daar heen beld mailt ofzow krijg je altijd een kort en uitlachend antwoord dit komt natuurlijk ook omdat ze door veel (vooral) meisjes worden gebeld die wel ff actrice willen worden,....

dus,.........
Oud 20-04-2003, 20:39
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik sta nu niet meer ingeschreven bij Harry Klooster omdat ik het TE duur vond en ik werd amper uitgenodigt meer. Het was idd bij Harry Klooster die rollen!
Je kan je idd alleen als acteur in schrijven als je een proffesionele opleiding hebt gehad alleen als ze kinderen zoeken word dat moeilijk dus zoeken ze iedreeen van die leeftijd figurant of niet en die nodigen ze uit voor een screentest!
Oud 22-04-2003, 17:13
regardless
regardless is offline
he ik vraag me af hoe je je inschrijft bij die castingsburo's ?
Oud 24-04-2003, 17:54
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ga maar eens naar die sites hier wat voorbeelden:

www.kemnacasting.nl
www.dutchcasting.com
www.harryklooster.nl

en zijn nog veel meer maar op die sites staat hoe je je in kan schrijven!
Oud 27-04-2003, 18:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Dwarser schreef op 01-04-2003 @ 21:06:
Kost dat inschrijven bij een castingbureau eigenlijk geld? en hoeveel. weet iemand dat?
ligt eraan welke. harry klooster kost geld (toen der tijd dat ik t opvroeg was 50 gulden). op zich best veel, maar geen idee hoeveel t nu is.
sommige casting bureaus zijn niet betrouwbaar, juist als ze geld vragen. maar harry klooster is wel een van de beste casting bureaus die je kunt hebben.
Oud 28-04-2003, 20:23
Gothic
Gothic is offline
Harry Klooster, een scene werd ooit opgenomen, maar dat heb ik behoorlijk verkloot, dus ja...
Oud 05-05-2003, 10:51
o0Hanneke0o
o0Hanneke0o is offline
Ik ben ingeschreven bij Hollands Glorie Casting...
http://www.hollands-glorie.nl
Bij producties ofzoiets staan de programma's die ze verzorgen.?
Maar dit castingbureau is meer voor Figuranten.
Als het goed is mag ik dit jaar in Baantjer figureren
Oud 04-01-2004, 17:03
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
o0Hanneke0o schreef op 05-05-2003 @ 11:51:
Ik ben ingeschreven bij Hollands Glorie Casting...
http://www.hollands-glorie.nl
Bij producties ofzoiets staan de programma's die ze verzorgen.?
Maar dit castingbureau is meer voor Figuranten.
Als het goed is mag ik dit jaar in Baantjer figureren
oh wat grappig, ik wilde vandaag me misschien inschrijven voor hollands glorie..
zou dat je eerste keer figureren zijn, of heb je het weleens vaker gedaan?
Oud 05-01-2004, 08:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 04-01-2004 @ 18:03:
oh wat grappig, ik wilde vandaag me misschien inschrijven voor hollands glorie..
zou dat je eerste keer figureren zijn, of heb je het weleens vaker gedaan?
moet dit nou? het is nogwel offtopic ook.
Advertentie

Regels voor berichten