Advertentie | |
|
![]() |
|
http://modelinfo.tk/
een site waarop van alles staat: adressen, ervaringen, tips e.d. voor zowel modellenbureaus als castingbureaus.
|
Je staat bij Harry hopelijk niet ingeschreven als figurant? Ik las net op die site dat alleen het inschrijven je 25 euro kost. Dan ben je toch dom als je je inschrijft of niet dan?
De acteurs hoeven geloof ik niks te betalen, dus ik neem (ik ben er van overtuigd dat je niet 'dom' bent) aan dat je als acteur ingeschreven staat?
|
![]() |
heej kiss pookie,
als jij bent uitgenodigt voor gtst en voor kees en co dan was dat via Harry Klooster neem ik aan (zij zijn de enige voor die 2 programma's) maar bij Harry Klooster kan je, je als acteur alleen maar inschrijven als je op een toneelschool zit. en dan alleen de echte toneelacademies jij bent toch 16 neem ik aan? hoe heb jij dat dan gedaan? Daarbij ingeschreven bij Harry Klooster zijn ze trouwens best bot! als je daar heen beld mailt ofzow krijg je altijd een kort en uitlachend antwoord dit komt natuurlijk ook omdat ze door veel (vooral) meisjes worden gebeld die wel ff actrice willen worden,.... dus,......... ![]() |
![]() |
|
Ik sta nu niet meer ingeschreven bij Harry Klooster omdat ik het TE duur vond en ik werd amper uitgenodigt meer. Het was idd bij Harry Klooster die rollen!
Je kan je idd alleen als acteur in schrijven als je een proffesionele opleiding hebt gehad alleen als ze kinderen zoeken word dat moeilijk dus zoeken ze iedreeen van die leeftijd figurant of niet en die nodigen ze uit voor een screentest!
|
Ga maar eens naar die sites hier wat voorbeelden:
www.kemnacasting.nl www.dutchcasting.com www.harryklooster.nl en zijn nog veel meer maar op die sites staat hoe je je in kan schrijven!
||
![]() |
Citaat:
sommige casting bureaus zijn niet betrouwbaar, juist als ze geld vragen. maar harry klooster is wel een van de beste casting bureaus die je kunt hebben. |
![]() |
|
Ik ben ingeschreven bij Hollands Glorie Casting...
http://www.hollands-glorie.nl Bij producties ofzoiets staan de programma's die ze verzorgen.? Maar dit castingbureau is meer voor Figuranten. Als het goed is mag ik dit jaar in Baantjer figureren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou dat je eerste keer figureren zijn, of heb je het weleens vaker gedaan? |
|
|