Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 14:44
idontcare
idontcare is offline
gaan er nog mensen naar kreta deze zomer? ik ga met 3 vriendinnetjes 11 dagen in een appartement in chersonissos uithangen. het wordt tof, maar hebben jullie nog tips (kroegjes e.d) om heen te gaan of te doen?
Oud 24-03-2006, 18:40
remy476
remy476 is offline
ben er vorig jaar geweest ( stalis = 1 plaats verderop en bus koste 1 euro )
Oud 24-03-2006, 19:33
saartje19
saartje19 is offline
Ik ben er zelf nooit geweest maar een vriendin van mij wel. Star beach schijnt echt de place to be te zijn...
Oud 24-03-2006, 19:37
5803
5803 is offline
ik ga dit jaar ook! van 23 juni tot en met 30 juni. en ik zit niet in star beach.
Oud 24-03-2006, 20:32
Verwijderd
Volgens mij ben ik een dagje in Star Beach geweest en dat was 5 jaar geleden, toen was het iig de place to be. Je kon er bungee jumpen, veel muziek (toen was Lasgo oid heel erg hip), jonge mensen, knappe obers, fitnesszalen, geweldig zwembad.
En verder kun je overal natuurlijk Friet bij Piet halen op Kreta.
Oud 24-03-2006, 20:35
Verwijderd

Ik heb nog gelijk ook Zie de hijskraan op de achtergrond voor de bungeejump En er dus een mega grasveld, en zo'n zwembad waar je in een bandje gewoon kan ronddobberen langs heel het park, nou ja heel grappig.
Oud 24-03-2006, 20:49
idontcare
idontcare is offline
was het maar alvast zover
Oud 24-03-2006, 21:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou eerst hier ook heengaan, maar het is uiteindelijk voor dit jaar Rhodos geworden. Maar ik wil al heel lang naar Griekenland, dus na dit jaar zal ik er zeker nog wel eens terugkeren, dus Kreta komt zeker nog wel eens aan de beurt.
Oud 03-04-2006, 10:42
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga ook! van 3 aug. tot 18 aug! Ik zit in het appartement Michalis! Star Beach moest idd heel mooi zijn, maar als je naar het strand wil moet je toch naar het plaatsje ernaast. Malia ofzo, Ik ben de naam vergeten!

Ik heb er wel super veel zin aan
Oud 14-04-2006, 14:29
Bram
Bram is offline
ik zit er van 28 juli tem 8 augustus, overkoepelend met jouw periode dus gurl19
Oud 15-04-2006, 13:13
remy476
remy476 is offline
whaha star beach dat is echt wat met die bar in dat water. iedereen zeikt gewoon in dat zwembad
Oud 15-04-2006, 17:13
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Bram schreef op 14-04-2006 @ 15:29 :
ik zit er van 28 juli tem 8 augustus, overkoepelend met jouw periode dus gurl19
Mssn kom je me wel tegen

Is dat echt zo dat ze in dat water plassen? Ik heb dat namelijk al eens eerder gehoord!
Oud 17-04-2006, 14:36
@Moon
@Moon is offline
Ik ga eind augustus ook naar Kreta, maar waar precies weet ik nog niet. Maar in ieder geval niet Chersonissos. Ik zoek wel een rustigere plek. Ben van plan om nog een autootje te huren om het eiland te verkennen. En ik ga zéker naar het Samariakloof. Lijkt me echt top!
Oud 22-04-2006, 19:36
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
@Moon schreef op 17-04-2006 @ 15:36 :
Ik ga eind augustus ook naar Kreta, maar waar precies weet ik nog niet. Maar in ieder geval niet Chersonissos. Ik zoek wel een rustigere plek. Ben van plan om nog een autootje te huren om het eiland te verkennen. En ik ga zéker naar het Samariakloof. Lijkt me echt top!
Je moet idd zeker de Samariakloof bewandelen! Het is super vermoeiend (zeker na een nacht stappen, met verkeerde schoenen en in de hitte), maar zeker de moeite waard.
Wij verbleven wel in Chersonissos, en hebben het daar reuze naar onze zin gehad. Er zijn genoeg leuke discotheken (Amnesia bijv.) en (kleine) leuke cocktailbars. En als je het nederlands wilt houden kan je altijd nog naar het Hof van Holland.
Oud 24-04-2006, 18:17
Verwijderd
Ik ga 12 oktober voor de 4e keer naar Chersonissos (nja, Piskopiano, op de berg boven Chersonissos).
Leuke kroegen zijn de Tiger en de Havana (die zit wat verder naar achteren, naast de BioBio). En verder de wat 'grotere' tenten, zoals de Amnesia, Hof van Holland etc etc. Maar je zal vanzelf wel overal naar binnen geluld worden. Zoals overal

En overdag is Star Beach erg leuk ja! En ga ook eens met het treintje mee, dat gaat vanaf de boulevard, achteraan bij de Havana. Er zijn 2 routes, je kan onderweg uitstappen en het volgend treintje terugpakken, rondje lopen enzo.
Én er gaat een boot, naar Sissi en naar een waterpark een stukje bij Chersonissos vandaan, of iig naar een soort van bbaai waar je lekker kan zwemmen. Je krijgt eten en drinken aan boord (frisdrank, broodjes, fruit, raki / ouzo en dat soort dingen)
dat is erg leuk om te doen, en Sissi is erg mooi!

En een mooier strand heb je idd in Malia, want in Chersonisos zelf is het vooral kiezel/rots. Dus óf waterschoenen aan, óf goed uitkijken

Veel plezier, ik wou dat ik nu al kon gaan Offtopic: mis mn vriendje en vriendinnetjes daar
Oud 26-04-2006, 15:11
remy476
remy476 is offline
@gurl19 Dat van dat pissen in het water is waar (iig toen ik er was)

Ik ben toen ook nog in een ander waterpak geweest maar ik weet ff niet meer hoe dat heet
Oud 03-05-2006, 09:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik ga naar kreta van 9 tot 30 juli, maar niet naar chersonissos
Oud 04-06-2006, 20:58
pollewop
pollewop is offline
Ik ga ook, 28 juni met mijn vriend, 8 dagen.
Oud 07-06-2006, 18:57
200E
200E is offline
Ben een aantal keer op Kreta geweest, maar nooit in Chersonnissos. Mij te massaal. Ik had via een kennis een villa aan de zuidkust gehuurd. Met eigen zwembad en privé-strandje, en dat voor minder dan wat een appartement in Chersonnissos zou kosten Oh ja, scootertjes huren raad ik af, want dat is daar levensgevaarlijk!
Oud 11-06-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 24-03-2006 @ 21:32 :

En verder kun je overal natuurlijk Friet bij Piet halen op Kreta.
Gelukkig is dat onzin . Eigenlijk is Chersonnissos de minst leuke plek van Kreta, daar is het een soort van massaal Salou gebeuren, terwijl de rest van het eiland gewoon heel mooi en rustig is. Als je gewoon een standaard 'jongerenvakantie' wil, moet je er gewoon heen gaan maar weet iig dat je van het 'echte' Kreta weinig zult zien (als je echt alleen binnen Ch. blijft)...

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 19:22.
Oud 11-06-2006, 19:29
Verwijderd
Ik bedoel ook wel 'toeristisch Kreta'
Oud 17-06-2006, 13:29
sammiej
sammiej is offline
Ik ga dus ook..
27 juni.. 8 dagen!! Kaaj zin in!
Oud 04-07-2006, 10:41
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ga van 3 tot 17 Augustus, in n plaatsje vlak bij Chersonissos
Oud 30-07-2006, 12:06
idontcare
idontcare is offline
nou ik ben weer terug!! het was echt suuuuper vet star beach was geen hol aan, het was daar net een vleeskeuring. het water in die zwembaden was ook ranzig, dus voor mij was star beach echt een nono. wij hebben vooral bij het zwembad bij ons appartementen complex rondgehangen, daar was het hartstikke gezellig met alle andere gasten daar. het uitgaan was ook heel leuk, je wordt eigenlijk vanzelf overal naar binnengepropt zeg maar. overal krijg je dan ook gratis shotjes. de 'havana' vond ik zelf de leukste tent, dit was voor de verandering een scandinavische tent in plaats van een nederlandse. heel erg naar m'n zin gehad

we hebben ook 2 excursies gedaan, we zijn naar de samaria kloof geweest aan de andere kant van kreta, hier hebben we 16km gelopen ofzo. heel vermoeiend, maar wel super mooi ook zijn we naar het aqua park geweest, vlakbij chersonissos. super leuke glijbanen daar

mijn vakantie is in ieder geval geslaagd

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 12:08.
Oud 13-08-2006, 18:04
Verwijderd
Oh ik ben ook net terug Was echt super! Bio Bio, Mouragio, Havana en de jungle club ( ) zijn echt mijn favorieten. Volgend jaar zeker weer terug.
Advertentie
Oud 18-08-2006, 16:40
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Net terug, het was te geweldig The Matrix, Jungle Club en TNT zijn absoluut mn favo's. Was dit jaar met mn ma in een hotel iets buiten Chersonissos, volgend jaar wellicht met vrienden
Oud 21-08-2006, 11:47
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-06-2006 @ 20:19 :
Gelukkig is dat onzin . Eigenlijk is Chersonnissos de minst leuke plek van Kreta, daar is het een soort van massaal Salou gebeuren, terwijl de rest van het eiland gewoon heel mooi en rustig is. Als je gewoon een standaard 'jongerenvakantie' wil, moet je er gewoon heen gaan maar weet iig dat je van het 'echte' Kreta weinig zult zien (als je echt alleen binnen Ch. blijft)...
Helaas is dit waar, het bewijs:

Oud 21-08-2006, 19:32
gurl19
gurl19 is offline
Niet in heel kreta is friet van piet, Maar in iig wel 2 in chersonissos.

Ik vond chersonissos ontzettend gaaf. Ik heb me prima vermaakt tijdens het uigaan in een irish pub. De overige discotheken vond ik wel errug druk! We hebben een quart gehuurd en een jeepsafari gedaan dus ook nog wel wat van Kreta gezien. Waterpark in de buurt was ontzettend druk waardoor je uren in de rij stond ipv aan het glijden.

Strand in Malia is erg heet, maar wel erg mooi! Golven waren erg hoog daar.

Ik vind chersonissos echt een aanrader
Oud 25-08-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 21-08-2006 @ 20:32 :
Ik vond chersonissos ontzettend gaaf. Ik heb me prima vermaakt tijdens het uigaan in een irish pub.
Ooh, met Agis en Niall en Katheryne en nog een Katheryne en Thianis?

Ik ga in oktober weer, heb hen vorig jaar leren kennen en we smsen nog Kan niet wachten ze weer te zien, en andersom ook
Oud 25-08-2006, 22:02
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 21-08-2006 @ 12:47 :
Helaas is dit waar, het bewijs:

[afbeelding]
geloof me of niet, maar in het westen vind je écht niet zo'n bord.
op heel veel andere plekken ook niet trouwens
Oud 27-08-2006, 00:05
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 25-08-2006 @ 23:02 :
geloof me of niet, maar in het westen vind je écht niet zo'n bord.
op heel veel andere plekken ook niet trouwens
True Maar ik vind het aan de ene kant humor om al die Hollands, Ierse, Italiaanse whatever dingen te zien.. Aan de andere kant is het te triest voor woorden natuurlijk
Oud 27-08-2006, 17:52
synclinorium
synclinorium is offline
Ik ben net weer een weekje terug. Super vakantie gehad! Heerlijk weer en goed uitgeweest. We hebben ook de Samariakloof gelopen... erg mooi maar de dagen erop hadden we last van spierpijn Ook goed gegeten daar. Idd aantal Nederlandse tentjes in Chersonissos, maar ook veel griekse eetgelegenheden, waar wij vooral hebben gegeten. Star Beach is leuk maar wij hadden dichtbij ons app ook een goed strandje waar je kon zwemmen. We zijn met Beachmasters gegaan. Je wordt goed begeleid ze willen je allemaal kroegentochten aansmeren, waar je dik voor moet betalen. Vonden we iets minder. De Beachmaster reisleiding hebben dus alleen bij aankomst en vertrek gezien. Het vliegen met Martinair was ons goed bevallen

Regels voor berichten