Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
zelfs in 'underneath your clothes' zit de melodie van 'eternal flame' van 'the bangles' verwerkt.
daar kan ik me zo aan ergeren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Negeren lijkt me de beste remedie. Of tegen één verkocht exemplaar van dat Mad'house-geval er vijf van bijv. System of A Down kopen. De eerste optie is natuurlijk wel het beste voor je portemonnee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Britney vind ik wél zielig met haar 'rock 'n roll' nummer. Ow my God, let vooral op de coole ringen, bekliederde handen en gescheurde-en-weer-geplakte broek. Das metal jongen!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja Mad(onna)House is irritant, want die doen het nummer ook verder geen eer aan met hun achterlijke mixjes... en die kelly osbourne hoeft van mij ook niet zo nodig... verder vind ik het irritant dat sommige artiesten nummers coveren van niet zo bekende bandjes en er niet bij vermelden dat ze het gewoon van een andere band hebben... kijk maar naar Jennifer Paige met haar nieuwe nummer; Stranded... dat is origineel van Plumb (een onbekend oncommercieel bandje) ach ja... ik ga er niet wakker van liggen maar naar garage inc. kan ik dan wel weer luisteren
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 11:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat Britney-poppetje weet niet eens wat rock n roll is, hoe kan ze er dan over zingen? Zielig dat je je zo laat uitbuiten door platenmaatschappijen |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik zal deze hele pagina maar eens samenvatten: tegenwoordig wordt er zoveel gecoverd en dan heb ik het niet over garage inc. enz maar over die commerciele tering house met madonna er doorheen geragd, is er tegenwoordig nog een artiest te vinden?( ik bedoel een beginnende artiest) je hoeft er alleen maar leuk uit te zien en connecties hebben. Mooi zingen (reactie over shakira) is ook onzin ga bijvoorbeeld eerst maar eens life luisteren en vraag dan of ze dat hele 19 inch rack met effecten panelen tussen de mic. en de P.A. weg willen halen kijk dan maar eens of het nog mooi is (als ze al niet playbacken) oftewel, artiest ben je pas als je de muziek zelf schrijft en zelf speelt (een paar effectjes zijn natuurlijk wel geoorloofd) de hele top 40 is computershit....................
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Resultaten van de Dansen op Papier wedstrijd !!! murwari | 14 | 25-03-2003 08:20 |