Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar die wordt vanavond opgeblazen in z'n lab ![]() ![]()
|
Vorige week zaterdag was de allereerste aflevering van CSI
![]() ![]() Die Greg (lab guy) doet me heel erg denken aan Andrew (uit Buffy). Geen idee waarom ![]() Maare, geen idee wanneer ze weer met de nieuwe eps van CSI verdergaan. Ben veelste blij dat ik het iig weer kan kijken ![]()
||
Citaat:
![]() jaaaa!! daar ben ik t helemaal mee eens! ook zo wijsneuzerig ![]()
|
gister gezien?
ik wel ![]() leuke aflevering! eindelijk laat Grissom iets aan z'n gehoor doen. ik vond t een beetje sneu voor Kathryn, dat ze er zo achter moest komen dat die Sam haar vader is. ![]() weinig Sara, dat was wel jammer... lief van Kathryn dat ze naar Grissom toe ging in t ziekenhuis. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() waarom: ik denk idd dat ze dat vermoedde, omdat hij, toen zij nog klein was, altijd bij hen in huis was en ze niet weet wie haar vader nou eigenlijk was. en ik denk dat ze hem niet vertrouwde en zeker wist dat hij er iets mee te maken had, dus heeft ze het maar laten testen. ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
De aflevering die gister kwam was de laatste van seizoen 3! ![]() Daarom denk ik dat ze volgende week weer gaan herhalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vorige week weet ik het niet want toen heb ik het gemist ![]() Deze week was het inderdaad de laatste aflevering van seizoen 3. Weird ![]()
|
![]() |
Volgens deze site komt volgende week "The finger", aflevering 14 van seizoen 2
|
![]() |
||
Citaat:
oh, waarom was er gister nou weer een herhaling van CSI? ![]()
|
![]() |
Hmm ja idd! En al zou hij het niet gevoeld hebben, in die tussentijd (1 à 2 dag(en)) zou je toch wel minstens 1x je handen hebben gewassen?
Misschien is het wel gebrek aan tijd (50 min.) Als zijn handen wel schoon waren geweest, was het CSI team nergens en bleef de vrouw (altijd) verdacht. |
![]() |
|
misschien gaat het er niet af als je je handen wast? (ik heb ook geen idee hoor...)
en trouwens dat was toch op dezelfde dag nog? dat konijn en dat ze m pakten? of was dat weer de volgende dag? hm ja, ik denk t wel, want ze kwam pas 's avonds weer terug, Kathryn, toen d'r dochter daar lag te slapen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En volgens mij was het een dag later... dat ze hem pakten dus... |
![]() |
||
Citaat:
![]() of misschien is t iets wat je een tijdje blijft zien, ook al heb je je handen gewassen. net als met bloed is dat ook altijd bij CSI, ookal hebben ze t weg proberen te wassen of heeft t in t water gelegen, ze kunnen altijd zien dat er bloed heeft gezeten, als ze van dat blauwe licht doen. ach ja, eigenlijk weet ik t ook niet whaha ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het "CSI-beroep" Polyfemos | 4 | 15-12-2013 21:16 | |
Films, TV & Radio |
Csi Spanish rose..* | 7 | 30-11-2004 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Csi CoalChamber | 5 | 11-06-2004 14:07 | |
Films, TV & Radio |