Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 22:42
*maai*
*maai* is offline
Wat een heerlijk programma is dat toch!
Maar goed, vandaag wilde de rest iets anders zien, dus had ik het opgenomen. Toen ik dacht dat het was afgelopen heb ik de video stop gezet en ben ik het gaan kijken. Maar ik kom er nu dus achter dat ik het deel na het laatste reclameblok iet heb opgenomen! Wie o wie kan mij vertellen hoe het vandaag is afgelopen?
Oud 29-05-2004, 23:08
Agamemnon
Agamemnon is offline
Kijk anders op www.tvtome.com, daar staan ook samenvattingen van alle afleveringen van bijna alle tv-series.
Oud 30-05-2004, 07:03
Auntie M
Auntie M is offline
Ik weet niet wat je precies gemist hebt maar het eindigt zo:

Spoiler
Oud 30-05-2004, 07:41
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 08:04
Auntie M
Auntie M is offline
Spoiler
Oud 30-05-2004, 13:37
JJ13
JJ13 is offline
csi is de beste serie die ik ken, zo spannend en interessant.
gisteren was t geeindigd: die vrouw in het bad had zelfmoord gepleegd, door ruitenreiniger in haar wijn te doen en de bom is gemaakt door de ene vrouw van die man, die met dat donkere haar, ze was achter zijn dubbelleven gekomen
Oud 11-06-2004, 16:45
Verwijderd
*up*
Want hier moeten we ook weer eens in gaan praten

Vanavond weer, een herhaling wel, maar waarschijnlijk ken ik hem toch niet. Iedereen er zin in?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 18:02
Bloompje
Bloompje is offline
JAH

Voortaan vrijdag op RTL5, zaterdag op RTL 4 en dinsdag op Yorin (CSI: Miami)

Yeah
Oud 12-06-2004, 22:47
alguien
alguien is offline
Vanaf volgende week geen CSI meer op RTL4 ofzo??? Zag een aankondiging van Wolff... Nou ja iig zijn de oude afleveringen nu op RTL5, die zijn toch beter dus
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:07
Verwijderd
RTL 5 ep was goed Ik kende hem nog niet, maar had wel al meteen verschillende vermoedens; uiteindelijk bleken ze allemaal juist ( ). Meisje dat Brenda speelde was mooi
En leuk toen *naam kwijt* zei dat ze het meisje in de auto had zitten... met het raampje open... Ik zat ook met m'n mond open, was echt goed

RTL 4 ep was ook goed, maar hij deed me veel denken aan een andere ep, geen idee welke dat ook weer was...

*zin in dinsdag*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 12-06-2004 @ 23:47 :
Vanaf volgende week geen CSI meer op RTL4 ofzo??? Zag een aankondiging van Wolff... Nou ja iig zijn de oude afleveringen nu op RTL5, die zijn toch beter dus
Nee, klopt, einde seizoen ofzo, denk ik... Jammer, want die van Wolff is een herhaling en Wolff is toch een stuk minder leuk dan CSI...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 06:20
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2004 @ 00:07 :

RTL 4 ep was ook goed, maar hij deed me veel denken aan een andere ep, geen idee welke dat ook weer was...

*zin in dinsdag*
Had ik ook, staat me bij dat er al eerder iets geweest is met oogdruppels.
Die ene gozer zei (Greg heettie geloof ik) of vroeg aan Sarah of een verdachte die oogdruppels rond haar tepels had gesmeerd. Hij kreeg toen een beetje sullig antwoord terug en zei 'sorry old case'. Er is inderdaad zo'n aflevering geweest met een callgirl die zo iets had gedaan.
Oud 13-06-2004, 09:44
Intruder
Intruder is offline
Ik weet niet of hij nu wel of niet volgende week zaterdag komt, maar morgen komt het iig wel.

Maandag, 20.30, RTL4
Crime Scene Investigation: Las Vegas
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 10:36
Sasz
Sasz is offline
jahhh idd jah, dat had ik laatst ook gehoord. ik verbaasde me nog over de dag, maar ik was t weer helemaal vergeten welke dag t kwam. thnx!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Intruder schreef op 13-06-2004 @ 10:44 :
Ik weet niet of hij nu wel of niet volgende week zaterdag komt, maar morgen komt het iig wel.

Maandag, 20.30, RTL4
Crime Scene Investigation: Las Vegas
Maandag?! Oh, ok Dat is ook goed natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:51
SuperS
SuperS is offline
maar dit hele 'blok' csi zegmaar, an zaterdagavond... is herhaling, want ik heb ze allemaal al eens gezien..

komen maandag dan weer nieuwe ???
Oud 13-06-2004, 21:47
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2004 @ 00:07 :
RTL 5 ep was goed Ik kende hem nog niet, maar had wel al meteen verschillende vermoedens; uiteindelijk bleken ze allemaal juist ( ). Meisje dat Brenda speelde was mooi
En leuk toen *naam kwijt* zei dat ze het meisje in de auto had zitten... met het raampje open... Ik zat ook met m'n mond open, was echt goed

*zin in dinsdag*
Maar hoe was het nu precies afgelopen dan? M'n vader had WEER de video verkeerd ingesteld, dus heb alweer het einde gemist!
Oud 14-06-2004, 08:09
Intruder
Intruder is offline
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 14:51 :
maar dit hele 'blok' csi zegmaar, an zaterdagavond... is herhaling, want ik heb ze allemaal al eens gezien..

Citaat:
De schuldige ontmaskert
Grissom en zijn team onderzoeken de dood van een vrouw die in de hotelkamer van een acteur gevonden is. De zaak komt voor de rechter en de verdediging roept Grissoms leermeester op die zijn kennis van Grissom en de andere teamleden deelt.
14-06 om 20:30 uur, RTL4

bron: rtl4.nl
De beschrijving zegt mij niks, waarschijnlijk 1 van de episodes die ik niet heb kunnen zien, maar wel al een keer op rtl4 is uitgezonden, aangezien er een H (van herhaling) achter staat in onze TV-gids

Afleveringen van seizoen 4 die ze tot nu toe hebben uitgezonden vond ik overigens niet al te geweldig, vanwege die sheriff. Sinds wanneer zit die erin eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:08
mon!que
mon!que is offline
Zwaaaaar Verslavend!!!
echt een heerlijk programma...
Oud 22-06-2004, 09:41
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 14:51 :

Volgens mij zijn het herhalingen, hoewel ik de aflevering van gister nog niet had gezien.
Oud 24-06-2004, 14:19
Rint
Rint is offline
JA! Dit is echt mijn ding. Ik hou ervan. Zowel de versie met 'Horatio' en de versie met 'the G-person..'
Het IS idd verslavend. er moet een tijd komen dat de afleveringen op zijn..
Maar herhalingen, here I come!
Oud 24-06-2004, 15:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
mon!que schreef op 14-06-2004 @ 11:08 :
Zwaaaaar Verslavend!!!
echt een heerlijk programma...
Idd.
Oud 25-06-2004, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 22-06-2004 @ 10:41 :
Volgens mij zijn het herhalingen, hoewel ik de aflevering van gister nog niet had gezien.
't zijn herhalingen...jammer genoeg...want die heb ik dus allemaal al gezien...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:42
mira_love
mira_love is offline
CSI is echt een van de beste series die ik ooit heb gezien! Echt super! Ik wil de dvd boxen gaan kopen. Ik zag ze liggen bij de free record shop voor 35 euro per box. Weet iemand ook toevallig hoe duur een box is bij de media markt?????

groetjes mira_love
Oud 08-07-2004, 19:57
timmeh
timmeh is offline
Citaat:
mira_love schreef op 07-07-2004 @ 20:42 :
CSI is echt een van de beste series die ik ooit heb gezien! Echt super! Ik wil de dvd boxen gaan kopen. Ik zag ze liggen bij de free record shop voor 35 euro per box. Weet iemand ook toevallig hoe duur een box is bij de media markt?????

groetjes mira_love

MM prijzen verschillen per winkel. Dus bij welke MM bedoel je?
Oud 08-07-2004, 20:46
Vice
Vice is offline
Jammer dat die CSI New York hier niet op tv komt.
Oud 08-07-2004, 20:53
Sasz
Sasz is offline
new york? bestaat die dan ook nog??
ik ken alleen las vegas en miami...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:56
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
timmeh schreef op 08-07-2004 @ 20:57 :
MM prijzen verschillen per winkel. Dus bij welke MM bedoel je?
ik bedoel groningen
Oud 09-07-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 08-07-2004 @ 21:46 :
Jammer dat die CSI New York hier niet op tv komt.
ja best wel stom eigenlijk want eerst zag ik er wel een voorstukje van op yorin geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 11:54
Verwijderd
NY gaat vast nog wel komen, toch? Kan me niet voorstellen dat het niet komt, aangezien CSI hier toch ook best populair is... Ik ben aan het denken om maar een box te halen, ik hou ervan series zonder reclame te kijken en lekker lang
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 12:01
Verwijderd
Mijn vriend heeft all boxen. Want wij zijn best laat ingehaakt. Ik liet de zender eens op rtl4 staan na idols, en toen kwam csi dus en zijn we het maar blijven kijken. Ineens meteen verslaafd natuurlijk
gelijk alle voorgaande boxen aangeschaft om alles in te halen. Gewoon elke keer als we niks te doen hadden gingen we een aflevering kijken
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:34
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Weten jullie zeker dat de zendingen op maandagvond herhalingen zijn?

Als ik zo de omschrijving lees in de gids kan ik me niet veel herinneren.
Oud 12-07-2004, 16:46
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Het zijn dus wel nieuwe afleveringen op de maandagavond:

Deze was vorige week:
Abra Cadaver (47m04s): In a casting that's sure to appeal to fans of Michael Mann's Manhunter, which starred William Petersen years before his casting as Gil Grissom, Tom Noonan makes a guest appearance as a magician listed as prime suspect in the police investigation of the disappearance of a woman during his act. Elsewhere in Las Vegas, Catherine is assigned to look into whether the death of a rock star by an overdose was an accident, suicide or murder.

Deze vandaag:
The Execution of Catherine Willows (40m11s): During one of her earliest investigations as part of the CSI team into a serial rapist and murderer, Catherine's evidence had put the prime suspect on death row. Fifteen years later, however, when a number of young women are raped and murdered in exactly the same manner, he is granted a stay of execution leaving Catherine and Grissom to reopen the investigation.

En dit was de laatste aflevering op de zaterdagavond:
Revenge Is Best Served Cold (40m21s): Following the death of a poker player during a high-stakes game, Grissom, Warrick and Sara investigate the motives and means of the other players whilst Catherine and Nick take up street racing after a driver is found dead at an abandoned airstrip in the desert.

dus we hebben er nu 3 of 4 gemist.
Deze afleveringen komen van Series 3 Part 1
Oud 12-07-2004, 16:51
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Trouwens de afleveringen van de maandagavond worden 20 Juli uitgebracht op DVD
Oud 17-07-2004, 10:10
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik las dit net in een krant op het internet:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 17-07-2004 om 10:14.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:54
Sasz
Sasz is offline
afl. voor maandag:
Vecht nacht
Spoiler

moet zeggen dat me dat toch wel erg bekent voorkomt...
Oud 20-07-2004, 13:37
Sasz
Sasz is offline
zie je wel, ik kende m al. conclusie --> de afl. van de maandagavond zijn de herhalingen van het afgelopen seizoen van de zaterdagavond!
Oud 20-07-2004, 14:25
naan
naan is offline
ik ben zoo verslaafd aan CSI
heb alles dat op dvd is verschenen al gezien
greg sanders <3
Oud 20-07-2004, 14:41
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Danique schreef op 09-07-2004 @ 13:01 :
Mijn vriend heeft all boxen. Want wij zijn best laat ingehaakt. Ik liet de zender eens op rtl4 staan na idols, en toen kwam csi dus en zijn we het maar blijven kijken. Ineens meteen verslaafd natuurlijk
gelijk alle voorgaande boxen aangeschaft om alles in te halen. Gewoon elke keer als we niks te doen hadden gingen we een aflevering kijken
Grappig zo heb ik CSI dus ook ontdekt,tussen de live uitzending en de uitslag van Idols lieten we de TV aanstaan en ontdekte dat dit een hele toffe serie was
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:48
Sasz
Sasz is offline
jah zo kwam ik er ook achter. ik weet nog wel dat er altijd voorstukjes kwamen en t zo'n goede serie zou zijn (zelf bill clinton speelde er in mee), maar t trok me egt niet. totdat ik t een x keek. toen was ik meteen verslaafd en sindsdien heb ik (bijna) alle afl. gezien!
Oud 21-07-2004, 14:10
T*
T* is offline
die van maandag zijn volgens mij wel al een keer eerder op tv geweest, want die ene met die goochelaar had ik zeker al gezien.

Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 12-07-2004 @ 17:46 :
Het zijn dus wel nieuwe afleveringen op de maandagavond:

Deze vandaag:
The Execution of Catherine Willows (40m11s): During one of her earliest investigations as part of the CSI team into a serial rapist and murderer, Catherine's evidence had put the prime suspect on death row. Fifteen years later, however, when a number of young women are raped and murdered in exactly the same manner, he is granted a stay of execution leaving Catherine and Grissom to reopen the investigation.

maar wat ik me dus afvroeg over deze aflevering hierboven, hoort hier niet nog een vervolg bij? ik heb m namelijk gezien, maar kan me niet herinneren dat ze de seriemoordenaar gepakt hadden.. maar de aflevering erna gingen ze doodleuk met iets anders verder..
Oud 21-07-2004, 15:57
JantjePietje
JantjePietje is offline
CSI is coole shit . Toen ik gisteren moest kiezen tussen Everwoord ( vraag me niet waarom ik daar ooit naar keek) en CSI: Miami was de keuze snel gemaakt.
Omdat ik zo laat ben ingehaakt, denk ik dat ik maar al die boxen ga aanschaffen. Iemand enig idee of CSI: New York hier in Nederland wordt uitgezonden?
Reageren

Regels voor berichten