Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij moet je toch echt vwo hebben gedaan om diergeneeskunde te mogen studeren, het is gewoon niet anders.
Van dat dier&veehouderij en dan nog een jaar na en sk op vwo niveau heb ik nog nooit gehoort, maar het zou wel kunnen. Maar er zijn (volgens mij) gewoon geen hbo opleidingen die helemaal aansluiten op diergeneeskunde.
|
ja dat heb ik gevraagd bij de HAS...van die dier- en veehouderij maar dat vind ik ook bullshit want daar leer je varkentjes verzorgen ofzo
![]() wat is het daVinci college? zeker ook ergens in het noorden van het land? Heeft er iemand ervaring met ROC? 1 jaar 5 & 6 Vwo...maar ja die hebben dan allemaal oude stijl gehad...zou ik volgend jaar 2e fase moeten doen...nou ja misschien moet ik nog maar 2 jaar op die stinkschool blijven om vwo te gaan doen ![]()
|
Verwijderd
|
Lijkt me verstandig. Het is een bekend feit dat mensen die via de HBO-route op de universiteit komen, het veel slechter doen. Zo haakt van de eerstejaars 'VWO-studenten' gemiddeld 12% af na een jaar studeren, terwijl van de 'HBO-studenten' ruim 43% het na één jaar voor gezien houdt. Ook ligt het percentage studenten wat na twee jaar hun propedeuse nog niet heeft, bij HBO-ers ruim viermaal hoger dan bij VWO-ers. Het zijn gewoon verschillende soorten mensen.
Helemaal bij de wat moeilijker, beta-georienteerde en geneeskundige studies is het zeer aan te raden om er echt met VWO heen te gaan. |
![]() |
|
Wat ben jij een nare man!
![]() ![]() Zijn er hier op het forum eigenlijk mensen die diergeneeskunde studeren?
||
Citaat:
ennuh... op de has verzorg je volgens mij niet alleen varkentjes hoor... ![]()
|
|