Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*Welke reisorganisaties kun je opnoemen zonder hulp?
Peter Langhout, De Jong Intra, D-Reizen *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 20. vacansoleil 23. ymca vakanties *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Een plaats in Canada...doet er niet zoveel toe welke (ergens 'buiten'), Berlijn bezoek ik dan wel een keer als het wel iets kost. ![]() *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York |
![]() |
|
Verwijderd
|
Welke reisorganisaties kun je opnoemen zonder hulp?
D-reizen, peterlanghout, solmar tours, broers ofzo. *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen ja 02. peter langhout ja 03. abc travel nee 04. basic travel nee 05. cocon reizen nee 06. easy home nee 07. fox vakanties nee 08. gogo tours ja 09. interhome nee 10. joy tours nee 11. klm holidays ja 12. labyrinth nee 13. multi travel nee 14. ns travel ja 15. odyssues nee 16. root travel nee 17. sunny travel nee 18. treinreiswinkel nee 19. umyak nee 20. vacansoleil ja 21. wolfs reizen ja 22. xenia travel nee 23. ymca vakanties nee 24. zee tours cruises nee 25 thomas cook nee *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? rome, pompej,athene, kos *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? --Rome |
![]() |
|
*Welke van deze reisorganisaties ken je?
01. d reizen 02. peter langhout 03. abc travel 08. gogo tours 14. ns travel 20. vacansoleil 23. ymca vakanties 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Reykjavick (ofzoiets ![]() *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -Barcelona
|
D-Reizen, Peter Langhout reizen, Gogo tours *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours ![]() *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Sydney *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? Barcelona, ben ik al een paar keer geweest maar het is zooo'n gave stad ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gogo Tours, D Reizen, Peter Langhout *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen <--- 02. peter langhout <--- 03. abc travel 04. basic travel 05. cocon reizen 06. easy home 07. fox vakanties 08. gogo tours <--- 09. interhome 10. joy tours 11. klm holidays 12. labyrinth 13. multi travel 14. ns travel 15. odyssues 16. root travel 17. sunny travel <--- 18. treinreiswinkel 19. umyak 20. vacansoleil 21. wolfs reizen 22. xenia travel 23. ymca vakanties 24. zee tours cruises 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? New York *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York <--- -Barcelona -Rome -Londen -Moskou |
![]() |
|
Peter langhout, arke, d-reizen *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 14. ns travel 20. vacansoleil *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? New York *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? (Op volgorde (en Moskou hoef ik niet heen)): New York Rome Barcelona Londen
|
1. peter langhout reizen 2. d reizen 3. vacansoleil *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen JUP 02. peter langhout JUP 03. abc travel NO 04. basic travel NO 05. cocon reizen NO 06. easy home NO 07. fox vakanties NO 08. gogo tours JUP 09. interhome NO 10. joy tours NO 11. klm holidays NO 12. labyrinth NO 13. multi travel NO 14. ns travel JUP 15. odyssues NO 16. root travel NO 17. sunny travel NO 18. treinreiswinkel NO 19. umyak NO 20. vacansoleil JUP 21. wolfs reizen NO 22. xenia travel NO 23. ymca vakanties NO 24. zee tours cruises NO 25 thomas cook JUP *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Sydney. ![]() *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York -Barcelona -Rome -Londen -Moskou Rome, op twee komt NY. Daarna Moskou. De andere 2 ken ik al.
|
joker, sunsnacks, connections *Welke van deze reisorganisaties ken je? 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? reykjavik *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York
|
peter langhout, d-reizen, vacansoleil *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 07. fox vakanties 08. gogo tours 12. labyrinth 14. ns travel 20. vacansoleil 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Belgrado *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -Moskou
|
![]() |
Arke, D reizen, Peter Langhout Thomas Cook *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 09. interhome 20. vacansoleil 21. wolfs reizen 23. ymca vakanties 24. zee tours cruises 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Sydney *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York |
![]() |
|
D reizen, peter langhout, vacansoleil *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 11. klm holidays 20. vacansoleil 25 thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Tokyo ! *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York
|
- D-Reizen - Peter Langhout - Troll Travel (maar die staat niet in je lijstje, is misschien iets lokaals ofzo ![]() *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 07. fox vakanties 08. gogo tours 11. klm holidays 14. ns travel 17. sunny travel 20. vacansoleil 21. wolfs reizen *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Da's niet moeilijk! ![]() ![]() *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York - Graag! -Barcelona - Trekt me niet echt eigenlijk... -Rome - Lijkt me ook erg leuk! -Londen - Ben ik al eens geweest, liever iets onbekends -Moskou - Trekt me ook totaal niet. Als ik moet kiezen tussen New York en Rome, ga ik toch voor NYC. Ik ben 18 trouwens, als je dat nog interesseert. Succes met je onderzoek! ![]() |
![]() |
|
![]() |
- Gogo Tours - Peter Langhout - D-reizen *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 20. vacansoleil *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Willemstad, Barcelona of Londen. *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -Barcelona |
![]() |
|
- YMCA - Vinea - GoGo Tours - 538 Beach Masters - Do it! Vakanties - Peter Langhout Reizen - Holiday Inn - Traveltours *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 06. easy home 08. gogo tours 18. treinreiswinkel 23. ymca vakanties *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Een stad buiten Europa in ieder geval. Ik ken er niet zoveel uit m'n hoofd. *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? New York |
![]() |
|
![]() |
d reizen,peter langhout *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Madrid *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York Dat was het al! Alvast bedankt voor je medewerking! yw
|
d reizen, peter langhout *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? new york *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York |
![]() |
|
![]() |
d-reizen gogo tours peter langhout reizen *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Los Angeles *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? Barcelona
|
Verwijderd
|
D-reizen Neckerman Bizztravel gogotours Peter Langhout *Deze organisaties ken ik: 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 20. vacansoleil (wel bitter weinig trouwens, nu ik het zo bekijk, maar goed...m'n vakantie is nog niet geboekt.... ![]() *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Parijs *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York -Barcelona -Rome -Londen -Moskou Tsja, omdat jij het zo vriendelijk vraagt: álle wel ![]() maar als ik moet kiezen, New York Succes! Aphro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
GoGo Tours, Peter Langhout *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout 08. gogo tours 20. vacansoleil 25. thomas cook *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? Havana *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -Rome
|
![]() |
peter langhout *Welke van deze reisorganisaties ken je? 01. d reizen 02. peter langhout *Welke stad zou jij het liefst willen bezoeken als het je niks kostte? the bronx ofzo *Welke van deze steden zou jij het liefst willen bezoeken? -New York Dat was het al! Alvast bedankt voor je medewerking! |
![]() |
|
|