Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik voel me goed, juist omdat ik niet verliefd ben en ik de komende tijd ook niet ga worden. Toch doet het me goed dat ik zie dat jongens me leuk vinden, dat ze me aantrekkelijk vinden. Daar geniet ik stiekem wel van, al maak ik er geen misbruik van. Ook zie ik soms nog wel de spijt in de ogen van een ex die me een keer op een afspraakje heeft laten zitten, en ik niks heb gezegd dat het dan daarbij ophield. Ik voel me waardevol, en zo heb ik me een hele tijd niet gevoeld, zeker niet in een relatie. Dus eigenlijk gaat het op relationeel heel goed, ik ben voor het eerst een relatie met mezelf aan het opbouwen. Ik heb me tot nu toe vanaf mijn basisschool tot een tijdje geleden altijd aan iemand vast geklampt. Eerst was het een beste vriendin (uit elkaar gegroeid na de basisschool) en toen was het een vriend waar ik natuurlijk verliefd op werd.
Het is bijna Valentijnsdag, en ik moet zeggen dat ik er enorm naar uit kijk. Ik ga een cadeautje kopen voor al mijn vrienden, en doe voor iedereen een gedicht. Want van geven word ik zelf altijd zelf hartstikke gelukkig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriend heeft wel eens de lompe opmerking gemaakt (overigens na herhaald aandringen van mij ![]() ![]() ![]() Sukkel!
|
Verwijderd
|
Waarooooom wil je in godsnaam weten wie er strakker is, jij of de ex van vriendje? Wie beter is in bed, vind ik tot daar aan toe, maar ik hoef echtn eit te weten wie er strakker is, zij of ik...
ot: Heerlijk weekend gehad <3 Vrijdagmiddag supergoed en gezellig met mam gewinkeld. Het is lang geleden dat het zo fijn was om samen te zijn! 's Avonds beni k met Vriendje naar een vriendinnetje geweest en het optreden van een vriend van me. Bij Vriendinnetje was het wel gezellig, alleen deed zij echt heel erg stom tegen haar vriendje. Toen ik er iets van zei, begon ze ook bozig tegen mij te doen en het gezicht van haar vriendje klaarde helemaal op. Later nog een hele tijd met hem over gesproken, en hij vond het fijn dat ik voor hem opkwam. Optreden was echt geniaal. Het was mooi om hem zo thuis op het podium. Hij is superbelangrijk voor me en dat is op zo'n avonden heel erg duidelijk. Zaterdag was echt heel erg fijn, samen met mijn vriendje en zusje taart gebakken voor mijn moeder en het was heel bijzonder! Ik vond het echt heel erg perfect. Heerlijk heerlijk heerlijk <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige waar ik wel eens onzeker ben geweest, is dat hij vertelde dat zijn allereerste vriendinnetje ontzettend goed viel bij zijn ouders, omdat zij duidelijk liet zien dat ze gek op hem was. Ik wist van te voren dat zijn ouders vrij kritisch zijn wat vriendinnetjes betreft, maar ook dat ze heel erg direct zijn. Mocht het zo zijn dat ze mij niet leuk zouden vinden, zou ik dat merken ook. In het begin vond ik dat nog wel eens lastig. Maar daar ben ik nu ook wel overheen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Kristaco;31321563]En als het dingen zijn waar je niets aan kunt veranderen?[/QU Dat gebeurt vaak genoeg, mijn borsten zijn zoals ze zijn en zullen nooit die van zijn ex worden. Maar ik heb op zo'moment genoeg aan de wetenschap dat hij niet voor niks weg is bij zijn ex en met mij wil samenwonen. Hij is bij mij, en dat is hij al anderhalf jaar, met alles erop en eraan. Dat de borsten van zijn ex mooier zijn en dat een andere ex een mooiere huid heeft, verandert niets aan zijn gevoel voor mij.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE=Secret Agent;31321649]
Citaat:
![]() Toch is dat gek eigenlijk, het is altijd heel leuk om te horen hoeveel leuker je bent dan zijn ex, maar als het in een bepaald opzicht andersom is dan is het ineens paniek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel knap dat je dan kwetsbaar durft open te stellen. Ik snap best dat het dan voor je vriendje wennen is om hier eerlijk over te zijn. Ik zou er een grapje van maken....als mijn vriendin zoiets vraagt. ![]() ![]() ot: wel ok, met meisje ook wel relax...al een document af op wat kleine dingetjes na. Meer rust in kop, hoewel me hoofd wel graag ''denkt''. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier weinig exvergelijkingen. Weet wel dat m'n exvriendje er nog een stapje verder in ging (als in: in een dronken bui met vrienden van zowel hem, mij als z'n huidige vriendin), en dat niet 1x. Gelukkig was de vergelijking positief over mij, maar ik weet niet of z'n huidige vriendin dat ooit heeft gehoord. Als ik haar was, zou ik er niet blij van worden iig...
OT: Saaaai. En ik heb nog niks gehoord, dus ik ga er maar eenbeetje van uit dat morgen niet meer staat. Ik ga er iig niet achteraan zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens heb ik mezelf uiteindelijk gerustgesteld dat zijn ex 1m 60 was en ik bijna 1m 80. Ja zo kan ik ook strak zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu scheelt het ook wel dat we het eerste anderhalf jaar best veel hebben meegemaakt (ik depressief, zin vader ging bijna dood, hij burn-out en ik ben 4,5 maand in Frankrijk geweest) en dat 'wij' nooit een probleem waren. We zijn er alleen maar sterker uitgekomen en dat bewijst voor mij ook wel dat hij ook wel van me houdt, ook al zijn de borsten van zijn ex mooier ![]() |
![]() |
|
Ik vind verhalen over exen maar niets, en daarom vraag ik er ook niet naar. Kan zelf ook wel bedenken dat die dames ook leuk waren, anders zou die er niets mee gehad hebben. Maar blijkbaar niet zo leuk als ik, anders zou die niet nog steeds bij mij zijn en al lang met mij samenwonen
![]() Mijn vriend had in het begin wel veel uitlatingen over een ex, waar hij ook jaren bij is geweest (wel vaak uitgegaan) en mee samengewoon had. Ze was zo lief, zo schattig, ouders vonden haar ook zo lief, ze was zo onschuldig blabla. Toch wel duidelijk gemaakt dat ik daar echt niet tegen kon, zeker omdat ze 'hele goede vrienden' zijn en ook vaak met zn twee-en gingen eten, naar de film etc. Er is een periode geweest dat hij vaker bij haar was dan bij mij (ook gedeelde vriendengroep etc), toen toch wel duidelijk gemaakt dat ik dat niet zo kon waarderen. Hoe zeer ik hem ook vertrouw, dan had ik toch het idee van "kies nou eens, want ons allebei kun je niet hebben". |
![]() |
|
Nou dat soort dingen wil ik dus inderdaad ook echt niet horen. Ik zou er doodonzeker van worden als mijn ex me zou vertellen dat hij zijn ex mooier vindt dan mij. Daarom vraag ik er dus ook gewoon niet naar. Hij zegt me vaak dat hij me mooi vindt en dat is alles dat ik hoef te weten. Als hij uit zichzelf zoiets zou vertellen zou ik echt niet weten wat ik daar mee zou moeten. Dat zou echt wel even tussen ons in komen te staan en misschien wel blijven.
||
Citaat:
maar ook het lubberigst, lelijkst en beroerdst ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben ik niet met je eens, ik heb liever dat ie eerlijk is.
Bedoel eerlijk is eerlijk, ik vind het wel fijn om te horen dat ie me mooier vind dan zijn ex, maar als hij dat niet zo zou vinden denk ik niet dat ie het uit zichzelf zomaar zou zeggen... en daarnaast ben ik gewoon wel realistisch genoeg om te weten dat er meer meiden knapper dan lelijker zijn dan ik ben, dus dat de kans dat zijn ex knapper is groter is dan dat ze lelijker is... dus tja... Maar als ik gerichte vragen stel, maakt niet uit of dat nou uiterlijk, seks, toekomstbeeld of hoe goed/slecht hun relatie was is.. ik wil dan wel een eerlijk antwoord. Maar ik stel dat soort vragen ook niet als ik het antwoord niet wil horen..
||
Citaat:
ot; Er is weer een nieuw gerucht de wereld in geholpen door vroegere vrienden van Lief. Dacht dat het ondertussen wel een beetje over was, al dat gedoe. Maar blijkbaar gaan we trouwen. Aan de ene kant vind ik het erg grappig dat ze zoveel moeite doen om dit soort dingen de wereld in te brengen, aan de andere kant baal ik er onwijs van. Prima dat wij in hun ogen iets verkeerd hebben gedaan waardoor zij zonder reden contact verbraken, maar in vredesnaam, houd het daar dan ook bij. ![]() Gelukkig tussen hem en mij alles gewoon goed en fijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik vond het vet schattig om te zien hoe blij zijn vader zaterdagmiddag was toen Vriendje en Zusje en ik daar taart kwamen bakken. Hij ging eigeniljk wandelen, maar kwam toch maar terug. Hij is een grote lieve brombeer, die papa van hem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja als ik me dat ga voorhouden dan word ik natuurlijk nooit gelukkig he ;x Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 14:14. |
![]() |
|
Hem gister weer gezien en het was heeel fijn en romantisch
![]() ![]() Maarja nu begint het missen weer van voor af aan.. tot ik 'm weer zie. Opzich zie ik 'm best vaak maar voor mijn gevoel echt te weinig. Ow en ook stom dat hij de komende periode elke ochtend vroeg op moet en we niet samen kunnen uitslapen ![]() Nouja ik zie 'm vast snel weer en vanavond feestje en drinken!
||
Citaat:
Trouwens, heel ergens anders over - mensen troosten zich altijd over ex-dingen met 'hij vindt mij leuker anders was hij nog bij haar (of zij bij hem of zij bij haar of hij bij hem etc)'. Maar het is toch helemaal niet gezegd dat zij/hij jouw vriend(in) nog wilde? Misschien is het wel van diens kant uit gekomen en heeft hij nog heel lang geprobeerd zijn ex terug te krijgen en uiteindelijk zich eroverheen gezet en is hij toen opnieuw verliefd geworden op een leuk meisje - maar dat hoeft dan toch geen leuker en beter en toffer en mooier meisje te zijn? Een volgende baan is ook niet altijd geweldiger dan de vorige, daar kun je ook ontslagen zijn ofzo. Mijn ex zijn nieuwe vriendin houdt er nog een vriend op na - dat is geen verbetering op wat hij met mij had ofzo. Dat vroeg ik me af. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk gaat dit niet voor iedereen op maar ik denk dat de mensen die hierboven zeggen 'anders had hij niet met mij gehad' wel van bovenstaand principe uitgaan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Alles ging anderhalfjaar perfect en nu heeft hij besloten om toch te stoppen met zijn studie in mijn studentenstad en in het buitenland zijn droomstudie te gaan volgen. Ik weet dat ik hem moet supporten en dergelijke, maar ik kán het echt niet.
|
|