Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
jammer ook
Mjah, ik merk het wel. Wat een draaaaaaaaaaama.
Advertentie
Oud 29-01-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik merk het wel. Wat een draaaaaaaaaaama.
Ahhh *knuf*

Hij zou opeens komen morgen en toen toch niet en nu opeens weer wel omdat ik me verveel morgen. Zucht. Ik snap er niks van maar ik neem het zoals het komt.
Oud 29-01-2011, 22:26
Verwijderd
Ik heb geen knuf nodig hoor, ik kan er wel om lachen.
Oud 30-01-2011, 11:23
Verwijderd
Mooi zo
Oud 30-01-2011, 11:32
T.M.
T.M. is offline
@AzN:
Heeft hij letterlijk gezegd dat die ex knapper was dan jij?
Beetje lomp en stom. Doet toch ook niet ter zake?
Maar waarschijnlijk ging dit alles een beetje onbewust. (Ja, heb ik soms ook )
Maar ik snap wel dat je onbewust een beetje ''bedreigt'' voelt...Wat als julie wat samen krijgen en die ex zoekt met hem contact...ALARMBELLEN!!

ot:
Gaat wel weer ok... Ik heb ook een paar schoppen onder mijn kont gekregen, door mijzelf, mijn moeders en door vriendin.Ik moet die documenten maar snel afmaken!! Dat gaat ook lukken, want ik voel mij ook relaxer.
Voor de rest deel ik meer, ik stap meer over drempels, al weet ik dat ik dan soms negatieve feedback krijg. Stapje voor stapje...
Oud 30-01-2011, 11:38
AzN
AzN is offline
Citaat:
@AZN: ik vind zo'n opmerking wel een beetje wijzen op gebrek aan emotionele intelligentie... zelfs al denkt hij dat hoort hij dat voor zichzelf te houden als hij jou toch liever heeft, welke zin heeft het dan zoiets te zeggen. Zegt hij wel vaker zulke lompe dingen?
Mooi gezegd, 'gebrek aan emotionele intelligentie' . Ik vrees dat je gelijk hebt.. Hij bedoelt sommige dingen zó lief, terwijl ik 't zelf allemaal nogal verstikkend vind. Laatst mailde hij me bijvoorbeeld dat hij z'n oude, grotere kamer terug ging vragen, omdat hij 'in de nabije toekomst regelmatig 'n logee zal hebben.' Ook heeft ie 'n paar familieleden van 'ons' verteld, die ook nog m'n moeder bleken te kennen . Dat soort dingen. Ik weet niet of je zulke acties lomp kunt noemen hoor, maar ik stoor me er in ieder geval wel 'n beetje aan. We hebben elkaar tenslotte slechts enkele keren gezien tot nu toe .

Maar goed, dank jullie wel voor alle reacties! De meningen zijn weliswaar verdeeld, maar ik kan 't zelf ook op verschillende manieren bekijken .
Oud 30-01-2011, 12:31
T.M.
T.M. is offline
Uhuh..
Je hebt hem een paar keer gezien, en je bekijkt nu al foto's van zijn ex....
Damn...ik zou liever mijn tijd insteken in jou...de rest met familie en andere dingetjes komen later wel! Hij moet zichzelf ook wat meer emotioneel in bescherming nemen.
Oud 30-01-2011, 14:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me goed, juist omdat ik niet verliefd ben en ik de komende tijd ook niet ga worden. Toch doet het me goed dat ik zie dat jongens me leuk vinden, dat ze me aantrekkelijk vinden. Daar geniet ik stiekem wel van, al maak ik er geen misbruik van. Ook zie ik soms nog wel de spijt in de ogen van een ex die me een keer op een afspraakje heeft laten zitten, en ik niks heb gezegd dat het dan daarbij ophield. Ik voel me waardevol, en zo heb ik me een hele tijd niet gevoeld, zeker niet in een relatie. Dus eigenlijk gaat het op relationeel heel goed, ik ben voor het eerst een relatie met mezelf aan het opbouwen. Ik heb me tot nu toe vanaf mijn basisschool tot een tijdje geleden altijd aan iemand vast geklampt. Eerst was het een beste vriendin (uit elkaar gegroeid na de basisschool) en toen was het een vriend waar ik natuurlijk verliefd op werd.

Het is bijna Valentijnsdag, en ik moet zeggen dat ik er enorm naar uit kijk. Ik ga een cadeautje kopen voor al mijn vrienden, en doe voor iedereen een gedicht. Want van geven word ik zelf altijd zelf hartstikke gelukkig.
Oud 30-01-2011, 17:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik voel me goed, juist omdat ik niet verliefd ben en ik de komende tijd ook niet ga worden. Toch doet het me goed dat ik zie dat jongens me leuk vinden, dat ze me aantrekkelijk vinden. Daar geniet ik stiekem wel van, al maak ik er geen misbruik van. Ook zie ik soms nog wel de spijt in de ogen van een ex die me een keer op een afspraakje heeft laten zitten, en ik niks heb gezegd dat het dan daarbij ophield. Ik voel me waardevol, en zo heb ik me een hele tijd niet gevoeld, zeker niet in een relatie. Dus eigenlijk gaat het op relationeel heel goed, ik ben voor het eerst een relatie met mezelf aan het opbouwen. Ik heb me tot nu toe vanaf mijn basisschool tot een tijdje geleden altijd aan iemand vast geklampt. Eerst was het een beste vriendin (uit elkaar gegroeid na de basisschool) en toen was het een vriend waar ik natuurlijk verliefd op werd.
.
Ik vind het echt goed dat je een relatie met jezelf aan het opbouwen bent Naar mijn mening faalt elke andere relatie als de relatie met jezelf niet goed is.
Oud 30-01-2011, 17:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik vind het echt goed dat je een relatie met jezelf aan het opbouwen bent Naar mijn mening faalt elke andere relatie als de relatie met jezelf niet goed is.
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in!
Oud 30-01-2011, 17:28
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Mooi gezegd, 'gebrek aan emotionele intelligentie' . Ik vrees dat je gelijk hebt..
Oei, lomp inderdaad. Vooral omdat het kritiek is waar je verder niks mee kan. Zo te lezen is ie verder wel behoorlijk gek op je dus ik zou het maar als compliment opvatten dat hij je persoonlijkheid blijkbaar geweldig vindt

Mijn vriend heeft wel eens de lompe opmerking gemaakt (overigens na herhaald aandringen van mij ) dat zijn ex-scharrel, eehm, zeg maar van beneden 'strakker' was . Tja, toen voelde ik me dus een uitgeflubberde doos hij had natuurlijk moeten liegen want het heeft best een tijdje geduurd voordat ik weer seks kon hebben zonder de hele tijd te vragen 'en als ik zo doe, voelt het dan anders'

Sukkel!
Oud 30-01-2011, 17:58
Dott
Dott is offline
Dat heb ik met mijn vriend ook gehad ja xD toen voelde ik me ook zo'n uitgewoonde grot.
Oud 30-01-2011, 18:03
Lente
Lente is offline
hahahahhaa hoezo wil je dat weten?!?
Oud 30-01-2011, 18:55
Verwijderd
Waarooooom wil je in godsnaam weten wie er strakker is, jij of de ex van vriendje? Wie beter is in bed, vind ik tot daar aan toe, maar ik hoef echtn eit te weten wie er strakker is, zij of ik...

ot: Heerlijk weekend gehad <3 Vrijdagmiddag supergoed en gezellig met mam gewinkeld. Het is lang geleden dat het zo fijn was om samen te zijn! 's Avonds beni k met Vriendje naar een vriendinnetje geweest en het optreden van een vriend van me. Bij Vriendinnetje was het wel gezellig, alleen deed zij echt heel erg stom tegen haar vriendje. Toen ik er iets van zei, begon ze ook bozig tegen mij te doen en het gezicht van haar vriendje klaarde helemaal op. Later nog een hele tijd met hem over gesproken, en hij vond het fijn dat ik voor hem opkwam. Optreden was echt geniaal. Het was mooi om hem zo thuis op het podium. Hij is superbelangrijk voor me en dat is op zo'n avonden heel erg duidelijk.
Zaterdag was echt heel erg fijn, samen met mijn vriendje en zusje taart gebakken voor mijn moeder en het was heel bijzonder! Ik vond het echt heel erg perfect. Heerlijk heerlijk heerlijk <3
Oud 30-01-2011, 19:06
T.M.
T.M. is offline
Vrouwen...
Ze vragen altijd maar, willen altijd dat je eerlijk bent, maar durven zelf niet de waarheid onder ogen te zien...
Oud 30-01-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen...
Ze vragen altijd maar, willen altijd dat je eerlijk bent, maar durven zelf niet de waarheid onder ogen te zien...
Zo lijkt het hier misschien wel, maar zo werkt het bij mij iig niet... Ik stel mijn vriendje vaak genoeg vragen waarop ik hele stomme antwoorden kan krijgen ('wie van je exen was het beste in bed?' 'Welke borsten zijn de beste die je ooit gezien hebt?' 'Wie kon het beste zoenen?' 'Wie heeft het beste figuur?' etc etc etc). Ik krijg daar ook vaak genoeg antwoorden op die niet echt politiek verantwoord zijn, maar wel eerlijk. Ik heb liever dat hij eerlijk is over dat soort dingen, over bijvoorbeeld mijn bedprestaties tov die van exen, dan kan ik daar ook iets aan veranderen. Ik waardeer eerlijkheid, juist bij dit soort onderwerpen alleen maar meer en meer nu dat Vriendje ook gewoon eerlijk is en durft te zijn.
Het enige waar ik wel eens onzeker ben geweest, is dat hij vertelde dat zijn allereerste vriendinnetje ontzettend goed viel bij zijn ouders, omdat zij duidelijk liet zien dat ze gek op hem was. Ik wist van te voren dat zijn ouders vrij kritisch zijn wat vriendinnetjes betreft, maar ook dat ze heel erg direct zijn. Mocht het zo zijn dat ze mij niet leuk zouden vinden, zou ik dat merken ook. In het begin vond ik dat nog wel eens lastig. Maar daar ben ik nu ook wel overheen
Oud 30-01-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Zo lijkt het hier misschien wel, maar zo werkt het bij mij iig niet... Ik stel mijn vriendje vaak genoeg vragen waarop ik hele stomme antwoorden kan krijgen ('wie van je exen was het beste in bed?' 'Welke borsten zijn de beste die je ooit gezien hebt?' 'Wie kon het beste zoenen?' 'Wie heeft het beste figuur?' etc etc etc). Ik krijg daar ook vaak genoeg antwoorden op die niet echt politiek verantwoord zijn, maar wel eerlijk. Ik heb liever dat hij eerlijk is over dat soort dingen, over bijvoorbeeld mijn bedprestaties tov die van exen, dan kan ik daar ook iets aan veranderen. Ik waardeer eerlijkheid, juist bij dit soort onderwerpen alleen maar meer en meer nu dat Vriendje ook gewoon eerlijk is en durft te zijn.
Het enige waar ik wel eens onzeker ben geweest, is dat hij vertelde dat zijn allereerste vriendinnetje ontzettend goed viel bij zijn ouders, omdat zij duidelijk liet zien dat ze gek op hem was. Ik wist van te voren dat zijn ouders vrij kritisch zijn wat vriendinnetjes betreft, maar ook dat ze heel erg direct zijn. Mocht het zo zijn dat ze mij niet leuk zouden vinden, zou ik dat merken ook. In het begin vond ik dat nog wel eens lastig. Maar daar ben ik nu ook wel overheen
En als het dingen zijn waar je niets aan kunt veranderen?
Oud 30-01-2011, 21:53
Dott
Dott is offline
Ik vroeg er niet naar, t kwam toevallig ter sprake.. bedoel mannen zijn ook vaak zo over lengte van hun dinges.. maar de lengte heeft daar in mijn ogen weinig mee te doen

Ot goed
Oud 30-01-2011, 21:54
Verwijderd
[QUOTE=Kristaco;31321563]En als het dingen zijn waar je niets aan kunt veranderen?[/QU Dat gebeurt vaak genoeg, mijn borsten zijn zoals ze zijn en zullen nooit die van zijn ex worden. Maar ik heb op zo'moment genoeg aan de wetenschap dat hij niet voor niks weg is bij zijn ex en met mij wil samenwonen. Hij is bij mij, en dat is hij al anderhalf jaar, met alles erop en eraan. Dat de borsten van zijn ex mooier zijn en dat een andere ex een mooiere huid heeft, verandert niets aan zijn gevoel voor mij.
Oud 30-01-2011, 22:33
Verwijderd
[QUOTE=Secret Agent;31321649]
Citaat:
En als het dingen zijn waar je niets aan kunt veranderen?[/QU Dat gebeurt vaak genoeg, mijn borsten zijn zoals ze zijn en zullen nooit die van zijn ex worden. Maar ik heb op zo'moment genoeg aan de wetenschap dat hij niet voor niks weg is bij zijn ex en met mij wil samenwonen. Hij is bij mij, en dat is hij al anderhalf jaar, met alles erop en eraan. Dat de borsten van zijn ex mooier zijn en dat een andere ex een mooiere huid heeft, verandert niets aan zijn gevoel voor mij.
Goed zo
Toch is dat gek eigenlijk, het is altijd heel leuk om te horen hoeveel leuker je bent dan zijn ex, maar als het in een bepaald opzicht andersom is dan is het ineens paniek
Oud 30-01-2011, 22:35
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
:verhaal
Hihi. Het is gewoon grappig dat vrouwen van alles vragen en daarna boos worden als ze een eerlijk antwoord krijgen. En als je dan erom heen draait, vinden ze ook niet leuk, omdat je dan weer niet eerlijk bent. You get it?!

Wel knap dat je dan kwetsbaar durft open te stellen. Ik snap best dat het dan voor je vriendje wennen is om hier eerlijk over te zijn.
Ik zou er een grapje van maken....als mijn vriendin zoiets vraagt. Ja, de één kan beter pijpen, de andere heeft een lekkere kont, de één kan goed communiceren, de ander weer meer inhoud. Damn...als iedereen perfect zou zijn!

ot:
wel ok, met meisje ook wel relax...al een document af op wat kleine dingetjes na. Meer rust in kop, hoewel me hoofd wel graag ''denkt''.
Oud 30-01-2011, 22:51
Verwijderd
Hier weinig exvergelijkingen. Weet wel dat m'n exvriendje er nog een stapje verder in ging (als in: in een dronken bui met vrienden van zowel hem, mij als z'n huidige vriendin), en dat niet 1x. Gelukkig was de vergelijking positief over mij, maar ik weet niet of z'n huidige vriendin dat ooit heeft gehoord. Als ik haar was, zou ik er niet blij van worden iig...

OT: Saaaai. En ik heb nog niks gehoord, dus ik ga er maar eenbeetje van uit dat morgen niet meer staat. Ik ga er iig niet achteraan zitten
Oud 31-01-2011, 00:11
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Waarooooom wil je in godsnaam weten wie er strakker is, jij of de ex van vriendje? Wie beter is in bed, vind ik tot daar aan toe, maar ik hoef echtn eit te weten wie er strakker is, zij of ik...
Ik vroeg uiteraard ook niet specifiek wie er het wijdst was het ging algemeen over verschillen in bed. Hij vertelde bijvoorbeeld ook dat zijn ex altijd hele rare dingen zei in bed ('oh ja wat ben je toch een geile beer') en dat hij nooit durfde te zeggen dat ie daardoor uit zijn concentratie raakte zijn vaak leuke gesprekken. Vandaar.

Overigens heb ik mezelf uiteindelijk gerustgesteld dat zijn ex 1m 60 was en ik bijna 1m 80. Ja zo kan ik ook strak zijn
Oud 31-01-2011, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Hihi. Het is gewoon grappig dat vrouwen van alles vragen en daarna boos worden als ze een eerlijk antwoord krijgen. En als je dan erom heen draait, vinden ze ook niet leuk, omdat je dan weer niet eerlijk bent. You get it?!

Wel knap dat je dan kwetsbaar durft open te stellen. Ik snap best dat het dan voor je vriendje wennen is om hier eerlijk over te zijn.
Ik zou er een grapje van maken....als mijn vriendin zoiets vraagt. Ja, de één kan beter pijpen, de andere heeft een lekkere kont, de één kan goed communiceren, de ander weer meer inhoud. Damn...als iedereen perfect zou zijn!
Maar het voelt ook niet als kwetsbaar opstellen, omdat hij me daar geen pijn mee kan doen. Meestal komen die vragen vanuit mij en wil ik ook heel specifiek weten wat er dan verschillend was - zijn ex kon bijvoorbeeld ontzettend goed pijpen, nou wilde ik precies weten hoe ze dat deed. TEn eerste vraag ik er zelf heel duidelijk om, ten tweede horen zijn exen bij hem en daar is hij niet voor niks mee samen geweest. Die meiden hadden ook ieder hun charmes. Ik kan absoluut niet verwachten dat ik inderdaad de beste, mooiste, liefste en geweldigste meid ben die hij naast zich heeft gehad, puur en alleen omdat ik dat niet ben. Dat zie ik zelf ook wel. Ik zou het veel erger vinden als hij daar oneerlijk over is, dan vertrouwt hij me blijkbaar niet genoeg om dat soort dingen mee te delen. HIj had daar in het begin veel meer moeite mee dan ik, had inderdaad het idee dat hij me daarmee pijn zou doen. INmiddels is hij gelukkig van dat idee af
Nu scheelt het ook wel dat we het eerste anderhalf jaar best veel hebben meegemaakt (ik depressief, zin vader ging bijna dood, hij burn-out en ik ben 4,5 maand in Frankrijk geweest) en dat 'wij' nooit een probleem waren. We zijn er alleen maar sterker uitgekomen en dat bewijst voor mij ook wel dat hij ook wel van me houdt, ook al zijn de borsten van zijn ex mooier
Oud 31-01-2011, 10:08
T.M.
T.M. is offline
@secret a:
Mooi om te lezen!

ot:
Ik voel mij goed!!
Oud 31-01-2011, 10:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben ik toch wel even blij dat ik mijn vriendjes eerste ben Dus ben ik automatisch het strakst, het mooist, het beste in bed.. HA
Oud 31-01-2011, 11:07
Nebel
Nebel is offline
Ik vind verhalen over exen maar niets, en daarom vraag ik er ook niet naar. Kan zelf ook wel bedenken dat die dames ook leuk waren, anders zou die er niets mee gehad hebben. Maar blijkbaar niet zo leuk als ik, anders zou die niet nog steeds bij mij zijn en al lang met mij samenwonen

Mijn vriend had in het begin wel veel uitlatingen over een ex, waar hij ook jaren bij is geweest (wel vaak uitgegaan) en mee samengewoon had. Ze was zo lief, zo schattig, ouders vonden haar ook zo lief, ze was zo onschuldig blabla. Toch wel duidelijk gemaakt dat ik daar echt niet tegen kon, zeker omdat ze 'hele goede vrienden' zijn en ook vaak met zn twee-en gingen eten, naar de film etc. Er is een periode geweest dat hij vaker bij haar was dan bij mij (ook gedeelde vriendengroep etc), toen toch wel duidelijk gemaakt dat ik dat niet zo kon waarderen. Hoe zeer ik hem ook vertrouw, dan had ik toch het idee van "kies nou eens, want ons allebei kun je niet hebben".
Oud 31-01-2011, 11:20
miekmuis
miekmuis is offline
Nou dat soort dingen wil ik dus inderdaad ook echt niet horen. Ik zou er doodonzeker van worden als mijn ex me zou vertellen dat hij zijn ex mooier vindt dan mij. Daarom vraag ik er dus ook gewoon niet naar. Hij zegt me vaak dat hij me mooi vindt en dat is alles dat ik hoef te weten. Als hij uit zichzelf zoiets zou vertellen zou ik echt niet weten wat ik daar mee zou moeten. Dat zou echt wel even tussen ons in komen te staan en misschien wel blijven.
Oud 31-01-2011, 13:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ben ik toch wel even blij dat ik mijn vriendjes eerste ben Dus ben ik automatisch het strakst, het mooist, het beste in bed.. HA

maar ook het lubberigst, lelijkst en beroerdst
Oud 31-01-2011, 13:58
Verwijderd
Eindelijk weer mijn vriend zien morgen.
Oud 31-01-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 31-01-2011, 17:05
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Nou dat soort dingen wil ik dus inderdaad ook echt niet horen. Ik zou er doodonzeker van worden als mijn ex me zou vertellen dat hij zijn ex mooier vindt dan mij. Daarom vraag ik er dus ook gewoon niet naar. Hij zegt me vaak dat hij me mooi vindt en dat is alles dat ik hoef te weten. Als hij uit zichzelf zoiets zou vertellen zou ik echt niet weten wat ik daar mee zou moeten. Dat zou echt wel even tussen ons in komen te staan en misschien wel blijven.
Idem! Ik vind dat vriendjes nu eenmaal het politiek correcte antwoord moeten geven, eerlijk of niet. Dat is hun taak imo! Het heeft geen enkele zin je nieuwe vriendin te beledigen door iets slechter te noemen dan bij een ex nl. De ex is verleden tijd, en de huidige vriendin is die waar je lief hoort tegen te zijn!
Oud 31-01-2011, 17:34
Dott
Dott is offline
Ben ik niet met je eens, ik heb liever dat ie eerlijk is.
Bedoel eerlijk is eerlijk, ik vind het wel fijn om te horen dat ie me mooier vind dan zijn ex, maar als hij dat niet zo zou vinden denk ik niet dat ie het uit zichzelf zomaar zou zeggen... en daarnaast ben ik gewoon wel realistisch genoeg om te weten dat er meer meiden knapper dan lelijker zijn dan ik ben, dus dat de kans dat zijn ex knapper is groter is dan dat ze lelijker is... dus tja...
Maar als ik gerichte vragen stel, maakt niet uit of dat nou uiterlijk, seks, toekomstbeeld of hoe goed/slecht hun relatie was is.. ik wil dan wel een eerlijk antwoord.
Maar ik stel dat soort vragen ook niet als ik het antwoord niet wil horen..
Oud 31-01-2011, 17:58
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Idem! Ik vind dat vriendjes nu eenmaal het politiek correcte antwoord moeten geven, eerlijk of niet. Dat is hun taak imo! Het heeft geen enkele zin je nieuwe vriendin te beledigen door iets slechter te noemen dan bij een ex nl. De ex is verleden tijd, en de huidige vriendin is die waar je lief hoort tegen te zijn!
Als je geen eerlijk antwoord wil, moet je de vraag niet stellen, vind ik.

ot;
Er is weer een nieuw gerucht de wereld in geholpen door vroegere vrienden van Lief. Dacht dat het ondertussen wel een beetje over was, al dat gedoe. Maar blijkbaar gaan we trouwen. Aan de ene kant vind ik het erg grappig dat ze zoveel moeite doen om dit soort dingen de wereld in te brengen, aan de andere kant baal ik er onwijs van. Prima dat wij in hun ogen iets verkeerd hebben gedaan waardoor zij zonder reden contact verbraken, maar in vredesnaam, houd het daar dan ook bij.
Gelukkig tussen hem en mij alles gewoon goed en fijn.
Oud 31-01-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Wat is hun taak? Liegen om te zorgen dat jij je beter voelt? Imo is het ook ergens een gebrek aan zelfvertrouwen/vertrouwen in het gevoel van je vriendje als je onzeker wordt van een opmerking over zijn ex. Als je pas net met elkaar gaat, vind ik dat een ander verhaal, maar als ik voor mezelf spreek, word ik er alleen maar blij van als hij positief is over zijn ex. Dit bewijst voor mij dat hij geen haatdragend iemand is en altijd zal proberen positief te denken over iemand, ook al is diegene geen deel meer van zijn leven. Er is, wat mij betreft, meer nodig dan een opmerking over hoe geweldig zijn ex is, om onzeker te worden.

ot: Ik vond het vet schattig om te zien hoe blij zijn vader zaterdagmiddag was toen Vriendje en Zusje en ik daar taart kwamen bakken. Hij ging eigeniljk wandelen, maar kwam toch maar terug. Hij is een grote lieve brombeer, die papa van hem.
Oud 01-02-2011, 01:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Och jeetje, wat reageer ik toch dramatisch slecht op flirt-situaties.
Oud 01-02-2011, 09:34
indigo
indigo is offline
Hopelijk is vriendje niet ziek vanavond, want ik ga lekker eten voor hem maken en dan morgen samen met hem iets leuks doen!
Oud 01-02-2011, 14:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij heeft wel meer meisjes geZIEN dan mij! En hij vindt mij dus niet het lelijkst, anders zou hij niet verliefd zijn op mij.
ja als ik me dat ga voorhouden dan word ik natuurlijk nooit gelukkig he ;x

Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 14:14.
Oud 01-02-2011, 19:32
Dott
Dott is offline
Over een paar weken hebben we een half jaar heeft iemand nog leuke/bijzondere ideeen? Heb al in dat topic gekeken, maar nog niet echt goed kunnen vinden wat ik zoek.
Dus suggesties zijn welkom..

Ben momenteel al lichtelijk verbaasd dat ik denk dat we het half jaar gaan halen ^^
Oud 02-02-2011, 10:35
ST*R
ST*R is offline
Hem gister weer gezien en het was heeel fijn en romantisch Hij is zo geweldig. en de seks is ook zoo goed, ik zou alleen al daarvoor voor altijd bij hem blijven
Maarja nu begint het missen weer van voor af aan.. tot ik 'm weer zie. Opzich zie ik 'm best vaak maar voor mijn gevoel echt te weinig. Ow en ook stom dat hij de komende periode elke ochtend vroeg op moet en we niet samen kunnen uitslapen
Nouja ik zie 'm vast snel weer en vanavond feestje en drinken!
Oud 02-02-2011, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Over een paar weken hebben we een half jaar heeft iemand nog leuke/bijzondere ideeen? Heb al in dat topic gekeken, maar nog niet echt goed kunnen vinden wat ik zoek.
Dus suggesties zijn welkom..

Ben momenteel al lichtelijk verbaasd dat ik denk dat we het half jaar gaan halen ^^
eh.. mijn vriendje kwam helemaal vanuit Duitsland naar me toe, terwijl ik in het ziekenhuis lag. Dat was heel leuk, maar ik zou niet per se in een ziekenhuis gaan liggen als ik jou was.

Trouwens, heel ergens anders over - mensen troosten zich altijd over ex-dingen met 'hij vindt mij leuker anders was hij nog bij haar (of zij bij hem of zij bij haar of hij bij hem etc)'. Maar het is toch helemaal niet gezegd dat zij/hij jouw vriend(in) nog wilde? Misschien is het wel van diens kant uit gekomen en heeft hij nog heel lang geprobeerd zijn ex terug te krijgen en uiteindelijk zich eroverheen gezet en is hij toen opnieuw verliefd geworden op een leuk meisje - maar dat hoeft dan toch geen leuker en beter en toffer en mooier meisje te zijn?
Een volgende baan is ook niet altijd geweldiger dan de vorige, daar kun je ook ontslagen zijn ofzo. Mijn ex zijn nieuwe vriendin houdt er nog een vriend op na - dat is geen verbetering op wat hij met mij had ofzo.
Dat vroeg ik me af.
Oud 02-02-2011, 16:30
T.M.
T.M. is offline
Het voelt prima.
Nu erg letten op mijn eigen drempeltjes en daar goed mee omgaan!
Oud 02-02-2011, 17:23
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Trouwens, heel ergens anders over - mensen troosten zich altijd over ex-dingen met 'hij vindt mij leuker anders was hij nog bij haar (of zij bij hem of zij bij haar of hij bij hem etc)'. Maar het is toch helemaal niet gezegd dat zij/hij jouw vriend(in) nog wilde? Misschien is het wel van diens kant uit gekomen en heeft hij nog heel lang geprobeerd zijn ex terug te krijgen en uiteindelijk zich eroverheen gezet en is hij toen opnieuw verliefd geworden op een leuk meisje - maar dat hoeft dan toch geen leuker en beter en toffer en mooier meisje te zijn?
Een volgende baan is ook niet altijd geweldiger dan de vorige, daar kun je ook ontslagen zijn ofzo. Mijn ex zijn nieuwe vriendin houdt er nog een vriend op na - dat is geen verbetering op wat hij met mij had ofzo.
Dat vroeg ik me af.
Tja, maar een baan heb je nodig (meestal) en dus neem je genoegen met iets minders. Anders kun je je huur niet meer betalen oid. Tenzij ik onwijs rinkelende eierstokken zou hebben zou ik niet zo snel genoegen nemen met een vriend die ik minder leuk vind dan de vriend ervoor. Dan liever geen relatie.

Natuurlijk gaat dit niet voor iedereen op maar ik denk dat de mensen die hierboven zeggen 'anders had hij niet met mij gehad' wel van bovenstaand principe uitgaan.
Oud 02-02-2011, 17:24
Fosca
Fosca is offline
Ik ga zeven maanden naar het buitenland en het afscheid nemen gaat helemaal niet zoals ik zou willen
Oud 02-02-2011, 17:26
Volk
Volk is offline
We gaan het bos in kaart brengen... Op z'n piraats
Ik houd van hem
Oud 02-02-2011, 18:19
Lente
Lente is offline
Citaat:
eh.. mijn vriendje kwam helemaal vanuit Duitsland naar me toe, terwijl ik in het ziekenhuis lag. Dat was heel leuk, maar ik zou niet per se in een ziekenhuis gaan liggen als ik jou was.

Dat vroeg ik me af.
Dat hij kapot ging toen ze hem dumpte, okee. Maar ik wil echt geen relatie met iemand die nog niet over zijn ex heen is. Dus tegen de tijd dat ik iets met hem heb, wil hij haar echt niet meer terug. Dat is in ieder geval waar ik vanuit ga
Oud 04-02-2011, 11:13
Verwijderd
Uitermate content.
Oud 04-02-2011, 13:58
X0120384
X0120384 is offline
Zwaar fucked up, veel gezeik!
Oud 04-02-2011, 19:33
ZitriN
ZitriN is offline
Alles ging anderhalfjaar perfect en nu heeft hij besloten om toch te stoppen met zijn studie in mijn studentenstad en in het buitenland zijn droomstudie te gaan volgen. Ik weet dat ik hem moet supporten en dergelijke, maar ik kán het echt niet.
Oud 04-02-2011, 20:23
Dott
Dott is offline
Waarom kan ik me soms zo irriteren aan de kleinste dingetjes? ik zal mn dag wel niet hebben ofzo

Regels voor berichten