Advertentie | |
|
![]() |
||
Cum laude kan alleen op VWO
![]() Citaat:
|||
En cum laude is geloof ik élk cijfer boven de acht. Niet een gemiddelde van een acht (wat trouwens wel weer aan wordt gehouden bij lotingsstudies). Wacht, daar doet wikipedia raar over:
Citaat:
Citaat:
![]() En bij deze wijzig ik mijn definitie naar 'rare term, maar als je op vwo met gemiddeld 8 of hoger slaagt dan mag je wel cum laude zeggen op feestjes'. En jeetje wat offtopic. Slecht hoor. ![]() Maar los daarvan is met achten op havo slagen ook een mooie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
afgeronde cijfers (weet m'n onafgeronde niet uit m'n hoofd)
nederlands 7 Duits 7 Engels 8 Wiskunde A 6 M&O 7 economie 7 geschiedenis 7 aardrijkskunde 8 CKV V LO V levensbeschouwing G PWS 7 Maatschappijleer 8 combinatiecijfer 8 Moet lukken dus! Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 15:57. |
![]() |
|
nederlands 7
engels 8 biologie 6 scheikunde 6 aardrijkskunde 6 wiskunde 7 tekenen 8 maatschappijleer 8 combinatiecijfer 7 Wel goed dus, niet geweldig. maar ben er zelf wel blij mee, hoefde er weinig voor te doen eerlijk gezegd!
Laatst gewijzigd op 21-04-2011 om 18:41. |
![]() |
|
Nederlands: 6.4
Engels: 6.7 Frans: 7.1 Geschiedenis: 6.4 Aardrijkskunde: 6.5 Wiskunde A: 6.2 Kunst beeldende vorming:7 kunst algemeen: 8.1 Compensatie cijfer(pws+maatschappijleer): 7 LO: V CKV: G Alleen ik snap de regeling van kunstalgemeen en kubv niet!? Het is niet half om half, maar 30 % volgensmij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
M&O 6.4
Engels 7.0 Nederlands 7.4 Economie 7.0 Wiskunde 5.9 Aardrijkskunde 6.4 Geschiedenis 6.5 Ik maak me eigenlijk alleen om M&O een beetje zorgen (nog iemand?) omdat het zoveel is, wiskunde moet ik wel een 5.1 voor kunnen halen, want heb al heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geoefend. Veel succes allemaal!!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik zit op Havo (profiel NT) en heb de volgende cijfers:
Engels: 5,3 Nederlands: 6,8 (1 compensatiepunt) Maatschappijleer: 7 (1 compensatiepunt) Combinatiecijfer: 7,5 (2 compensatiepunten) Wiskunde B: 6,8 (1 compensatiepunt) Natuurkunde: 7,4 (1 compensatiepunt) Scheikunde: 6,4 NLT: 7,5 (2 compensatiepunten) Economie: 8,6 (3 compensatiepunten) Extra vak M&O: 7,6 (2 compensatiepunten) Tot nu toe 13 compensatiepunten waarvan 4 zeker (NLT en combinatiecijfer) Als ik engels maar een 1,7 haal slaag ik wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maatschappijleer valt trouwens onder combinatiecijfer, dus je maatschappijleer is geen compensatiepunt ![]() Voor EC sta ik nu een 9,0 dus als ik een 10,0 haal voor eindexamen (wat sowieso niet gaat lukken) sta ik een 10 op mijn eindlijst xD Laatst gewijzigd op 14-05-2011 om 14:44. |
![]() |
|
![]() |
Oh, dan heb ik 12 compensatiepunten.
Een 10 voor economie zal ik ook niet halen, met het verhaaltje ga ik de mist in. ![]() Als ik een 10 wil halen moet het vandaag met M&O of volgende week met scheikunde gebeuren. M&O is me met de oefenexamens een keer gelukt en scheikunde examen is echt zoveel makkelijker en korter dan de proefwerken bij ons op school. |
![]() |
|
Aardrijkskunde: 7,6
Geschiedenis: 6,8 Kunst Algemeen: 4,1 Nederlands: 6,3 Engels: 8,2 Duits: 7,5 Frans: 7,8 Combinatiecijfer: 8 Kunst is zo laag omdat ik één PO niet had ingeleverd (ons SE cijfer bestaat uit drie PO's), daar was ik destijds te laat mee. (Ik doe havo in 1 jaar op het VAVO dus had het druk ![]() Maar na het examen van maandag heb ik dat hoogstwaarschijnlijk wel minstens naar een 5,5 (aka een 6) getild. <3 Kunstgeschiedenis en interpretatie ligt mij ook gewoon veel beter dan zelf kunst produceren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Centraal eindexamen |
[ALG] Hoe sta jij ervoor? Axel11 | 15 | 06-05-2016 22:07 | |
Eindexamens 2014 |
[ALG] Met welke SE Cijfers ga jij het examen in? Bola | 2 | 19-05-2014 11:03 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Eindexamens 2005 |
Examens (enquête) Bloementje | 40 | 17-05-2005 15:05 | |
Eindexamens 2004 |
Wie weet nu al dat hij/zij gaat zakken? Verwijderd | 4 | 16-05-2004 20:59 | |
Eindexamens 2003 |
Met welke cijfers het examen in? miesjellu | 2 | 14-05-2003 08:45 |