Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nederlands; tussen de 7 en 8 ergens... moest een 3
Geschiedenis; tussen de 8,5 en de 9!! ![]() Economie; tussen de 5 en de 6, moest een 4.. Engels ergens rond de 8,5 denk ik... moest k ook een 3 voor halen. Dus ben opzich best blij ![]()
|
Verwijderd
|
Nederland tussen 6 en 8 --> Moest een 5.8 halen
![]() Uiterlijke verzorging 1/3e deel heb ik al een 8.7 heb ongeveer een 7 en 8 gehaald --> Moest een 4 halen ![]() Maatschappijleer tussen 5 en 7 --> Moest een 6.5 halen ![]() Engels is nog de vraag nog niet nagekeken maar wel ontzettend goed gemaakt ![]() Biologie moet ik een 7 halen!! ![]() Nog 1 dagje ben ik er allemaal van af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Goed man... je bent geslaagd ![]() ![]()
|
Ik doe HAVO en met streng nakijken heb ik:
Biologie: 6,0-6,5 nederlands: 7,4-7,7 wiskundeB1: 9,3-9,7 economie12: 8,1-8,6 engels: 6,2-6,8 ik sta voor alle vakken nog een 7 of hoger ik heb maandag nog natuurkunde 1 en daar mag ik een 3,1 op halen en ik heb dinsdag nog scheikunde daar mag ik een 4,0 ophalen yeah ik ga dik slagen ![]() |
![]() |
|
![]() |
MeNSjUHS!! AllemAal klagen!! Hierdoor zullen de cijfers nog hoger worden!! En is de kans op slagen nog groter!!! YiHHiee.. Dus bel naar LAkS Of ga naar www.laks.nl of www.eindexamens.nu ...Dus mensen gA klagen!! EN DAN WORDEN JE CIJFERS HOGER!!!!
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2 keer een stom en irritant bericht. De inhoud is achterhaalt en die hoofdletters aldoor, maken me pisnijdig. Oftewel: een doorsnee breezerslet. |
![]() |
|
![]() |
Ik moet nog 4 examens doen
![]() Ik sta voor deze 3 examens zo: Frans : 6.3 - 8.3 (moest een 5 halen) Ned Leesv 6.3 - 8.3 ( moest een 4.5 halen ) Engels 5.0 - 7.0 ( moest 5.1 halen ![]() Ik moet nog: Duits (morgen, moet ik een 5.1 voor halen) Biologie (maandag, kan ik uiterlijk een 4 voor halen) Economie ( maandag, kan ik een 4 voor halen ) Ned Schrijfv ( dinsdag, moet ik een 5 voor halen ) IK HOOP DAT IK HET HAAL!!! Met biologie en economie heb ik alvast 2 5en gemiddeld gerekent, dan kan het allleen maar meevallen anders moest ik ( om geen ov's te halen, maar ik mag 2 5en gemiddeld staan ) voor eco een 5 halen en voor bio een 6 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Kunstgeschiedenis: 6,3 (staat al vast)
Biologie: 5,3 - 5,8 ( moest een 5,2 ) M&O: 6,5 - 7 ( moest een 5 ) Nederlands: ong. 6 geloof ik ![]() Geschiedenis: 4,5 - 5 ( moest een 5, 3 ![]() Economie1: ook een 6 ong. geloof ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik doe havo oude stijl
Biologie: Minimaal 6,5 Nederlands: Minimaal 7,5 Aardrijkskunde: minimaal 5 ![]() Engels: Minimaal 7 valt op zich wel mee dus...nu nog Wis morgen (HELP) en dan maandag Frans....ik hoop echt minimaal 6 kan ik 3 halen voor mondeling... En woensdag Nederlands opstel zie ik ook wel tegen op hopelijk 7 want ik wil minimaal twee 7''s hebben voor compensatie...
|
![]() |
Heb gehaald:
Nederlands minimaal een 7 (moest een 3.6) Economie 1.2 minimaal een 6.5 (moest een 4.5) Geschiedenis minimaal een 4 (moest een 3.8) Engels minimaal een 5.8 (moest een 5.2) Moet nog halen: Aardrijkskunde een 2.7 M&O een 4.5 Wiskunde een 3.4 ofzo Dusseeeeeeeeeh, ben wel blij, heb alleen nog niets aan M&O gedaan en bij Aardrijkskunde heb ik alleen maar 1 boekje doorgelezen en bij Wiskunde alleen maar een paar hoofdstukken doorgelezen (niet de belangrijkste) dus............... Doe trouwens VWO, profiel economie & maatschappij, als bijvak M&O en biologie.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WAO herkeuringen Mark Almighty | 135 | 11-02-2007 01:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke politieke partij is het uiteindelijk geworden? Verwijderd | 500 | 05-12-2006 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |