Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 20:21
Lanyok
Lanyok is offline
Ik weet het, het is een beetje vroeg, maar op mijn school zijn we er al mee bezig!
Heeft er iemand (erg originele) ideeën voor een examenstunt?
Thanks a lot!
Oud 26-11-2001, 21:10
sunshine82
sunshine82 is offline
Nou, zo vroeg ben je niet hoor, wij zijn er ook al een paar weekies mee bezig! Wij hebben dit jaar als thema: Moulin Rouge! Je weet wel, van de film en de videoclip. De hele school wordt dan omgebouwd tot een grote hoerentent! Echt lachen! Met allemaal rooie lichies voor de ramen...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 21:15
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
sunshine82 schreef:
Nou, zo vroeg ben je niet hoor, wij zijn er ook al een paar weekies mee bezig! Wij hebben dit jaar als thema: Moulin Rouge! Je weet wel, van de film en de videoclip. De hele school wordt dan omgebouwd tot een grote hoerentent! Echt lachen! Met allemaal rooie lichies voor de ramen...
gaaaaaf
/me heeeft er zin in dit jaar
Oud 26-11-2001, 21:15
dario
dario is offline
wij hadde in 2000 e hadde musical millenium
erg vet allemaal als muziekanten
(wij ginge als voetbal team)
Oud 27-11-2001, 05:44
Verwijderd
brr te veel werk allemaal jo

je moet het hard en leuk houden en niet een compleet toneel spel van maken

Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 09:05
C'est moi!
C'est moi! is offline
Wij hadden vorig jaar zo'n megablubber power race geval gehuurt....maar of het leuk was?? Ik weet het niet meer zo goed, volgens mij wel...examenfeest was de nacht ervoor trouwens
Oud 27-11-2001, 13:28
WorldWideErroR
WorldWideErroR is offline
leraren kidnappen en opsluiten in een groot modderbad op het sportveld
Oud 27-11-2001, 16:31
Bonzi2oo2
Bonzi2oo2 is offline
Oud 27-11-2001, 16:53
Verwijderd
School onder water zetten door alle scheikundedouches open te trekken
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 09:54
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Oh ja, tuurlijk, dat heb ik dit jaar ook. Nog niet eens bij nagedacht. Niemand volgens mij .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 20:36
Sirius
Sirius is offline
Al die voorgaande jaren hadden de examenklassen iets saais en saais en saais! (alleen maar een podiumpje in de hal) Maar wij, wij maken er een zooi van dit jaar! Wij gaan namelijk met

SLAGROOM

aan de gang! Ja ja, dat wil je niet missen!
lol lol

grtzz
Oud 29-11-2001, 20:39
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
een bommelding lijkt me wel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 21:22
Alet
Alet is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
een bommelding lijkt me wel
Dat doen ze op het mavo-gebouw naast mijn school elk jaar

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 21:59
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
Alet schreef:
Dat doen ze op het mavo-gebouw naast mijn school elk jaar

zijn het toch weer die mavo leerlingen he
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 14:58
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
wij willen wat gaan doen met brandoefening dus school onder stoom spuiten enz enz
Oud 30-11-2001, 15:21
badtothebone
badtothebone is offline
Een laxeer in de koffie automaat van de leraren stoppen en dan de wc deuren op slot maken.

Zeer evil en zeer leuk. Je ziet ze voor je zitten een beetje raar draaien op die stoel van ze. En wanneer er een andere leraar voorbij rent volgd deze ook.

Evil
Oud 30-11-2001, 19:20
miep
miep is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
Een laxeer in de koffie automaat van de leraren stoppen en dan de wc deuren op slot maken.

Zeer evil en zeer leuk. Je ziet ze voor je zitten een beetje raar draaien op die stoel van ze. En wanneer er een andere leraar voorbij rent volgd deze ook.

Evil
mwahhaha
Oud 02-01-2002, 23:06
niekske17
niekske17 is offline
wij hadden vorig jaar de leraren op het schoolplein de stoelendans laten doen en limbo-dansen nou we hebben wat afgelachen.
en een vriendin van mij nou daar hadden ze op school echt iets mafs gedaan ,daar hebje van die pasjes(boeken lenen ofzoiets) en dan moest je bij binnekomst je pasje laten zien en als je die nie bij had dan werd je onder gespoten met zo een super sooker(of hoe je da ook schrijf) en daar zat bier in haha, en op mij andere school waren de examenklassen heel vroeg na school gekomen(voordat de leraren er waren) toen hebben ze alle deuren geblokkeert op slot en een hele grote tractor er voor gezet , dus niemand kon na binnen ook de leraren nie en toen gingen de leraren voor de grap van het schoolplein weg tja........ en de leerlingen gingen naar huis hahaha dat was niet de bedoeling dus iedereen moest opgebeld worden om weer na school te komen het was echt een puinzooitje. wat oook leuk is is een groot zeil wegleggen en daar vla op mieteren en dan lekker op gaan glijden!!!
Oud 03-01-2002, 10:30
Verwijderd
Citaat:
badtothebone schreef:

Evil
Had ik ook al aan gedacht ja. Als je echt lol wil hebben, doe je de wc's niet op slot, maar doe je ducktape over de pot (niet over de bril!). Er zijn leraren die het er paniekerig af gaan halen en er zijn leraren die op zoek gaan naar een goede wc.

Ook leuk: alle wc's op slot doen en op een briefje hangen dat daar-en-daar een goede wc is. Alle leraren richting 1 wc...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:34
JJJur
JJJur is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
wij willen wat gaan doen met brandoefening dus school onder stoom spuiten enz enz

Bij ons gaat in een maand het brandalarm ongeveer 10 keer af, dus dat zou geen succes worden denk ik... Meer he, ik zat pas in de 5e, ik heb nog een jaar .
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:36
JJJur
JJJur is offline
Citaat:
sunshine82 schreef:
Moet je mee oppassen... straks komt nog iemand op het idee docenten in lingerie te hijzen en dat kan traumatiserend werken...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:23
Verwijderd
Ter voorbereiding:
verzamel foto's van alle leraren en plak daar naakte lichamen op. Dik, dun, behaard, extreem gespierd en noem maar op. Natuurlijk wel in de schoolkrant plaatsen he
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:07
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Ter voorbereiding:
verzamel foto's van alle leraren en plak daar naakte lichamen op. Dik, dun, behaard, extreem gespierd en noem maar op. Natuurlijk wel in de schoolkrant plaatsen he

in de schoolkrant plaatsen?? wij hebben niet eens een schoolkrant!!!
Oud 04-01-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Rufus Lee schreef:
in de schoolkrant plaatsen?? wij hebben niet eens een schoolkrant!!!

Weest creatief! Een perfect begin van de nieuwe schoolkrant!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:22
phrase
phrase is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Had ik ook al aan gedacht ja. Als je echt lol wil hebben, doe je de wc's niet op slot, maar doe je ducktape over de pot (niet over de bril!). Er zijn leraren die het er paniekerig af gaan halen en er zijn leraren die op zoek gaan naar een goede wc.
wtf is ducktape??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
phrase schreef:
wtf is ducktape??
Een merk. Van dat hele dikke zware tape dat je met een schaar alleen doorkrijgt als het 1 laag is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:27
Balance
Balance is offline
wij hebben een fietsenkelder, is gedeeltelijk onder de grond...
die stroomt met heel veel regen altijd onder, maar een paar jaar terug hebben de eindexameklassers dat ding expres onder water gezet (hun fietsen hebben ze in een andere stalling)
ideetje? of hebben jullie geen fietsenkelder/stalling die onder water te zetten is?
Oud 05-01-2002, 10:36
Verwijderd
Jammer genoeg niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:38
Witch Lover
Witch Lover is offline
ik zit nu ook in laatste jaar..en wij hebben wel zo'n fietenkelder (OSG hoorn)
maar kweenie of die onder gezet kan worden...leuk id tho...allemaal bedankt
Oud 07-01-2002, 18:07
beuk
beuk is offline
wij gingen klemmen..
die stunts zijn altijd van dat gemaakte blije gedoe - nix voor mij denk ik
Oud 07-01-2002, 19:44
Anne
Anne is offline
Citaat:
sunshine82 schreef:
Welke school zit jij? Wij hebben ook als thema Moulin Rouge namelijk!
Oud 08-01-2002, 19:06
Euforian
Euforian is offline
We hebben het hier toch over een "stunt" !!??
De bedoeling is dat de vertrekkers wraak nemen op de leraren die hun zovaak eruitgestuurd hebben, en strafwerk hebben laten maken, sinds de brugklas. En NU zijn die machteloze kleine brugklassers voor de ogen van de leraren uitgegroeid tot...

Ik zeg geef die leraren spacecakes en wietdthee op de dienbladen ))
Als je lef hebt !
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:09
Euforian
Euforian is offline
Citaat:
badtothebone schreef:

Evil

Hahahaha LOL deze iz ook cool !
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:53
songeur
songeur is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-01-2002 @ 17:27:
wij hebben een fietsenkelder, is gedeeltelijk onder de grond...
die stroomt met heel veel regen altijd onder, maar een paar jaar terug hebben de eindexameklassers dat ding expres onder water gezet (hun fietsen hebben ze in een andere stalling) [afbeelding] [afbeelding]
ideetje? of hebben jullie geen fietsenkelder/stalling die onder water te zetten is?
Hee, ben je FB geworden

Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk... net zoals sommige andere dingen die hier stonden. Dat laxeermiddel enzo lijkt me ook niks. Erg stom als je zelf die leraar bent waarbij dat wordt uitgehaald.

Maar over twee jaar, als ik in de 6e zit, ga ik er wat van maken!
Oud 18-03-2004, 16:50
Otis
Otis is offline
wij gaan met bivakmutsen op de kantinejuffrouw neerknuppelen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:14
Fatality
Fatality is offline
Misschien moet je alle leerlingen verkleden als gijzelaars en iedereen op een proffesionele manier gijzelen in de kantine/theater.
Zorg voor M16's, echte rookgranaten...bestorm de school van alle kanten.
Wel even de politie inlichten en niet de rest van de school.

Kijken of het in goede aarde valt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
songeur schreef op 18-03-2004 @ 16:53:
Hee, ben je FB geworden

Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk... net zoals sommige andere dingen die hier stonden. Dat laxeermiddel enzo lijkt me ook niks. Erg stom als je zelf die leraar bent waarbij dat wordt uitgehaald.

Vind je het nou werkelijk nodig een anderhalf jaar oud topic te uppen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:47
ironflower
ironflower is offline
bij ons is er elk jaar een soort thema
zo hebben we big brother, the a team, hollywood, klooster ed gehad.

dit jaar is het idee om mss ' de mini playbackshow' als thema te nemen.

Bij ons begint het op het schoolplein als de ll aankomen, dan worden ze natgespoten enzo, en moeten eventueel een opdracht doen om binnen te komen.

In de kleine pauze wordt het thema een beetje verteld, als een verhaalt, toneel spelletje..etc etc, een zelfgemaakt video mety daarin het verhaal etc etc...

Tussen de kleine en de grote puaze gaan de ll van de 6de klas, in meerdere groepen de klassen rond, waar de leerlibgen dan opdrachten moeten uitvoeren die in verband staan met het thema. (stel met het moulin rouge thema: stripdansje op muziek, en dingen die nogm mee er bij horen..)

In de grote puaze worden leraren en leerlingen naar voren gehaald en voor gek gezet. (leraren die tegen elkaar strijden, leerlingen die echt iets raar hebben gedaan...)
Dmv leraar na te doen op video kan je echt jele leuke dingen krijgen!!

En dan aan het eind van de grote pauze, die dan iets uitloopt, wordt een soort ´afscheidslied´ door de 6de klas gezongen, en dan doet de rector een praatje (waar op neer komt dat iedereen de dag verder vrij is..)

maar moulin rouge is wel een cool thema, ik ga het voorstellen!
Oud 18-03-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
songeur schreef op 18-03-2004 @ 16:53:
Hee, ben je FB geworden

Ah, weer een enthousiaste kandidaat. Als je even verder had gekeken had je gezien dat er al een topic over examenstunts was.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:56
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
leraren een keer in een suf schoolkrant-interview vragen waar je ze 's nachts voor wakker kan maken en dan daadwerkelijk midden in de nnacht langsgaan met dat waar ze wel wakker voor gemaakt willen worden!

Ze showde die filmpjes bij de stunt!

Leuk bedacht!
Oud 18-03-2004, 19:46
ironflower
ironflower is offline
dat was bij ons ook...vorig jaar

welke school??
Oud 18-03-2004, 19:55
the tourist
the tourist is offline
Wij hebben elk jaar een thema en de mensen die examen doen moeten zich dan verkleden in iets dat met dat thema te maken heeft. Nu kan de examencommissie maar geen keuze maken voor het thema... Ze hadden Charlie´s Angels als idee, ik hoop niet dat dat het wordt.

Qua stunts uithalen denk ik niet dat er echt veel bijzonders gaat gebeuren. Andere jaren is dat nogal uit de hand gelopen. Maar brugklassers natspuiten enzo moet natuurlijk wel gedaan worden
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:26
born2dance
born2dance is offline
naar mijn mening thema zuigt. Het is niet zo dat je elke jaar examenstunt mag organiseren en je inspiratie moet opdoen voor de volgende stunt. Elk jaar is al uniek opzich omdat er een groot groep mensen weggaat. Om dan alles onder 1 thema te brengen vind ik behoorlijk jammer, maar ik zei t al, tis mijn eigen meining.

Bij ons op school hadden ze een behoorlijk "normale" stunt - wel veel units neergezet enzo, veel activiteiten, maar geen ravage's, geen buitengewone dingen. Geen dingen die de leraren zich nog 10 jaar zullen herrinneren. Vond ik behoolijk jammer.

Wat wel is gebeurd - heb ik gehoord van een kameraad van mij, en vond ik suupermooi. Ze hebben het volgende gedaan :
Op school hebben ze drie varkens losgelaten met nummers 1, 2 en 4. Schooldirectie was nog een week opzoek naar een varken nummer 3.

Kijk dat zijn nou mooie dingen. Misschien iets voor jullie zit voor zo lang ik t weet geen copyright op.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:30
born2dance
born2dance is offline
wat ik ook behoorlijk jammer vind dat de stunts voor de eindexamens plaatsvinden. Weinig aan de doen natuurlijk, maar meeste mensen zijn toch die dagen meer met hun examens bezig dan met "bruggers natspuiten".
Als de stunt na de examens was, oooh dan hadden we zeker iets gaafs verzonnen. Alle leraren in de lerarenkamer bijvoorbeeld en met rotte gekookte tomaten naar hun gooien.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-11-2001 @ 17:53:
School onder water zetten door alle scheikundedouches open te trekken
Dat heb je zelf zeker gedaan
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:12
songeur
songeur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 18-03-2004 @ 19:53:
Ah, weer een enthousiaste kandidaat. Als je even verder had gekeken had je gezien dat er al een topic over examenstunts was.
[groot plaatje]
Sorry, dat topic was ik juist aan het lezen en via daar raakte ik hierin verstrikt (er stonden linken in), dus vandaar mijn up waarvan ik niet in de gaten had dat het een up was.

Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:52
Endomychus
Endomychus is offline
Bij ons is een bepaald budget wat de examenklassen mogen spenderen. Zo hadden ze twee jaar geleden eens dozen snoep gekocht voor de hele school en deelde die uit. Vorig jaar was het thema 'boeren' geloof ik. De aula lag vol hooi en leraren moesten met elkaar koeien melken en klompen dansen en zo geinig
Oud 19-03-2004, 14:58
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Thema bij ons in P.I.M.P./Moulin Rouge.
Oud 19-03-2004, 22:22
Alistar
Alistar is offline
Wij hebben de laatste paar jaar geen goeie meer gehad, ja vorig jaar verf op de banken enzo, maar das niet boeiend.
Paar jaar geleden hadden we n onwijs gave! Groot zwembad (opblaasbaar d8 ik) met n balk dr overheen. Daar moesten dan 2 leraren op gaan zittenen die moesten elkaar dr af duwen
Was zooo gaaf, natuurlijk zijn er ook n paar niet-leraren ingedonderd, maar we hebben heel veel lol gehad
Reageren

Regels voor berichten